انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا این روزها باید از کرکره برقی استفاده کنیم؟

چرا این روزها باید از کرکره برقی استفاده کنیم؟

#1
[عکس: 1_6pns.jpg]


یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را امروزه به خود درگیر کند این است که اصلا چرا باید از کرکره برقی استفاده کنیم؟ این سوال ممکن است شما را بسیار درگیر کند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مطلب شمار را با پاسخ این سوال آشنا کنیم تا دیگر درگیر این موضوع نباشید. دلالیل استفاده از کرکره برقی پنجره عبارتند از:

داشتن امنیت بالا
دارای غلتک رو به پایین و بالا برای حرکت آسان
اقتصادی و کم هزینه
سهولت در استفاده از آن
عایق صدا و حرارت بودن که باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود
بهترین گزینه برای مصارف صنعتی و تجاری برای درب ها و پنجره ها
تولید شده از فولاد گالوانیزه و ضد آب و هوا و ضد زنگ
قابلیت حفاظت از درب ها و پنجره ها در برابر فضای باز
گزینه ی بسیار ایده آل برای فروشگاه ها، انبار ها و املاک ها و کارخانه ها
نصب و راه اندازی بسیار آسان و سریع به وسیله ی تیم مجرب



امروزه چرا استفاده از کرکره برقی توصیه می شود



درب های کرکره ای نوعی درب هستند که می توان از آنها در ساختمان های مسکونی و یا تجاری استفاده کرد. اغلب انواع نصب کرکره برقی پنجره که برای مصارف صنعتی یا ساختمانی تولید شده اند، نصب سریع و آسانی دارند و متناسب با نیاز های کم مصرف طراحی شده اند، این نوع درب ها عمر بسیار طولانی تری دارند و مقاومت بیشتری نیز دقیقا بر خلاف درهای تاشو و گاراژی مسکونی و واحد های تجاری دارند. این درب ها این قابلیت را دارند تا در دربرابر استفاده مداوم، مقاومت داشته باشند. و اما درباره نصب کرکره برقی بیشتر بدانید.

علاوه بر این مواردی که در بالا ذکر شد بخاطر داشتن وزن کم و سهولت در جابجایی، گزینه ی بسیار مناسبی برای جایگزینی کرکره های فلزی سنگین وزن می باشند. کرکه های دستی سنگین وزن فلزی باعث به وجود آمدن مریضی هایی مثل دیسک کمر می شدند و هستند. علاوه بر این موارد هزینه کرکره برقی نیز بسیار مناسب تر می باشد.



توجه داشته باشید که فروشگاه های تجاری اغلب هدف اصلی سارقین می باشند. چنانچه شما دارای کسب و کار فروشگاهی و یا رستوران هستید، قطعا یکی از مواردی که بهش فکر می کنید، امنیت محل کار خود می باشد. درب های کرکره برقی سطح امنیت مورد نیاز را فراهم می کند. یکی از مواردی که امنیت را بالاتر می برد این است که درز درها، دیوار ها و شیشه ها را می پوشاند، و همین امر موجب می شود که محافظت بیشتری ایجاد شود.

یکی دیگر از راه های افزایش امنیت در محل کار، استفاده از دزدگیر می باشد. علاوه بر اینکه وجود کرکره برقی امنیت فروشگاه یا محل کارتان را بیشتر می کند، از ورود گرد و غبار و هوا و آب به داخل ساختمان نیز جلوگیری می کند. برخی از افراد نیز وجود دارند که از کرکره برقی برای درب های خانه و از کرکره برقی پنجره برای پنجره های خانه اشان استفاده می کنند.



همه چیز درباره درب ریلی چوبی

یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نوع درب ها، درب ریلی چوبی یا درب کشویی چوبی می باشد.همان طور که می دانید نحوه عملکرد این درب، به این صورت است که یکی از لنگه های درب بر روی ریلی که تعبیه شده حرکت کرده و لنگه دیگر آن ثابت می باشد.در مدل دیگر نیز شاهد درب هایی هستیم که تک لنگه بوده و بر روی ریل حرکت می کند و طراحی آن هم می تواند به شکل روکار و هم توکار باشد. به طور معمول، درب ریلی برای اتاق خواب در فضای مسکونی و همچنین برای فضای اداری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر کاربردهای درب ریلی در زندگی امروز ما، برای پارکینگ منازل است که عموما از جنس فلزی می باشد. همچنین این درب، گزینه ای عالی برای درب ورودی و لابی ساختمان است. در فضای آشپزخانه برای جدا کردن محل آشپزی از دیگر بخش ها و به عنوان دیوایدر، برای جدا کردن فضای هال از پذیرایی یک خانه هم می توان از درب ریلی استفاده نمود. به طور کلی برای ساخت درب ریلی، متریالی همچون: ام دی اف (MDF)، اچ دی اف (HDF) و یا چوب های طبیعی مثل: راش، بلوط و گردو به کار برده می شود. در مواردی هم از رنگ پلی یورتان و یا پلی استر و شیشه استفاده می گردد.

دو مدل از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع درب ریلی، درب ریلی چوبی و شیشه ای می باشد. این دو محصول، برای دکوراسیون داخلی فضای منازل و یا فضاهای اداری نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. بنابراین ضروری است که با ویژگی های مهم آن ها آشنا شده و با هم مقایسه کنیم، تا در نهایت ببینیم که هر کدام برای چه فضایی مناسب تر هستند؟ اولین فاکتور مهم، وزن است که در اکثر مواقع شیشه دارای وزن بیشتری در مقایسه با چوب است؛ یک قانون کلی در این مورد وجود دارد که هرچقدر وزن درب بیشتر باشد، دوام و طول عمر ریل، کمتر خواهد بود. بنابراین درب کشویی چوبی از این جهت، انتخابی مناسب تر است.

حفاظت از درب ریلی چوبی در برابر آب

از دیگر تفاوت های درب ریلی چوبی با شیشه ای، میزان مقاومت آن در مقابل رطوبت می باشد. همان طور که می دانید چوب در قیاس با شیشه، دارای مقاومت کمتری در برابر آب می باشد. بنابراین در صورتی که در نظر دارید برای فضای استخر یا حمام، از درب ریلی استفاده نمایید، پیشنهاد ما درب شیشه ای می باشد.

قیمت درب ریلی چوبی و شیشه ای هم تقریبا یکی بوده، اما در مواردی به منظور ایجاد طرح های دکوراتیو ممکن است قیمت درب چوبی، از نوع شیشه ای بیشتر شود. به طور کلی برای برآورد قیمت نهایی درب های کشویی، عوامل مختلفی از جمله: اندازه، وزن و نوع مدل درخواستی مشتری موثر هستند. در مراحل اجرایی هم، هزینه های مربوط به نصب و راه اندازی و رنگ آمیزی درب نیز اضافه می گردد. برای سفارش از شرکت الکتروحفاظ قسمت تماس با ما ارتباط نمایید.

همان طور که در قسمت قبل اشاره کردیم، چوب در برابر رطوبت و بخار دارای مقاومت کمی می باشد. امروزه به منظور رفع این مشکل، راهکارهایی ارائه شده است که تا حدودی در بالا بردن مقاومت درب ریلی چوبی در برابر آب موثر است. به عنوان مثال استفاده از رنگ های ضدآب، یا بهره گیری از پلای وود، به جای ام دی اف برای مغز درب هم از جمله راهکارهای موثر برای بالا بردن مقاومت درب می باشد.

بنابراین توجه داشته باشید که درب ضدآب چوبی، یک دروغ تبلیغاتی است! چرا که اساسا ماهیت چوب به گونه ای است که در مقابل آب و رطوبت آسیب پذیر است. اما می توان به واسطه روکش رنگ پلی یورتان خارجی، از چوب محافظت نمود.

بنابراین تا زمانی که درب ریلی چوبی دارای روکش مقاوم رنگ باشد، می توان از بابت عدم نفوذ بخار و رطوبت به داخل آن، اطمینان حاصل نمود؛ اما چنانچه ضربه ای محکم و شدید به درب وارد شود، در این صورت پوشش محافظ رنگ از بین رفته و آب به داخل مغز چوبی درب نفوذ خواهد کرد و درب دچار آسیب می گردد. البته استفاده از ورق ضدآب پلی وود در این گونه مواقع، انتخابی مناسب تر خواهد بود. بهتر است مطلب را نیز بخوانید.

کرکره برقی ها به صورت استاندارد طراحی شده اند و نصب آنها بسیار کار راحتی می باشد. با این وجود، اندازه های مختلف و در برخی از موارد طرح های مناسب با نیاز های افراد تولید می شود، علاوه بر این موارد ممکن است این کرکره ها و درب ها با توجه به سلیقه ی شما طراحی و تولید شوند. حتی شما این امکان را دارید تا نام تجاری و لوگو شرکت خود را بر روی این کرکره برقی ها بچسبانید.

استفاده از کرکره برقی پنجره علاوه بر افزایش زیبایی ساختمان، این قابلیت را نیز دارد تا از آلودگی های صوتی موجود در محل را کاهش دهد. دیگر ویژگی های موجود برای کرکره برقی الکتروحفاظ افزایش امنیت و همین طور کاهش ورود آلودگی های هوا و گرد و خاک به داخل ساختمان می باشد. علاوه بر این موارد از همه مهمتر در متعادل سازی دمای محیط بسیار موثر می باشد و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان