انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

#1
طراحی وب سایت فروشگاهی به معنای ساخت سایت که بتوان در آن محصولات یا خدمات را از طریق درگاه بانکی به فروش رسانید. از آنجا که فروش در فضای مجازی بسیار رونق گرفته است داشتن یک وب سایت فروشگاهی هم ضروری شده است. سایت فروشگاهی به معنای نماینده فروش خدمات و محصولات یک شرکت در فضای مجازی است.
اگر سایت وردپرس باشد، پلاگین ووکامرس قوی ترین فروشگاه ساز است. ووکامرس امکانات بسیاری دارد و همچنین به دلیل سازگاری آن با بسیاری از پلاگین ها بسیار محبوب است. پس از نصب و راه اندازی افزونه با فعال کردن درگاه پرداخت می توان سایت را فروشگاهی سازی کرد.
در طراحی سایت فروشگاهی حتما باید ریسپانسیو سایت را مد نظر داشته باشید. ساخت سایت ریسپانسیو یعنی بتوان در تمامی دستگاه ها سایت را به خوبی مشاهده کرد. 

فرض کنید شما برای طراحی وبسایت ارزان قیمت فروشگاهی از پلتفرمی استفاده می کنید که دسترسی به منوی ناوبری را برای شما محدود می کند. هر چقدر هم سایت شما زیبا باشد اما ناکارآمد و بی کیفیت است.
در این صورت بسیاری از مشتریان مایل به استفاده از همچین سایتی نیستند و سایت را ترک خواهند کرد درنتیجه ترافیک و رتبه وب سایت افت خواهد کرد.
یک سایت با کیفیت تجربه کاربری فوق العاده ای به مشتریان می دهد. طراحی یک سایت ساده ولی باکیفیت مشتریان را ترغیب به استفاده از آن می کند. از نمونه سایت های فروشگاهی موفق سایت دیجی کالا است. در طراحی سایت دیجی کالا از منوی ناوبری شهودی و کاربردی استفاده شده است. طراحی سایت دیجی کالا با استفاده از زبان برنامه نویسی php می باشد. همچنین منوی ناوبری که در طراحی وب سایت دیجی کالا مورد استفاده قرار گرفته است از نوع مگامنو چند مرحله ای است.

چند نکته مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان
اینماد برای جلب اعتماد مشتریان فروشگاهی ارزان
اینماد در تمام فروشگاه های آنلاین به منظور جلب اعتماد کاربران ضروری است.  اعتماد سازی در فضای مجازی حرف اول را می زند و یکی از دلایل مهم موفقیت سایت دیجی کالا ، اعتماد مشتریان به این سایت است. از آنجایی که کلاهبرداری در فضای مجازی زیاد شده است ممکن است کاربری که برای اولین بار است که می خواهد از سایت شما خرید آنلاین کند، کمی سخت تر اعتمادش جلب شود.
سرعت سایت فروشگاه آنلاین ارزان
ما همیشه گفته ایم که سرعت سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سرعت سایت برای رشد رتبه وب سایت بسیار مهم است. اگر سرعت لود و بارگزاری وب سایت پایین باشد کاربران سایت را به سرعت ترک می کنند و نرخ پرش سایت بالا می رود. این موضوع باعث افت رتبه و در نتیجه کاهش ترافیک سایت می شود.
تولید محتوای با کیفیت
تولید محتوای با کیفیت و سئو شده امری بسیار ضروری برای هر وب سایتی است.
تولید محتوا باید به گونه ای باشد که نیاز های کاربران را برطرف سازد.
ریسپانسیو سایت فروشگاهی ارزان
در ساخت سایت فروشگاه آنلاین ارزان قیمت نکته ای که مهم است بتوان اعتماد کاربران را طوری جلب کرد که منجر به فروش شود.
چند نکته مهم دراین مورد وجود دارد که در ادامه شرح می دهیم:
همانطور که در بالا گفتیم سایت باید حتما موبایلی باشد با توجه به این که بسیاری از کاربران با استفاده از موبایل وارد وب سایت می شوند گوگل اهمیت ویژه ای به این موضوع می دهد. رادی وب تمامی سایت ها را با استفاده از بوت استرپ طراحی میکند. بوت استرپ قوی ترین ریسپانسیو ساز سایت است.
قیمت مناسب محصولات در طراحی سایت فروشگاه آنلاین ارزان
قیمت مناسب محصولات یکی از دلایل فروش بیشتر محصولات است. اگر محصولی که به صورت آنلاین می فروشید قیمت آنها ارزان باشد مسلما درخواست کننده بیشتری خواهد داشت.
پشتیبانی قوی
در خرید های اینترنتی کاربران به پشتیبانی قوی بسیار اهمیت می دهند. پشتیبانی در کسب و کارهای آنلاین بسیار حائز اهمیت است.
فروشگاه های آنلاینی که پشتیبانی قوی دارند بیشتر اعتماد کاربران را جلب می کنند در نتیجه مشتریان دائمی آنها افزایش پیدا می کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان