انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی دستگاه ماینر

معرفی دستگاه ماینر

#1
معرفی دستگاه ماینر
معرفی دستگاه ماینر در این مقاله سعی بر این داریم که دستگاه ماینر و ارز دیجیتالی که توسط دستگاه ماینر بررسی کنیم شرکت آسرا ترند سعی بر این دارد که بتواند در زمینه ارز دیجیتال و دستگاه ماینر فعالیت بسزایی انجام بدهد و بتواند کمکی در این زمینه به علاقمندان ارز دیجیتال بکنند و مقالات و مفید و موئثری بصورت دانشگاهی برای شما ارائه دهد
معرفی دستگاه ماینر
در دهه گذشته ، ماشین هایی که شبکه بیت کوین را حفظ می کنند ، از نظر تکنولوژیکی سریع توسعه یافته اند تجهیزات استخراج (دستگاه های ماینینگ )از ویژگی های اساسی موفقیت( شبکه بیت کوین) است زیرا این ماشین ها تعیین می کنند که آیا کارهایی که ماینرها انجام می دهند برای آنها سودآور است یا خیر – یعنی محاسبات مورد نیاز برای تعبیه بلوک های معاملات در بلاک چی معرفی دستگاه ماینر را انجام میدهد
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B1.jpg[/img]
معرفی دستگاه ماینر

تاریخچه تجهیزات
تاریخچه تجهیزات استخراج بیت کوین همچنین توضیحی کلیدی است که چرا فعالیت استخراج در طول سالها به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است. صنعت معدن( ارز دیجیتال)  همچنان در حال تکامل است ، هرچند نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد توسعه آن در حال کند شدن است.
تاریخچه فناوری استخراج بیت کوین
در زیر نگاهی داریم به تاریخچه کامل فناوری استخراج بیت کوین ، و اینکه نوآوری ها در آینده به کدام سمت می روند.
CPU Mining
در ۳ ژانویه ۲۰۰۹ ، خالق نام مستعار ساتوشی ناکاموتو اولین بلوک بیت کوین را استخراج کرد. به عنوان تنها معدنچی در شبکه بیت کوین در آن زمان ، ناکاموتو برای راه اندازی بلاک چین بیت کوین نیازی به تجهیزات تخصصی نداشت. او توانست با استفاده از یک رایانه شخصی معمولی ،معرفی دستگاه ماینر  بلاک های بیت کوین ایجاد کند.
نحوه استخراج اولیه بیت کوین
رایانه هایی که برای مرور اینترنت ، راه اندازی Microsoft Word و تعدادی دیگر از برنامه های کاربردی بی شمار مورد استفاده قرار می گیرند ، همه دارای چیزی هستند که به آن واحد پردازش مرکزی (CPU) می گویند. این دستگاه ها نحوه پردازش و اجرای دستورات روی رایانه را کنترل می کنند. به دلیل عدم وجود رقابت ماینر در روزهای اولیه بیت کوین ، انرژی محاسباتی مورد نیاز برای ایجاد بلوک های جدید و کسب پاداش های استخراج می تواند به راحتی در دستگاه های CPU پردازش شود.
و در طی مدت زمان
سخت افزار مورد نیاز برای استخراج سکه های جدید با گذشت زمان تکامل یافت و استخراج کنندگان جدید به شبکه بیت کوین پیوستند و معرفی دستگاه ماینر برای پاداش بلاک رقابت کردند.
GPU و FPGA Mining
اولین نوآوری عمده در سخت افزار استخراج بیت کوین بلافاصله پس از ایجاد ارزش بازار برای بیت کوین بوجود آمد.در 22 مه 2010 ، برنامه نویس رایانه Laszlo Hanyecz مبلغ 10،000 BTC را برای دو پیتزای Papa John پرداخت کرد. ارزش پیتزاها حدود 25 دلار بود. بر اساس اطلاعات ارائه دهنده ارزهای رمزنگاری شده Coin Metrics ،معرفی دستگاه ماینر  قیمت بازار بیت کوین در ماه جولای به حدود 8 سنت رسید. زمانی که قیمت بیت کوین در اکتبر 2010 به 10 سنت رسید ، اولین دستگاه ماینینگ که از واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) استفاده می کرد ، توسعه یافت.
بررسی دستگاه های CPU
برخلاف CPU ها ، دستگاه های GPU برای انجام طیف محدودی از کارهای محاسباتی بهینه شده اند. GPU ها که در اصل برای برنامه های بازی ساخته شده بودند ، در محاسبه عملیات ریاضی ساده به طور موازی ، نه یک به یک ، به منظور ایجاد هزاران پیکسل تصویر حساس به زمان ، برتری دارند.معرفی دستگاه ماینر  همچنین می توان این دستگاه ها را برای محاسبه سایر عملیات ریاضی مانند عملیات مورد نیاز برای استخراج بیت کوین جدید برنامه ریزی کرد.
بررسی ماشین های استخراج رمز ارز
براساس تجزیه و تحلیل مدیرعامل شرکت مشاوره معدن Navier ، جاش متنیک ، نوآوری در استخراج GPU ، یعنی استخراج بیت کوین بر روی دستگاه GPU ،معرفی دستگاه ماینر  باعث تولید بلاک های بیت کوین و کسب پاداش بلوک به طور متوسط تقریباً شش برابر کارآمدتر شد. برای دستیابی به این کارآیی ، یک دستگاه GPU متوسط تنها دو برابر دستگاه CPU متوسط هزینه دارد.
در نتیجه
این افزایش بهره وری به سرعت در سال بعد ، در سال 2011 ، تحت الشعاع قرار گرفت ،معرفی دستگاه ماینر  زمانی که  برنامه ریزی (FPGA) دقیقی برای  استخراج بیت کوین مدل سازی شدند.
GPU
طبق محاسبات  FPGA  قادر است عملیات ریاضی مورد نیاز برای استخراج بیت کوین را دو برابر سریعتر از GPU با درجه بالا محاسبه کند. با این حال ، ساخت این دستگاه ها بیشتر کار می کند. FPGA ها نیاز به پیکربندی در دو سطح نرم افزاری و سخت افزاری دارند ، بدین معنا که دستگاه ها باید طوری برنامه ریزی شوند که کد سفارشی را اجرا کنند و همچنین برای اجرای کارآمد آن کد معماری شده باشند.معرفی دستگاه ماینر این قابلیت تنظیم اجزای سخت افزاری در FPGA است که باعث می شود این نوع دستگاهها برای استخراج بیت کوین بهتر از GPU بهینه شوند.
استخراج ASIC
سومین نوآوری عمده در استخراج بیت کوین به احتمال زیاد نیازمند بیشترین منابع اختصاص داده شده ، زمان و توسعه است. به جای تغییر پارامترهای نرم افزاری و سخت افزاری ماشین های موجود ، تلاش برای ایجاد یک ماشین کاملاً جدید که فقط بیت کوین را استخراج کند و بالاخره این موضوع بسیارنتیجه  داد  در سال ۲۰۱۳ ، معرفی دستگاه ماینر یک تولید کننده سخت افزار رایانه مستقر در چین به نام Canaan Creative اولین مجموعه مدارهای مجتمع مخصوص برنامه (ASIC) را برای استخراج بیت کوین منتشر کرد.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/ASIC.jpg[/img]
استخراج ASIC

بررسی دستگاه [b]Canaan Creative[/b]
این دستگاه ها برخلاف CPU ها ، GPU ها و FPGA ها در ابتدا برای استخراج بیت کوین طراحی شده بودند. این بدان معناست که تمام اجزای سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه های ASIC از پیش طراحی شده و بهینه شده اند تا محاسبات لازم برای ایجاد بلوک های جدید بیت کوین را محاسبه کنند. معرفی دستگاه ماینر افزایش کارایی ASIC ها را نمی توان با هیچ یک از دستگاه های عمومی تر قبل از آن مطابقت داد.
بررسی عملکرد شرکت Canaan Creative
در حالی که Canaan Creative اولین تولید کننده بیت کوین ASIC بود ، بقیه مانند MicroBt-Bitmainهمچنین نسخه های جدیدی از دستگاه های استخراج بیت کوین ASIC با سخت افزار پیشرفته ارائه کرد. یکی از قابل توجه ترین تحولات در فناوری استخراج ASIC از سال 2013 ، کاهش مداوم در اندازه تراشه ها بوده است. اندازه تراشه های ASIC که با اندازه 130 نانومتر در سال 2013 شروع به کار کردند ، معرفی دستگاه ماینردر آخرین مدلهای سخت افزاری به میزان قابل توجهی کوچک شده و به 7 نانومتر رسیده است.
در دستگاه های بیت کوین مهم ترین قسمت دستگاه :
بدون یک فناوری بنیادی جدید ، معدنچیان بیت کوین به زودی رقابت خود را بر اساس سخت افزار و تجهیزات متوقف خواهند کرد ، معرفی دستگاه ماینر همانطور که در دهه گذشته چنین بود.اهمیت اندازه تراشه به بازده استخراج باز می گردد. هر چه سطح تراشه ASIC وسیع تر باشد ، کانال های ارتباطی آن بزرگتر است و بنابراین برق بیشتری برای انتقال داده ها بر روی سطح آن لازم است. طبق محاسبات متنیک ، یک دستگاه استخراج بیت کوین ASIC امروزه 100 میلیارد برابر سرعت متوسط CPU در سال 2009 است.
به گفته راکش کومار :
راکش کومار ، دانشیار مهندسی برق و کامپیوتر در دانشگاه ایلینوی ، معتقد است که عامل محرک قوی تکامل سخت افزار استخراج در طول سالها از زمان ایجاد بیت کوین معرفی دستگاه ماینر ، افزایش ارزش دلار بیت کوین بوده است ، که استخراج را به فعالیتی پردرآمد تبدیل کرده است. هرچه ارزش بازار پاداش های بلوکی بیشتر باشد ، بازدهی بیشتری برای نوآوری در فناوری معدن وجود دارد که ضمن کاهش هزینه های عملیاتی ، حاشیه سود کارگران را افزایش می دهد.
آینده استخراج بیت کوین
از سال 2015 ،معرفی دستگاه ماینر  کاهش اندازه تراشه در دستگاههای استخراج بیت کوین ASIC کندتر و چشمگیرتر از سال 2013 و 2014 بوده است. علاوه بر این ، از اولین استخراج کننده بیت کوین ASIC فناوری جدیدی برای افزایش بهره وری استخراج به همان شیوه استخراج GPU وجود ندارد. برای استخراج CPU یا استخراج FPGA برای استخراج GPU بود.
یکی از بهترین مدل برای استخراج بیت کوین
معرفی دستگاه ماینر Bitmain Antminer S17 Pro.کومار گفت: “ما به محدودیت های اساسی برخورد می کنیم.” این یک مشکل در کل صنعت است ، نه فقط استخراج [بیت کوین] ، معرفی دستگاه ماینر بلکه کل صنعت نیمه هادی … ما به نوع جدیدی از دستگاه نیاز داریم. ”
در نتیجه به گفته راکش کومار
بدون یک فناوری بنیادی جدید ، معدنچیان بیت کوین به زودی رقابت خود را بر اساس سخت افزار و تجهیزات متوقف خواهند کرد ، همانطور که در دهه گذشته چنین بود. اگر سخت افزار استخراج بیت کوین در مواردی که دستاوردهای یک مدل با مدل جدیدتر تفاوت زیادی دارد ، کالایی شود ،معرفی دستگاه ماینر  ماینرها مجبور خواهند شد زمینه های دیگری را نیز در نظر بگیرند که در آنها مزیت رقابتی به دست آید. این موارد می تواند تحت نوآوری هایی در زمینه تامین انرژی ، برنامه ریزی مالی یا حتی تنوع محصولات قرار گیرد.
زندگینامه دکتر راکش کومار :
راکش کومار استاد گروه مهندسی برق و کامپیوتر در دانشگاه ایلینویز در Urbana Champaign با علایق تحقیق و تدریس در معماری کامپیوتر است. تحقیقات وی از طریق یک جایزه مقاله تأثیرگذار ISCA ، یک جایزه 10 ساله گذشته نگارش تأثیرگذارترین مقاله (MIP) (ASPDAC) ، چندین جایزه بهترین مقاله و نامزدهای جایزه بهترین مقاله (IEEE MICRO Top Picks ، ASPLOS ، HPCA ، CASES ، SELSE ، IEEE CAL) ، جایزه ARO Young Investigator و جایزه بهترین پایان نامه UCSD CSE.
معرفی دستگاه ماینر  تدریس و مشاوره وی از طریق جایزه دانشکده Stanley H Pierce و جایزه تدریس برجسته دانشکده Ronald W Pratt شناخته شده است. او پیش از این به عنوان بنیانگذار و معمار ارشد در Hyperion Core، Inc ، یک استارتاپ تراشه ریزپردازنده ، خدمت می کرد. راکش دارای مدرک کارشناسی از IIT Kharagpur و دکتری از دانشگاه کالیفرنیا در سن دیه گو است.
استخراج فرآیند ایجاد بلوک های معتبر است که سوابق تراکنش ها را به دفتر کل بیت کوین (BTC) که بلاک چین نامیده می شود اضافه می کند. این یکی از اجزای مهم شبکه بیت کوین است ،معرفی دستگاه ماینر  زیرا مشکل “دوبار هزینه” را حل می کند.
مالکیت بیت کوین
مشکل دوبار هزینه به موضوع نیاز به توافق در مورد سابقه معاملات اشاره دارد. مالکیت بیت کوین را می توان از طریق رمزنگاری کلید عمومی به طور ریاضی اثبات کرد ،معرفی دستگاه ماینر  که نمی توان آن را با فناوری امروز شکست. با این حال ، رمزنگاری به تنهایی نمی تواند تضمین کند که یک سکه خاص قبلاً برای شخص دیگری ارسال نشده است. برای تشکیل یک تاریخ مشترک از معاملات ، لازم است که یک سفارش توافق شده داشته باشید
استخراج از بلاکچین
استخراج (و به طور کلی بلاک چین) از انگیزه های اقتصادی برای ارائه راهی مطمئن و غیرقابل اعتماد برای سفارش داده ها استفاده می کند. اشخاص ثالثی که سفارش معاملات می دهند غیر متمرکز هستند و برای رفتار صحیح پاداش های پولی دریافت می کنند. برعکس ،معرفی دستگاه ماینر  هرگونه رفتار نادرست منجر به از دست دادن منابع اقتصادی می شود ، حداقل تا زمانی که اکثریت صادق باشند.
استخراج بیت کوین
در مورد استخراج بیت کوین ،معرفی دستگاه ماینر  این نتیجه با ایجاد مجموعه ای از بلوک ها حاصل می شود که می توان از نظر ریاضی ثابت کرد که به ترتیب صحیح با تعهد خاصی از منابع قرار گرفته اند. این فرایند به ویژگی های ریاضی یک هش رمزنگاری بستگی دارد – راهی برای رمزگذاری داده ها به روشی استاندارد.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86.jpg[/img]
استخراج بیت کوین

هش ها
هش ها یک ابزار رمزگذاری یک طرفه هستند ، به این معنی که رمزگشایی آنها در داده های ورودی آنها تقریباً غیرممکن است ، مگر اینکه هر ترکیب احتمالی تا زمان مطابقت نتیجه با هش داده شده آزمایش شود.
شکستن هش ها
این همان کاری است که استخراج کنندگان بیت کوین انجام می دهند: آنها در هر ثانیه تریلیون ها هش را دور می زنند تا زمانی که شرایطی را پیدا کنند که “سختی” را برآورده می کند. هم سختی و هم هش اعداد بسیار زیادی هستند که بر حسب بیت بیان می شوند ، بنابراین شرایط به سادگی نیاز دارد که هش کمتر از سختی باشد. مشکل هر بلوک بیت کوین ۲۰۱۶ – یا تقریباً دو هفته – را برای حفظ زمان بلوک ثابت تنظیم می کند ، که به مدت زمان لازم برای پیدا کردن هر بلوک جدید در حین استخراج اشاره می کند.
هش ماینر
هش تولید شده توسط ماینرها به عنوان شناسه هر بلوک خاص استفاده می شود و از داده های موجود در هدر بلاک تشکیل شده است. مهمترین اجزای هش ریشه Merkle است – یکی دیگر از هش های جمع آوری شده که امضای کلیه معاملات آن بلاک را در بر می گیرد – و معرفی دستگاه ماینر هش منحصر به فرد بلوک قبلی.این بدان معناست که حتی کوچکترین جزء یک بلوک هش مورد انتظار آن را تغییر می دهد – و همچنین هر بلوک بعدی نیز. گره ها بلافاصله این نسخه نادرست از بلاک چین را رد می کنند و از شبکه در برابر دستکاری محافظت می کنند.
بیت کوین
از طریق شرایط سختی ، سیستم تضمین می کند که استخراج کنندگان بیت کوین کار واقعی را انجام می دهند – زمان و برق صرف شده در هشینگ از طریق ترکیبات احتمالی. به همین دلیل است که پروتکل اجماع بیت کوین “اثبات کار” نامیده می شود تا آن را از سایر مکانیسم های ایجاد بلوک متمایز کند. به منظور حمله به شبکه ،معرفی دستگاه ماینر  موجودات مخرب هیچ راهی جز بازآفرینی کل قدرت استخراج آن ندارند. برای بیت کوین ، میلیاردها دلار هزینه دارد.
نحوه دستمزد استخراج کنندگان بیت کوین
این شبکه کار انجام شده توسط استخراج کنندگان بیت کوین را در قالب ارائه پاداش برای تولید بلاک های جدید به رسمیت می شناسد. دو نوع پاداش وجود دارد: بیت کوین جدید با هر بلاک ایجاد می شود و هزینه ای که کاربران برای معامله در شبکه پرداخت می کنند. پاداش بلاک بیت کوین تازه تولید شده ، بالغ بر 6.25 BTC تا مه 2020 ، بیشتر درآمد معدنچیان است. این مقدار برنامه ریزی شده است تا در فواصل معین تقریباً چهار ساله به نصف برسد ، به طوری که در نهایت ، دیگر بیت کوین استخراج نمی شود و فقط هزینه های تراکنش امنیت شبکه را تضمین می کند.
تا سال 2040 ،معرفی دستگاه ماینر  پاداش بلاک به کمتر از 0.2 بیت کوین کاهش می یابد و تنها 80.000 بیت کوین از 21 میلیون نفر برای تصرف باقی می ماند. تنها پس از 2140 استخراج به طور م endثر پایان می یابد زیرا BTC نهایی به آرامی استخراج می شود.
برنامه عرضه آینده بیت کوین
حتی اگر پاداش بلوک در طول زمان کاهش یابد ، نصف های گذشته با افزایش قیمت بیت کوین به میزان قابل توجهی جبران شده است. در حالی که این هیچ تضمینی برای نتایج آینده نیست ، استخراج کنندگان بیت کوین از اطمینان نسبی در مورد آینده خود برخوردارند. جامعه از آرایش کنونی معدن بسیار حمایت می کند و هیچ برنامه ای برای حذف آن مانند اتریوم ، دیگر سکه قابل استخراج ، ندارد. با شرایط مناسب معرفی دستگاه ماینر، هر استخراج کننده بیت کوین می تواند مطمئن باشد که این سرمایه گذاری سود خواهد برد.
اگرچه استخراج معادن یک تجارت رقابتی است ، اما شروع آن هنوز آسان است. در سالهای اولیه بیت کوین ، علاقه مندان به سادگی می توانستند برخی از نرم افزارها را در رایانه خود راه اندازی کرده و بلافاصله شروع به کار کنند. آن روزها مدتهاست که گذشته است ،معرفی دستگاه ماینر  اما راه اندازی استخراج کننده اختصاصی بیت کوین آنقدرها هم که در ابتدا به نظر می رسد سخت نیست.
دستگاه مدار مجتمع
برای استخراج بیت کوین ، تنها گزینه شما خرید یک دستگاه مدار مجتمع مخصوص برنامه است که معمولاً ASIC نامیده می شود.معرفی دستگاه ماینراین دستگاه ها فقط می توانند بیت کوین استخراج کنند ، اما در انجام این کار بسیار کارآمد هستند. در واقع ، آنها بسیار کارآمد هستند ، به طوری که معرفی آنها در سال 2013 همه انواع دیگر محاسبه دستگاه های استخراج را تقریباً یک شبه منسوخ کرد.
استخراج با Cpu
اگر به دنبال استخراج با CPU های معمولی ، GPU ها یا FPGA های پیشرفته هستید ، باید سکه های دیگر را بررسی کنید. اگرچه این دستگاه ها می توانند بیت کوین را استخراج کنند ، اما این کار را با سرعت کندی انجام می دهند که فقط اتلاف وقت و برق است. برای مرجع ، بهترین کارت گرافیک موجود قبل از ظهور ASIC ها معرفی دستگاه ماینر ، AMD 7970 ، 800 میلیون هش در ثانیه تولید کرد. به طور متوسط ASIC امروزه 100 تریلیون هش در ثانیه تولید می کند-125،000 برابر اختلاف.
نرخ هش:
تعداد هش های تولید شده در ثانیه معمولاً “نرخ هش” نامیده می شود و اندازه گیری عملکرد مهمی برای دستگاه های استخراج استدو عامل اصلی دیگر وجود دارد که هنگام خرید دستگاه استخراج بیت کوین باید مورد توجه قرار گیرد. یکی مصرف برق است که بر حسب وات اندازه گیری می شود.معرفی دستگاه ماینر  بین دو دستگاهی که به همان تعداد هش تولید می کنند ، دستگاهی که از کمترین برق استفاده می کند سود بیشتری خواهد داشت.
معیار سوم هزینه واحد برای هر دستگاه است. اگر 10 سال طول بکشد تا بازپرداخت خود را از طریق معدن بازپرداخت کند ،معرفی دستگاه ماینر  داشتن کارآمدترین ASIC در جهان بی معنی است.
اکوسیستم بیت کوین
بیت کوین دارای اکوسیستم نسبتاً پر جنب و جوش تولیدکنندگان ASIC است که اغلب در این سه پارامتر متفاوت است. برخی ممکن است ASIC های کارآمدتر اما گرانتر تولید کنند ، در حالی که برخی دیگر سخت افزارهایی با عملکرد پایین تر تولید می کنند که قیمت ارزان تری دارند. قبل از تجزیه و تحلیل اینکه کدام دستگاه برای نیازهای شما مناسب است ،معرفی دستگاه ماینر  مهم است که عوامل دیگر موئثرسود استخراج بیت کوین را بشناسید.
اقتصاد استخراج بیت کوین
مانند تجارت املاک و مستغلات ، استخراج بیت کوین همه چیز در مورد مکان ، مکان  معرفی دستگاه ماینر ، مکان است.
بررسی مصرف برق در استخراج بیت کوین :
مکانهای مختلف جهان دارای قیمت متوسط برق هستند. برق مسکونی در بسیاری از کشورهای توسعه یافته غالباً برای معدن کاری مقرون به صرفه است که از نظر مالی مقرون به صرفه نیست. با توجه به اینکه قیمت برق اغلب بین ۰.۱۵ دلار تا ۰.۲۵ دلار در هر کیلووات ساعت متغیر است معرفی دستگاه ماینر ، استخراج بیت کوین در مناطق مسکونی بسیار زیاد است تا بتواند به طور مداوم سودآور باشد.
عامل مصرف برق:
استخراج کنندگان حرفه ای بیت کوین اغلب عملیات خود را در مناطقی انجام می دهند که برق بسیار ارزان است. برخی از این مناطق شامل منطقه سیچوان در چین ، ایسلند ، منطقه ایرکوتسک در روسیه و همچنین برخی مناطق در ایالات متحده و کانادا است. معرفی دستگاه ماینر این مناطق معمولاً دارای نوعی تولید برق محلی ارزان مانند سدهای برق آبی هستند.
مصرف برق بیت کوین
قیمتهای مورد استفاده این ماینرهای بیت کوین اغلب کمتر از ۰.۰۶ دلار به ازای هر کیلووات ساعت خواهد بود ،معرفی دستگاه ماینر  که معمولاً به حدی پایین است که حتی در زمان رکود بازار نیز می تواند سود کسب کند.
در نتیجه مصرف برق :
به طور کلی ، قیمتهای زیر ۰.۱۰ دلار برای حفظ عملکرد مقاوم توصیه می شود. یافتن مکان مناسب برای معدن تا حد زیادی به شرایط فرد بستگی دارد. افرادی که در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند ممکن است نیازی به فراتر رفتن از خانه خود نداشته باشند ،معرفی دستگاه ماینر  در حالی که افراد در کشورهای توسعه یافته موانع بیشتری برای ورود دارند.
نکته بسیار مهم :
گذشته از انتخاب سخت افزار ، سود و درآمد یک معدنچی بستگی زیادی به شرایط بازار و حضور سایر معدنچیان دارد. در طول بازارهای ، ممکن است قیمت بیت کوین سر به فلک بکشد ،معرفی دستگاه ماینر  که باعث می شود ارزش بیت کوین آنها بر اساس دلار بیشتر باشد.
نکات مهم در استخراج بیت کوین :
با این حال ، سایر ماینرهای بیت کوین با افزایش سود و خرید دستگاه های بیشتر برای ورود به جریان درآمد ، جریانهای مثبت را از بازارهای جهان متقابل می کنند. نتیجه این است که هر ماینر جداگانه BTC کمتری نسبت به قبل تولید می کند. سرانجام ، درآمد به سمت نقطه تعادلی پیش رفت که در آن معدنچیان کم بازده درآمد کمتری نسبت به هزینه برق دریافت می کنند ،معرفی دستگاه ماینر بنابراین دستگاه ها را خاموش کرده و به دیگران اجازه می دهد بیت کوین بیشتری بدست آورند.
در نتیجه :
معمولاً این اتفاق فوراً رخ نمی دهد. تاخیر خاصی وجود دارد ، زیرا گاهی اوقات ASIC ها نمی توانند آنقدر سریع تولید شوند که بتوانند افزایش قیمت بیت کوین را جبران کنند.در بازار جهان ، اصل برعکس صادق است: درآمد تا زمانی که معدنچیان شروع به خاموش کردن دسته جمعی دستگاه های خود نکنند ،معرفی دستگاه ماینر  کاهش می یابد.
مهم ترین قسمت در استخراج بیت کوین :
ماینرهای موجود بیت کوین برای جلوگیری از رقابت ، باید ترکیبی برنده از مکان و سخت افزار را پیدا کنند که به آنها اجازه می دهد برتری خود را حفظ کنند. آنها همچنین باید دائماً سرمایه خود را حفظ و سرمایه گذاری مجدد کنند معرفی دستگاه ماینر، زیرا سخت افزار کارآمدتر می تواند سود ماینرهای قدیمی را به طور کامل کاهش دهد.
مقایسه سودآوری سخت افزار معدن
چندین ماشین حساب آنلاین در وب سایت هایی مانند AsicMinerValue ، CryptoCompare و Nicehash وجود دارد که در آنها سودآوری یک دستگاه معدن را می توان به سرعت بررسی کرد.معرفی دستگاه ماینر همچنین می توان سود را با فرمول زیر برآورد کرد:
فرمول مرور روزانه
این فرمولی است که بسیاری از این ماشین حساب ها از آن استفاده می کنند و به سادگی نمایانگر سهم شما از هش ریت کلی تقسیم بر کل انتشار شبکه به دلار معرفی دستگاه ماینر است .مقادیر ورودی مورد نیاز یا پارامترهای ثابتی هستند (زمان بلوک بیت کوین 10 دقیقه است ،معرفی دستگاه ماینر  بنابراین 6 بلوک در یک ساعت استخراج می شوند و 144 در روز) ، یا می توان آنها را در وب سایت های داده مانند Blockchain.com یا Coinmetrics یافت.
برای بدست آوردن سود ، باید هزینه برق را نیز کم کنید.معرفی دستگاه ماینر  با توجه به معادل بودن کیلووات و کیلووات ساعت ، این می تواند به سادگی ضرب مصرف برق دستگاه در ۲۴ ساعت در روز و قیمت برق در هر کیلووات ساعت باشد.
جدول ASIC
در زیر جدولی وجود دارد که ASIC های اصلی موجود در بازار امروز و دوره بازپرداخت آنها را نشان می دهد – یعنی چقدر طول می کشد تا سرمایه گذاری در درآمدهای جاری شکسته شود. شایان ذکر است که سود یک استخراج کننده بیت کوین در طول زمان بسیار نوسان می کند و برآورد یک روزه در آینده می تواند منجر به نتایج نادرست شود.معرفی دستگاه ماینر با این وجود ، معیار مفیدی برای درک اثربخشی نسبی هر دستگاه است.
همانطور که در جدول مشاهده می شود ، هیچ یک از ASIC ها با قیمت 0.20 دلار به ازای هر کیلو وات ساعت سود نمی آورند. عملکرد نسبی عمدتا برای هریک از ASIC های نسل جدید یکسان است ،معرفی دستگاه ماینر در حالی که مدلهای قدیمی در صورت ارزان بودن برق می توانند پیشنهاد جذابی باشند.
به عنوان مثال ، Canaan AvalonMiner 1066 دارای راندمان انرژی پایین است اما قیمت بسیار پایینی دارد و با وجود مدل نسبتاً قدیمی ، آن را در گروه پایین قیمت برق بسیار رقابتی می کند. Bitmain S17 Proمعرفی دستگاه ماینر ، ASIC نسل قبلی ، به دلیل هزینه کمتر همچنان پابرجا است ، اما با افزایش نرخ برق مرجع ، به سرعت غیر جذاب می شود. به نظر می رسد دستگاه های MicroBT متعادل ترین عملکرد را برای استخراج دارند.
آخرین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که این جدول در بازار گاو نگارش شده است. سود ممکن است بیشتر از حد متوسط باشد ، اگرچه نصف شدن سال ۲۰۲۰ هنوز تازه است و ممکن است با کاهش انتشار بیت کوین ،معرفی دستگاه ماینر اثر را متعادل کند.
خرید و راه اندازی سخت افزار
چندین مغازه وجود دارد که ASIC را به مشتریان خرده فروشی می فروشند ، در حالی که برخی از تولید کنندگان خریدهای مستقیم را نیز مجاز می دانند. اگرچه تهیه آنها سخت تر از کارت های گرافیک معمولی است ، اما برای هر کسی امکان خرید ASIC با قیمت قابل قبول وجود دارد.معرفی دستگاه ماینر  شایان ذکر است که خرید تجهیزات معدن از مغازه ها یا تولیدکنندگان حمل و نقل از کشورهای خارجی ممکن است هزینه های سنگینی را برای واردات به همراه داشته باشد.
فروشگاه ASIC
بسته به سازنده یا فروشگاه ،معرفی دستگاه ماینر  ASIC ها ممکن است بدون منبع تغذیه ارائه شوند ، که سپس باید جداگانه خریداری شوند. برخی از تولیدکنندگان ASIC واحدهای خود را می فروشند ، اما همچنین می توان از PSU هایی که برای سرورها یا رایانه های بازی ساخته شده اند استفاده کرد ، اگرچه به احتمال زیاد به تغییرات خاصی نیاز دارند.معرفی دستگاه ماینر ASIC ها باید از طریق کابل اترنت به اینترنت متصل شوند و فقط با اتصال به آدرس IP محلی ، مشابه روتر خانگی ، می توان آنها را از طریق مرورگر وب پیکربندی کرد.
قبل از ادامه کار معرفی دستگاه ماینر ، لازم است یک حساب با استخر استخراج دلخواه ایجاد کنید ، که سپس اطلاعات دقیق نحوه اتصال به سرورهای آن را ارائه می دهد. از صفحه وب ASIC ، باید نقاط پایانی اتصال و اطلاعات حساب را وارد کنید. سپس ماینر شروع به کار و تولید بیت کوین می کند.
استخراج از طریق یک استخر تأسیس شده اکیداً توصیه می شود ،معرفی دستگاه ماینر  زیرا شما می توانید با یکپارچه سازی سخت افزار خود با دیگران بازدهی ثابتی ایجاد کنید. در حالی که ممکن است دستگاه شما همیشه هش مناسب برای ایجاد یک بلوک را پیدا نکند ، سهم ماینینگ شما همچنان پاداش می گیرد.
ملاحظات و خطرات استخراج بیت کوین
علاوه بر ریسک مالی عدم دستیابی به سود ، خطرات فنی نیز در مدیریت دستگاه های پرقدرت مانند ASIC وجود دارد.برای جلوگیری از سوختن قطعات تجهیزات معدنی به دلیل داغ شدن بیش از حد ، تهویه مناسب لازم است. کل مصرف برق معدنچی به عنوان گرما در محیط خود پخش می شود و احتمالاً یک دستگاه ASIC قدرتمندترین دستگاه در خانه یا محل کار شما خواهد بود.
این بدان معناست که هنگام استخراج بیت کوین باید محدودیت شبکه برق خود را به دقت در نظر بگیرید. شبکه برق منزل شما حداکثر توان خود را دارد و هر پریز نیز امتیاز خاص خود را دارد. فراتر رفتن از این محدودیت ها به راحتی می تواند منجر به خاموش شدن مکرر یا آتش سوزی برق شود. با یک متخصص مشورت کنید تا مشخص شود که آیا تنظیمات الکتریکی شما برای استخراج ایمن است یا خیر.
نگهداری منظم در برابر گرد و غبار و سایر عوامل محیطی نیز برای سالم نگه داشتن دستگاه های معدن مورد نیاز است. در حالی که خرابی ها نسبتاً نادر هستند ،معرفی دستگاه ماینر  ASIC ها بدون تعمیر و نگهداری مناسب می توانند زودتر از موعد از کار بیفتند.
در حالی که ASIC های واحد ممکن است شکست بخورند ، بزرگترین تهدید برای سودآوری آنها منسوخ شدن آنها است. ماینرهای کارآمدتر در نهایت دستگاههای قدیمی را جمع می کنند.معرفی دستگاه ماینر نسل های قدیمی معدنچیان مانند Bitmain S9 ، که در سال 2016 منتشر شد ، تقریباً چهار سال دوام آورد و تحت هرگونه تنظیم قیمت برق (به جز صفر) بی سود شد. با این حال ، سرعت پیشرفت در فناوری محاسبات تا حد زیادی است
غیر قابل پیش بینی.
استخراج بیت کوین نیز از هیچ سرمایه گذاری دیگری مستثنی نیست. احتمال پاداش و ریسک نیز وجود دارد. امیدوارم این راهنما نقطه شروع مناسبی برای ارزیابی بیشتر هر دو باشد.


منبع : وارد کننده دستگاه های ماینر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان