انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جزئیاتی که می خواهید تقریباً Google AdWords را تشخیص دهید

جزئیاتی که می خواهید تقریباً Google AdWords را تشخیص دهید

#1
اسرار و تکنیک هایی که می خواهید در مورد گوگل ادوردز بیاموزید!
گوگل ادوردز بدون شک یکی از داغ ترین شرکت های گوگل است که تبلیغات را هدف قرار می دهد. برای افزایش درک این تبلیغات گوگل، بهتر است نگاهی کوتاه به تبلیغات مختلف و پیشنهادات آنها بیندازید.

ممکن است یکی از استراتژی‌های مهم هر شرکتی باشد. چه بخواهیم تبلیغات را به دو کلاس معمولی و آنلاین تقسیم کنیم، تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای موجود در کلان شهر در کلاس‌های معمولی قرار می‌گیرند و تبلیغات مشابه بنرها، فیلم‌ها و ایمیل‌ها در کلاس تبلیغات اینترنتی دسته‌بندی می‌شوند. در این مرحله خطرناک نخواهد بود که با پروموتور وب صحبت کنیم و ببینیم که این مسیر برای ما اجرا می شود که از هر لحاظ وارد شویم و چه وارد آن شویم تا بالاتر از آن استفاده کنیم.

تبلیغات اینترنتی
در این مقاله، ما به مزایایی که در طول سال‌ها با آن‌ها برخورد کرده‌ایم نگاهی می‌اندازیم.

مزیت اصلی ورود بیشتر به بینندگان است.
یعنی اکثر تبلیغات ما را می بینند. با هر مانکنی از سبک یا جنسیت و سن تبلیغات مختلف، در هر زمانی که تبلیغات ما پر جنب و جوش باشد ما را می بینند، ممکن است وب سایت ها، عملکردها، شبکه های اجتماعی باشد، هیچ محدودیتی وجود ندارد. این فقط به حضور مشتریان مربوط می شود که آن ثانیه وجود دارد و بنابراین آنها تبلیغات ما را می بینند.

تبلیغ هدفمند وب
به این معنی که آنها خود را به یک عملکرد انتخاب شده از افرادی که به سادگی نمایش می دهند تبلیغ می کنند و تبلیغات را برای این افراد شخصی سازی می کنند. به عنوان مثال، در تبلیغات و بازاریابی ایمیلی، ما قادریم تبلیغات خود را صرفاً به مشتریان خود نشان دهیم.

به عنوان مثال، خدمات یا محصولاتی به مجموعه اضافه می شود و به عنوان مشتریانی که خرید کرده اند یا ثبت نام کرده اند، فقط یک محله را می بینند و به یک محله متمرکز تبدیل می شوند، مشخص می شود و ممکن است این افراد را به عنوان مشتریان احتمالی آن دسته بندی کنند. . و باید محصول جدید اضافی وجود داشته باشد.

امکان ردیابی افراد
به همین دلیل، بینندگان و مشتریانی که وارد وب‌سایت یا نرم‌افزار ما می‌شوند، می‌توانیم آنها را ترک کنیم، می‌توانیم آنها را ترک کنیم، می‌توانیم آنچه را که پس از ورود به آن‌ها اتفاق افتاده تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل کنیم، و حتی برای هر کدام هزینه زیادی پرداخت می‌کنیم. از آنها ما این کار را انجام می دهیم، علاوه بر این جذاب است و می توانیم وجوه خود را تقویت یا فعال کنیم. روی یک چیز دیگر کار کنید و تبلیغات را فقط به آنها ارائه دهید.

بالقوه تا درجه ارتقاء وب
این است که ما قادریم بیشتر بر اساس این قیمت‌ها انجام دهیم، اینکه چقدر درآمد کسب کرده‌ایم، چقدر به دست آوردم، چقدر از آنچه می‌خواهم انجام دهم و به دست بیاورم، چقدر به دست می‌آورم. بسیار ضروری است.

چه بتونیم دقیقا به دست بیاریم، چه بتونیم سرمایه خودمون رو افزایش بدیم، چه ببینیم که چه چیزی به دست نیاورده ایم، می توانیم مسیر را تغییر دهیم. احتمالاً مکانی که ما تبلیغ می‌کنیم مسیر زیبای مرتبط با شرکت ما نیست و همه آن‌ها قابل ویرایش هستند، به این معنی که ما می‌توانیم مسیر خود را تغییر دهیم و بودجه‌ای برای خرج کردن در مسیر دیگری داشته باشیم که از دستمان خارج شده است.

ارزش ارزان برای تبلیغ وب
به همین دلیل در مقایسه با مدهای معمولی، با کاهش قیمت، می‌توانیم پیشنهادهای خوبی داشته باشیم و بتوانیم این مسیر را توسعه و افزایش دهیم و در هر مرحله از آن استفاده کنیم.

تبلیغات گوگل را تست کنید
به درستی، تا به امروز انواع تبلیغات به طور خلاصه بررسی شده است و زمان آن رسیده است که نگاهی به تبلیغات گوگل بیندازیم. گوگل ادوردز یا گوگل ادوردز، که هویت خود را در ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۸ به Google Promoting تغییر داد، یک پلتفرم تبلیغاتی است و محصولی از گوگل است که شرکت‌های مختلف می‌توانند شرکت‌ها، کالاها، فیلم‌ها و حتی عملکردهای تبلیغاتی را به بینندگان نشان دهند. . . در این پلتفرم، که معامله اصلی آن adverts.google.com است، تبلیغاتی را فعال می‌کنند که برای مشتریانی که می‌خواهند آنها را جذب کنند، جذاب است.

ابزارهایی که این پلتفرم را کمی متمایزتر و جذاب تر از مدهای تبلیغاتی مختلف می کنند، به عنوان سرفصل های این مقاله صحبت می شوند، اما در برخی از عناصر این متن، به طور تقریبی به آنها اشاره شده است و گفتن این سطح در این مورد قابل اجرا است. بخش حواستان باشد که این متن که تقریباً گوگل ادوردز است تا با بخش های جلب توجه تبلیغات گوگل آشنا شوید و مکان مورد نیاز برای استفاده از این گزینه ها را ببینید.


https://shanargroup.com/google-ads/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان