انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دانلود کتاب دعا نويسي رايگان برای بشر امروز

دانلود کتاب دعا نويسي رايگان برای بشر امروز

#1
دانلود کتاب دعا نويسي رايگان دعا نوعی ارتباط است، راهی برای گفتگو با خدا یا اولیای الهی. نماز می تواند رسمی یا غیر رسمی باشد. در حالی که دعای رسمی یک عنصر مهم عبادت مسیحی است، نماز خود مترادف با عبادت یا پرستش نیست.
کلمه دعا برای اولین بار در زبان انگلیسی میانه یافت می شود که به معنای «پرسیدن پرشور» است. این از کلمه فرانسوی قدیمی Preier گرفته شده است که از کلمه لاتین precari گرفته شده است که به معنای التماس کردن یا درخواست است. دانلود کتاب دعا نويسي رايگان در واقع، اگرچه دعا کردن اغلب به این شکل استفاده نمی شود، اما می تواند به سادگی به معنای "لطفا" باشد، مانند "دعا با داستان خود ادامه دهید"
اگرچه ما اغلب دعا را در درجه اول به عنوان درخواست چیزی از خداوند می دانیم، اما به خوبی فهمیده شده است، اما دعا گفت و گو با خدا یا با مقدسین است. همانطور که نمی توانیم با دیگری گفتگو کنیم مگر اینکه او صدای ما را بشنود، دعا برای تصدیق ضمنی آن درست است. حضور خدا یا مقدسین اینجا با ماست. و با دعا، آن شناخت حضور خدا را تقویت می کنیم که ما را به او نزدیک می کند. به همین دلیل است که کلیسا توصیه می کند که اغلب دعا کنیم و دعا را به بخش مهمی از زندگی روزمره خود تبدیل کنیم.شاگردان در یک نقطه از عیسی می پرسند: "خداوندا، به ما بیاموز که دعا کنیم" (لوقا 11: 1-4). آنها ظاهراً تحت تأثیر زندگی دعای عیسی قرار گرفتند و بسیار خوشحال بودند که بتوانند مانند او دعا کنند [1] . به هر حال، نماز مکان مناسبی برای ملاقات با خدا و گفتگو با او است. جای تعجب نیست که مسیحیان در طول قرن ها فرهنگ دعای غنی و چندوجهی را توسعه داده اند. تأمل و دعا در بسیاری از سنت های دینی دیگر نیز نقش مهمی دارد. فقط به یهودیت یا اسلام فکر کنید که نماز یکی از پنج رکن است. دعا منبع بزرگی برای تغذیه معنا و ایمان است. او - به گفته پاپ فرانسیس - "کلیدی است که درهای ایمان را باز می کند" [2]† علاوه بر این، سکوت، تأمل و دعا نیز می‌توانند لحظات قوی خوداندیشی باشند. به عقیده مارک ون دو وورد، عقیده‌ساز، انسان انسان هماوران است : ظرفیت دعا در ما ذاتی است [3] .
«در جامعه ما زمان و مکان گذاشتن برای سکوت، تأمل و دعا چیزی جز بدیهی نیست».
اما در جامعه ما زمان و مکان گذاشتن برای سکوت، تأمل و دعا چیزی جز بدیهی نیست. برخی از متکلمان حتی از یک بحران دعا صحبت می کنند، جایی که اعمال سنتی نماز - مانند تمرین دعا در زمان های معین (همراه با غذا، قبل از رفتن به رختخواب و غیره) - تا حد زیادی ناپدید شده است [4] . زندگی ما بسیار سریع و پر هیجان شده است. مردم از طریق اینترنت،دانلود کتاب دعا نويسي رايگان رسانه های اجتماعی و گوشی های هوشمند خود در معرض جریان بی پایانی از محرک ها و اطلاعات قرار می گیرند. فشار برای همیشه اجرا و به خصوص برای از دست ندادن چیزی بسیار زیاد است [5]† در این زمینه، لحظه ای مکث، لحظه ای تأمل و دعا چیزی جز آشکار نیست. به گفته کاردینال دانیلز، سکوت و دعا در تضاد با بسیاری از ارزش ها و نگرش های مدرن است. مردم امروزی می خواهند ثابت کنند، تایید کنند، مولد و سودآور باشند. اما نماز از اینها نیست، بلکه برعکس [6] .
صحبت با مقدسین
بسیاری از مردم (از جمله کاتولیک ها) صحبت از "دعا کردن برای مقدسین" را عجیب می دانند. اما اگر معنی واقعی دعا را بفهمیم، باید تشخیص دهیم که این عبارت اشکالی ندارد. مشکل این است که بسیاری از مسیحیان دعا را با عبادت اشتباه می گیرند و کاملاً به درستی می فهمند که عبادت فقط متعلق به خداست نه مقدسین. اما در حالی که عبادت مسیحی همیشه شامل دعا می شود و بسیاری از دعاها به عنوان نوعی عبادت نوشته می شوند، همه دعاها عبادت نیستند. در واقع، دعا برای عبادت یا عبادت تنها یکی از پنج نوع نماز است.
چگونه باید نماز بخوانم؟
اینکه انسان چگونه نماز بخواند بستگی به هدف نمازش دارد. کتاب آموزش کلیسای کاتولیک، در مورد پنج نوع دعا در پاراگراف های 2626 تا 2643 بحث می کند، مثال ها و دستورالعمل هایی را در مورد نحوه استفاده از هر نوع دعا ارائه می
اکثر مردم شروع به دعا کردن با استفاده از دعاهای سنتی کلیسا، مانند ده دعایی که هر کودک کاتولیک باید بداند یا تسبیح، آسان تر است. دعای ساختاریافته به ما کمک می کند افکارمان را متمرکز کنیم و نحوه دعا را به ما یادآوری می کند.
اما همانطور که زندگی دعای ما عمیق تر می شود،دانلود کتاب دعا نويسي رايگان باید فراتر از دعای مکتوب برویم و به گفتگوی شخصی با خدا برویم. در حالی که دعاهای مکتوب یا دعاهایی که حفظ کرده‌ایم همیشه بخشی از زندگی دعای ما خواهند بود - بالاخره علامت صلیب، که کاتولیک‌ها بیشتر دعاهای خود را با آن شروع می‌کنند، خود زمان دعایی است که در آن باید یاد بگیریم با خدا صحبت کنیم. و به مقدسین همانطور که با همنوعان و مردان خود رفتار می کنیم (اگرچه، البته، این همیشه مقدار زیادی از احترام
بیشتر در مورد نماز خواندن
شما می توانید در مورد دعا در دعای 101 بیشتر بیاموزید: هر آنچه باید درباره دعا در کلیسای کاتولیک بدانید.
این دعای اصلی مسیحی برای خودخواهی، "دعای یک روح خودخواه" نوشته کوری کوپلند را بخوانید.
در این دعا به بانوی تسبیح، از مریم باکره می خواهیم که با خواندن روزانه تسبیح به ما کمک کند تا عادت دعای درونی را در خود ایجاد کنیم.
متن و تاریخچه Litany of the Saints را دریافت کنید، یکی از قدیمی ترین دعاهایی که دائماً در کلیسای کاتولیک استفاده می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان