انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آشنایی با موثرترین روش های بهبود سئو سایت

آشنایی با موثرترین روش های بهبود سئو سایت

#1
[عکس: 11fadef7-8047-491a-af3e-372eb5e8f39e.jpg]

با پیشرفت روز افزون دنیای دیجیتال و تکنولوژی و تغییرات سریعی که در زمینه فناوری های مختلف شاهد آن هستیم، حتما شما هم حداقل یک بار به شروع یک کسب و کار اینترنتی و داشتن وب سایت فکر کرده‌اید.

البته با توجه به قوانین سئو سایت و استانداردهایی که گوگل برای دیده شدن یک وب سایت در نتایج موتورهای جستجو تعیین نموده، لازم است حتما نکات مربوطه به ارتقاء سئو سایت را بدانید تا با به کارگیری روش های اصولی و درست، در نهایت بتوانید سایت خود را در صفحه اول نتایج گوگل ببینید! پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

قبل از اینکه به روش های موثر برای بهبود سئو سایت بپردازیم، ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برخی از این راهکارها، ممکن است که تنها برای یک صفحه موثر باشد؛ اما توجه به همین نکات کوچک و پرداختن به جزئیات سئو یک صفحه، در نهایت به سئوی کلی وبسایت نیز کمک زیادی می‌نماید.

اولین نکته که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، توجه به استانداردهای طراحی است. در واقع وجود هرگونه مشکل در کدهای HTML و طراحی یک وبسایت، از طرف گوگل شناسایی شده و اثری منفی در رتبه سایت شما خواهد داشت و اما سئو سایت چیست و کاربرد آن کجاست؟

توجه کنید که انتخاب مناسب دامنه سایت یا همان URL هم، در ارتقاء سئو سایت بسیار موثر است.در واقع باید آدرس سایت شما به گونه‌ای باشد که برای کاربران پیچیده و مبهم نبوده و در ذهنشان بماند.این امر سبب می‌شود تا کاربران به طور مستقیم با وارد کردن آدرس سایت شما، وارد صفحه کسب و کارتان شوند و نیاز نباشد که در گوگل سرچ کرده و با دیگر رقبای شما هم آشنا شوند! هر صفحه جدید که ایجاد می‌کنید هم به دنبال دامین اصلی شما می‌آید.

برای اینکه صفحه‌ای از سایت شما، سریع تر و بهتر توسط موتورهای جستجو شناسایی گردد، بهتر است کلمه‌ای که بیان گر آن صفحه است را به شکل انگلیسی و یک کلمه کلیدی مناسب در نظر بگیرید.
شرکت فنی و مهندسی امیر ماشین
خواندن

عنوان مناسب و متاتگ
از انتخاب عنوان مناسب و متاتگ غافل نشوید!

یکی دیگر از مواردی که در بحث سئو سایت بسیار مهم و تاثیرگذار است، انتخاب عنوان مناسب برای صفحه مورد نظر شماست؛ در واقع این عنوان است که محتوای مورد نظر شما را به موتورهای جستجو معرفی می‌کند. عنوان یا متا تگ تایتل، همان نوشته‌ای است که وقتی ماوس خود را در بالای صفحه نگه می‌دارید به شما نشان داده می‌شود.

البته توجه کنید که این عنوان، با تیتری که برای مطلب مورد نظرتان با تگ H1 انتخاب می‌کنید، متفاوت می‌باشد. همچنین بهتر است حتما کلمه کلیدی را در این عنوان به کار ببرید تا سبب بهبود سئو سایت شود.

از دیگر نکات مهم که برای بهبود سئو سایت خود باید به آن توجه داشته باشید، تگ توضیحات یا Description می‌باشد.هنگامی که شما یک کلمه را در گوگل سرچ می‌کنید، بعد از نمایش نتایج جستجو، در کنار هر عنوان، خلاصه‌ای از مطلب را هم مشاهده می‌کنید. بهتر است مطلب آموزش سئو سایت در وردپرس را نیز بخوانید.

لازم است این توضیحات را که دارای کلمه کلیدی مورد نظرتان هم هست، در قسمت متای توضیحات بنویسید.برای انتخاب تصاویر حتما دقت نمایید که حجم و سایز عکس ها استاندارد باشد؛ در غیر این صورت کاربر با باز کردن صفحه شما و لود نشدن تصاویر، کلافه شده و سایت شما را ترک می‌کند که این امر، اثر منفی روی سئو سایت خواهد داشت.

برای ارتقاء سئو سایت، بجز تعرفه سئو سایت که مهم هست گاهی لازم است نکاتی کوچک و جزئی اما مهم را رعایت نمایید. هر تصویر در سایت دارای تگی به نام تگ Alt می‌باشد که به معنی نوشته‌ای است که در صورت باز نشدن تصاویر در سایت، به جای عکس نمایش داده می‌شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان