انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دانلود کتابهاي ناياب علوم غريبه خدا شما را به خوبی می شناسد

دانلود کتابهاي ناياب علوم غريبه خدا شما را به خوبی می شناسد

#1
دانلود کتابهاي ناياب علوم غريبه خدا شما را به خوبی می شناسد، او طبیعت و افکار شما را می شناسد. خدا دقیقا می داند که شما به چه چیزی نیاز دارید، اما او می خواهد آن را از شما بشنود. شما می توانید برای همه چیز دعا کنید -دانلود کتابهاي ناياب علوم غريبه برای خود، برای دیگران (دعای شفاعت)، که خدا به شما مصیبت ندهد، برای شفا، سیاست، اینکه خداوند هدایای روح القدس را به شما بدهد و غیره.خداوند مطلقاً حاکم است
در هنگام نماز باید فکر کرد که خداوند مطلقاً حاکم است و برنامه های خود را دارد. البته او برای زندگی ما هم برنامه هایی دارد که از قبل آماده کرده است.
«ما کار او هستیم!دانلود کتابهاي ناياب علوم غريبه خدا ما را در مسیح عیسی برای اعمال نیکویی که از قبل برای ما آماده کرده بود آفرید.»
دعاهای ما برای اجرای نقشه های خداست نه اینکه خدا را مجبور به انجام کاری کنیم. در پایان دعای خود به پدر، عیسی گفت (لوقا 22:42)، "بگذارید اراده من انجام شود، بلکه اراده شما باشد. " خدا می داند چه چیزی برای ما بهتر است. فقط او از آینده خبر دارد. بنابراین به پدر خود بچسبید - با او صحبت کنید، از او بپرسید که او برای شما چه نقشه ای دارد.
ما باید بدانیم که دعای بی پاسخ دلیلی بر ایمان کم ما نیست، و نه اینکه مشکلی در ما وجود دارد، که خدا ما را دوست ندارد. به همین ترتیب، دعایی که شنیده می شود تأییدی بر این نیست که همه چیز برای ما خوب است، بلکه بیشتر گواهی بر عشق خداست.
خوب است یک لحظه نماز صبح داشته باشید. همچنین در صبح خوب است که شیاطین (به نام عیسی مسیح) را بیرون کنید و از پدر بخواهید که از شما در برابر آنها محافظت کند.
2. همچنین توصیه می شود قبل از هر فعالیت (قبل از رانندگی، ملاقات با پزشک، بشارت، خواندن کتاب مقدس و غیره) دعا کنید. شما همچنین می توانید در بین کافران (مثلاً در محل کار) در روح و افکار دعا کنید.
3. همچنین، ستایش و پرستش خداوند، شکرگزاری او را برای همه چیز، تحت هر شرایطی، فراموش نکنید.
4. لحظه های سکوت در هنگام دعا مهم است زیرا منتظر پاسخ های خداوند هستیم. یاد بگیرید به آنچه خدا به شما می گوید گوش دهید. خداوند از طریق افکار و بینش های شما با شما ارتباط برقرار می کند.
5. با خدا صحبت کنید، او می خواهد با شما ارتباط برقرار کند.دانلود کتابهاي ناياب علوم غريبه واقعاً بسیار مهم است که صمیمانه با خدا - با خالق خود صحبت کنید. خدا از شما می خواهد که او را دوست داشته باشید، با او رابطه داشته باشید و با او صحبت کنید. او از شما می خواهد که دائما و آشکارا با او صحبت کنید. در مورد همه چیز با او صحبت کنید: اینکه چه احساسی دارید چه می خواهید - خواسته های خود را با او در میان بگذارید، او را رویاهای خود، نقاط ضعف و مشکلات خود صدا کنید...
6. برای خدا وقت بگذارید، وقت بیشتری بگذارید. مطمئناً دعا کردن قبل از خواب اشتباه نیست، اما خدا می خواهد که زمان بیشتری را با او بگذرانید (راه رفتن در روح).
7. چیزی را از خداوند پنهان نکنید. این حتی ممکن نیست. خدا از افکار شما هم آگاه است!
8. همیشه با خضوع، اطاعت، راستی، شکرگزاری و اطمینان حداکثری به خدا نزدیک شوید.
9. خوب است که هر دعا را با این جمله خاتمه دهیم: «اجرای اراده تو باشد » .
10. همانطور که شما دعا می کنید،دانلود کتابهاي ناياب علوم غريبه رابطه شما با او چگونه است، زندگی مسیحی شما نیز چنین است.
در نماز باید استقامت (تواضع در عین حال) داشته باشیم. به خاطر داشته باشید که دعا نباید فوراً شنیده شود (هر چیزی وقت خود را دارد).
هر چیزی زمان خود را دارد، هر چیزی در زیر بهشت زمان خود
را دارد: زمانی برای تولد است و زمانی برای مردن،
زمانی برای کاشت و زمانی برای چیدن،
زمانی برای کشتن و زمانی برای شفا دادن،
زمانی برای خراب شدن و زمانی برای ساختن،"
کتاب مقدس، جامعه 3: 1-3
هنگام نماز در «اتاق» از خدا بپرسید که چرا دعا شنیده نشد، اراده خدا چیست؟
«در نماز استقامت کنید، هوشیار و سپاسگزار باشید. در عین حال، برای ما دعا کنید که خداوند دری را برای موعظه کلام به روی ما بگشاید تا بتوانیم از راز مسیح (که در حال حاضر به خاطر آن در زندان هستم) صحبت کنیم.»
کتاب مقدس، کولسیان 4: 2-3.
هیچ کس دعای درست را به شما نشان نخواهد داد. خودت باید دعای درست را پیدا کنی. با خدا با قلبت، با تواضع، با شکرگزاری، با شکرگزاری صحبت کن... باید احساس کنی که قلبت با خدا پیوند خورده است. وقتی کسی متن آموخته شده را بدون فکر می خواند از خدا بیزار است.
«امّا چون دعا می‌کنید، مثل منافق سخن بیهوده نکنید. آنها فکر می کنند به دلیل انبوه سخنانشان شنیده خواهند شد. مثل آنها نباش؛ زیرا پدر شما می داند که شما به چه چیزی نیاز دارید، قبل از اینکه از او بخواهید.»
کتاب مقدس، متی 6: 7-8

خدایا شکرت و دعا کن همیشه…

"همیشه شاد باشید. همیشه دعا کن همیشه شکرگزار باشید، زیرا این اراده خدا برای شما در مسیح عیسی است. روح از بین نمی رود. پیشگویی ها را تحقیر نکنید. همه چیز را بررسی کنید؛ به نیکی ها چنگ بزنید،دانلود کتابهاي ناياب علوم غريبه از شر به هر شکلی برحذر باشید.»
کتاب مقدس، اول تسالونیکیان 5: 16-22

وقتی یک مسیحی دعا نمی کند، ممکن است وسوسه شود…

«وقتی از نماز برخاست و نزد شاگردانش آمد، دید که در اندوه به خواب رفته‌اند. چطوری میخوابی او به آنها گفت. برخیز و دعا کن تا وسوسه نشوی.»
کتاب مقدس، لوقا 22: 45-46

به شما یادآوری می کنم که شایسته است هر دعا را ختم کنید (و البته فکر کنید): «اراده تو تمام شود» .

«خودش از سنگ کناره گرفت، به زانو افتاد و دعا کرد: پدر، اگر می خواهی، این جام را از من بگیر. اما بگذار اراده من انجام نشود، بلکه اراده تو! کتاب
مقدس، لوقا 22:42

آیا باید برای نماز به کلیسا بروم؟
قطعا نه. خدا در همه جا حاضر است، بنابراین او به معنای واقعی کلمه همیشه با شماست!

"و اینک، من با شما هستم تا ابد، حتی تا پایان جهان."
کتاب مقدس، متی 18:20

عیسی به او پاسخ داد، هر که مرا دوست دارد، کلام مرا نگاه خواهد داشت. پدر من او را دوست خواهد داشت و ما نزد او خواهیم آمد و با او خواهیم ماند.»
کتاب مقدس، یوحنا 14:23

در اینجا لازم است بر نماز در خلوت - در "اتاق" تأکید شود. در «اتاق» به روی خدا باز می‌شوید، با او رابطه برقرار می‌کنید، توبه می‌کنید... بدون شک دعاهای مشترک بخش مهمی از زندگی کلیسا هستند (و همچنین عبادت، عشای خداوند ...) زیرا باعث ایجاد وحدت می‌شود، اما دعاها در "اتاق" باید به وضوح در زندگی شما غالب باشد، زیرا مرکز زندگی مسیحی است (همه چیز دیگر ثمره "اتاق" است) . نماز در "اتاق" باید برای شما بسیار مهمتر از نمازهای مشترک در جمع و ... باشد. "اتاق" شما می تواند اتاقی باشد که در آن تنها هستید، می تواند قدم زدن در جنگل و غیره باشد.

«حتی هنگام نماز هم مانند منافقان نباشید. آنها دوست دارند در کنیسه ها و گوشه خیابان ها به نماز بایستند تا در برابر مردم ظاهر شوند. آمین بهت میگم ثوابشونو دارن. بلکه وقتی دعا می کنی، وارد اتاقت شو،دانلود کتابهاي ناياب علوم غريبه در را ببند و به پدرت که پنهان است دعا کن. پدر شما که در نهان می بیند به شما پاداش خواهد داد.
پس وقتی دعا می کنید، مانند مشرکانی که فکر می کنند به دلیل کثرت سخنانشان شنیده می شوند، سخنان پوچ نگویید. مثل اونا نباش پدر شما قبل از اینکه از او بخواهید می داند به چه چیزی نیاز دارید. پس چنین دعا کنید:
پدر ما که در آسمانی،
نام تو مقدس باد.
بگذار پادشاهی تو بیاید!
باشد که اراده
تو در بهشت نیز انجام شود همانطور که در بهشت است.
نان روزانه مان را امروز به ما بده
و گناهان ما را ببخش،
همانطور که ما کسانی را که به ما تجاوز کرده‌اند می‌بخشیم.
و ما را به وسوسه نکش،
بلکه ما را از شر نجات ده.»
کتاب مقدس، متی 6: 5-13

مراقب کلیساهای کاتولیک باشید (اینها مکان های بت پرستی، شیاطین سرزمینی - مکان های معنوی خطرناک هستند)، که در آن مردم به مجسمه ها، نقاشی ها (مجسمه های مریم و غیره) دعا می کنند - شیاطین.

«بت‌ها را به شکل چیزی در آسمان، روی زمین یا در آب‌های زیرزمینی نسازید. در برابر آنها سجده مکن و آنها را عبادت مکن، زیرا من یهوه خدای تو خدای حسود هستم. من گناهان پدران را بر فرزندان تا نسل سوم و چهارم آنها که از من متنفرند مجازات می کنم و به هزاران نفر از کسانی که مرا دوست دارند و احکام مرا نگاه می دارند رحمت می کنم.»
کتاب مقدس، خروج 20: 4-6.

آیا هنگام نماز از تسبیح استفاده کنم؟
قطعا نه! تسبیح در میان کاتولیک ها (در مسیحیت کاذب) بسیار رایج است. تسبیح را می توان شیء پنهانی در پشت شیطان و شیاطین او دانست. نمادهای غیبی را می توان اغلب در آیین کاتولیک رومی مشاهده کرد، به عنوان مثال "چشم همه بین" ، هگزاگرام ...

زنجیر
دعا زنجیره دعا یک رویکرد دعای جمعی به خدا (دعای شفاعت) است که در آن مسیحیان برای چیز خاصی مانند شفای یکی از اعضای کلیسا دعا می کنند. دعای شفاعت برای مردم مسلما بد نیست، برای مردم، نظام های سیاسی و... دعا کنیم! اما برای خیلی هاریسمان دعا، این دعاها اغلب عبارتند از: «تا خدا ما را نشنود ما متوقف نمی شویم». برخی از مسیحیان فکر می کنند که هر چه مردم بیشتر برای یک چیز دعا کنند، دعاهای آنها به طور معجزه آسایی بیشتر (شنیده می شود) - آنها خدا را مجبور به عمل می کنند. اگر زنجیره دعا به این سبک باشد، خواست خدا نادیده گرفته می شود، ما به طور غیر کتاب مقدسی خود را مجبور به شنیدن دعا می کنیم. به این ترتیب می خواهیم خدا را مجبور به کاری کنیم و این اشتباه است. مسیحی باید تسلیم خدا و اراده او باشد، برای داشتن رابطه صمیمی با خدا، فروتنی... همه اینها، زنجیره دعا، به سبک بالا، کم است. اگر برای خود یا دیگری دعا می کنیم، باید اراده خدا را بجوییم و همچنین به آن احترام بگذاریم. ما باید بدانیم که خداوند مطلقاً حاکم است.

نتیجه
دعا بخشی از زندگی مسیحی است. ما از طریق رابطه خود با خدا دعا می کنیم. عیسی در حالی که به پدر دعا می کرد، دعا را به پایان رساند و گفت: «اراده من انجام نشود، بلکه اراده شما باشد». خواست خدا باید اولویت ما باشد! نکته دیگر این است که خداوند از قبل برای ما برنامه ای آماده کرده است (افسسیان 2:10)، بنابراین اگر طبق برنامه او دعا نکنیم، ممکن است دعاها شنیده نشود. برای هر چیزی که به ذهنتان می رسد دعا کنید - برای خواهران و برادران خود در مسیح و مشکلات آنها، برای سیاستمداران، گرایش های مسیحی نادرست... آمین.
"نگران هیچ چیز نباش، اما برای همه چیز دعا کن. فقط نیازهای خود را با شکرگزاری خدا بخواهید، و آرامش خدا فراتر از هر فهمی، قلب و ذهن شما را در مسیح عیسی حفظ خواهد کرد.»
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان