انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آزادی تهران

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آزادی تهران

#1
 معرفی اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران
اتاق‌های یک تخته با مساحت 30 متر مربع دارای امکانات مبل، تلویزیون، تختخواب و غیره می‌باشد. اتاق استاندارد آن شامل تخت دو نفره و یا دو تخت یکنفره، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان می‌باشد. این اتاق‌ها برای افرادی که می‌خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند مناسب می‌باشد. اگر به دنبال امکانات لوکس و فضای بیشتری هستید می‌توانید انواع سوئیت‌ها را انتخاب کنید که دارای ظرفیت‌های مختلف هستند. سوئیت جونیور با امکاناتی بیشتر داری تخت، سرویس فرنگی و حمام می‌باشد، سوئیت رویال شامل هال، اتاق خواب، آشپزخانه، دو سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است که نمای شهر تهران وکوهستان البزر را دارد. سوئیت دوبلکس، سوئیتی دو طبقه است که در طبقه پایین آن سالن پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و در طبقه بالای آن اتاق خواب، سالن نشیمن و سرویس بهداشتی همراه با حمام قرار دارد. از دیگر سوئیت‌های آن پرزیدنتال است که در دو طبقه شامل دو اتاق خواب، اتاق کار، سالن پذیرایی، سالن نشیمن، سالن نهارخوری به همراه سه سرویس بهداشتی می‌باشد. از دیگر امکانات هتل، اتاق ویژه توانان‌خواهان یا معلولین است که 
تمامی فضاهای هتل آزادی بر اساس استانداردهای ADA امریکا طراحی شده است.


حدود قیمت اتاق‌های هتل آزادی تهران
هتل پارسیان آزادی تهران، یکی از بهترین هتل‌های پایتخت بوده که با داشتن اتاق‌های متنوع دست‌تان را برای انتخاب محل اقامت باز می‌گذارد. بسته به اینکه کدام اتاق یا سوئیت را انتخاب کنید، قیمت رزرو آن متفاوت است. به طور کلی قیمت اتاق‌ها از حدود 1 میلیون تومان آغاز شده و برای سوئیت‌های رویال، دوبلکس و پرزیدنتال تا 10 میلیون تومان نیز می‌رسد.

با این حال اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، با استفاده از سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار شده و همان امکانات را دریافت کنید. قیمت اتاق‌های هتل در رهی نو از 600 هزار تومان آغاز شده و بیشترین قیمت برای هتل آزادی متعلق به سوئیت پرزیدنتال بوده که حدود 7 میلیون تومان است. 

 

رزرو آنلاین هتل آزادی تهران در رهی نو
برای رزرو این هتل با امکانات و موقعیت مناسبی که دارد، کافیست وارد سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو شوید. در این سامانه شما می‌توانید این هتل را با دیگر هتل‌های موجود در پایتخت مقایسه کنید، مشخصات واقعی هتل را مطالعه کرده و بعد از خواندن تجربه کاربرانی که قبل از شما در هتل اقامت داشتند، اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید. ضمانت بالاترین تخفیف نیز این اطمینان را به شما خواهد داد که اقامت به صرفه‌ای را در هتل آزادی تهران تجربه کنید. 

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان