انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 اکتشاف فوق العاده جالب در مورد مغز – اطلاعات جدید برای رسیدن به موفقیت صد در صدی

3 اکتشاف فوق العاده جالب در مورد مغز – اطلاعات جدید برای رسیدن به موفقیت صد در صدی

#1
Translation is too long to be saved
دو بنچ در کتاب خود سه کشف جدید شگفت انگیز در مورد مغز را مورد بحث قرار می دهد که می توانید از آنها برای موفقیت بیشتر استفاده کنید. اخیرا تحقیقات زیادی برای درک پیچیدگی های عملکرد مغز انجام شده است. امروزه دانشمندان علوم اعصاب می توانند از تجهیزات پیچیده ای برای یادگیری واکنش های مغز به محرک ها استفاده کنند. قبلاً این امکان وجود نداشت و با این کشف اکتشافات زیادی در مورد نحوه عملکرد مغز انجام شد. اکنون می توانید روی ذهن خود تمرکز کنید و از تکنیک های مبتنی بر این اکتشافات جدید برای افزایش ظرفیت مغز و دستیابی به موفقیت های بیشتر در طول زندگی خود استفاده کنید. از آنچه به دست می آید استفاده کنید.
 
 افکار ما خارج از مغز هستند:
 
 افکار شما حضور فیزیکی دارند. افکار و ایده های شما به صورت جریان های الکترونیکی و الکتروشیمیایی است. قابل مشاهده، اندازه گیری و بررسی است. ایده ها وجود دارند. اگر با عملکرد مغز آشنا هستید، می توانید ذهن و افکار خود را کنترل کنید. اگر ذهن خود را کنترل کنید، مغز قدرت کنترل رفتار شما را دارد و موفقیت شما بیش از هر چیز دیگری تحت تأثیر رفتار شما قرار می گیرد. رفتار شما توسط احساسات شما کنترل می شود و احساسات شما تحت تأثیر موقعیت هایی که دارید تولید و کنترل یا تحت تأثیر قرار می گیرند.
 
نگرش به این معناست که شما چگونه به زندگی نگاه می کنید. هر موقعیتی که در ذهن شما شکل می گیرد، احساسات شما را در مورد محرک های زندگی شکل می دهد و همیشه بر رفتار شما تأثیر می گذارد.
 
بر اساس تحقیقات مغز، نگرش های شما توسط باورهای شما تولید و کنترل می شود. هر اعتقادی به هر چیزی که شکل می دهید، نگرش شما را در مورد آن شکل می دهد. نگرش شما نسبت به هر چیزی که به شما احساس می کند و این احساس رفتار شما را در برخورد با مشکل تعیین می کند.
 
الگوی نورون‌های مغز شما که با باورهای شما مرتبط است، آنقدر قدرتمند است که می‌تواند همه چیز را متفاوت از آنچه هست جلوه دهد.
 
 Translation is too long to be saved
باورها از کجا در مغز ما می آیند؟

 
 از افکار شما، اتصال نورون ها به یکدیگر یک ایده ایجاد می کند. هر چه افکار بیشتر در مغز شما توسط نورون های بیشتری تولید شود، بنابراین این افکار باورهای شما را شکل می دهند. ایده ها حضور فیزیکی دارند. هر فکری که از دنیای بیرون وارد مغز شما می شود و هر فکری که در ذهن خود ایجاد می کنید به عنوان الگوی یک نورون در مغز شما ذخیره می شود. این الگوها، واکنش ها و افکار زنجیره ای شما، باورهای شما را ایجاد می کنند. یاد بگیرید چگونه ذهن خود را کنترل کنید تا بتوانید .
 
شکل پذیری مغز شما!
 
 مغز ذهن شما ساکن نیست! اگر مغز شما در هر سنی با یادگیری یا آزمایش تحریک شود، از نظر فیزیکی نیز ارتباطات عصبی جدیدی ایجاد می کند. این ارتباطات جدید تعداد کل اتصالات مغز شما را افزایش می دهد و غیره. رتبه‌بندی .
 
دانشمندان نشان داده اند که چه شش ساله باشید و چه در دهه شصت، مغز می تواند اتصالات جدیدی ایجاد کند و ظرفیت اتصالات جدید در مغز هر انسانی بیشتر از تعداد مولکول های جهان است.
 
این یک واقعیت علمی است. هیچ محدودیتی برای توانایی مغز شما برای به دست آوردن چیزهای جدید وجود ندارد. به یاد داشته باشید که اعتقادات شما نباید بر اساس واقعیت باشد، درک شما از واقعیت، باورهای شما را کنترل می کند.
 
اگر اجازه دهید الگوهایی در ذهن شما شکل بگیرد که توانایی شما را برای موفقیت محدود می کند، این محدودیت ها برای شما واقعی خواهند شد. بنابراین حتی به شناسایی الگوها فکر نکنید.
ادامه مطلب در:
 
سیستم فعال‌کننده‌ی شبکه‌ای
 
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان