انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آشنایی با انواع باسکول پیام توزین

آشنایی با انواع باسکول پیام توزین

#1
انواع باسکول پیام توزین در فروشگاه آل اسکیل قابل رویت است امل بهتر است که قبل از انتخاب این محصولات ابتدا یک سری اطلاعات لازم و اساسی درباره آن ها را بدست آورید. در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع باسکول پیام توزین آشنا سازیم و به معرفی مدل های آن نیز بپردازیم. خب در توضیحات اولیه در این باسکول ها، نام ایران یا نام ایرانی دیده می شود که نمایان کننده کیفیت عالی در تولیدات داخلی است. برند پیام توزین موفق به تولید دسته ای از محصولاتی شده که از نظر کیفیت می توان گفت کیفیت در این دستگاه ها تمام شده است و از نظر قیمت، بهترین رقم برای آن ها ارزیابی شده است.
بنابراین اگر در پی خرید یک محصول فوق العاده برای محیط کاری خود در جهت توزین اقلام سنگین هستید که با عملکرد و بازخورد عالی خود در انجام کارها خروجی عالی نیز در پیش داشته باشد، این مدل ها گزینه ی مناسبی هستند. 
[عکس: %D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A8%D8...00x200.jpg]
قیمت باسکول پیام توزین
همانگونه که در بالا نیز به آن اشاره کردیم این محصولات از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند و در واقع با همین قیمت بسیار مناسب یا شاید بتوان گفت ارزان خود معروف شده اند و در بازار به عنوان پر فروش ترین باسکول معرفی می شوند که البته این قیمت را نباید به لحاظ پایین بودن قیمت آن ها تلقی نمود چرا که مهندسین حاضر در خط تولید این محصولات در نظر داشته اند که با حذف هزینه های اضافی برای ساخت، بتوانند دستگاهی ایده آل و با بهترین قیمت را ارائه دهند. 
نمایندگی باسکول پیام توزین | نمایندگی پیام توزین
از جمله نمایندگی باسکول پیام توزین، آل اسکیل است. پیام توزین با گسترده کردن نمایندگی های متعدد در شهرها در پی هدف راحت تهیه کردن این دستگاه ها بر آمده و در نظر داشته تا بتواند کیفیتی که در ساخت این دستگاه ها بکار برده و فقط در نوع اصل آن ها یافت می شود را به خریداران تقدیم نماید. آل اسکیل نیز با همین هدف یعنی آسان کردن شیوه خرید که به سه روش اینترنتی، حضوری و تلفنی ممکن شده، توانسته بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت یعنی کسب کمترین سود به مشتریان عرضه کند. این مجموعه قادر است که علاوه بر فروش به تعمیر و تعویض این قطعات نیز بپردازد و کلیه دستگاه هایی که توسط این مجموعه ارائه خواهند شد دارای تضمین کیفیت و تضمین قیمت هستند. 
محصولات پیام توزین
محصولات پیام توزین که یکی از بهترین ها در این صنعت معرفی می شوند در مدل های TS100, TM100, TS150, TS200, TS300, TM300, TS400, TM500, TS700, TS1500  تولید می شوند گه هر کدام دارای ویژگی های و مشخصات مربوط به خود هستند که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت اما ویژگی های مشترک در آن ها ساخت بدنه و قطعاتی از آهن است که وجود این فلز در ساخت این محصولات، نمایانگر کیفیت بسیار عالی در ساخت است که توسط کارشناسان ایرانی در ساخت این محصولات بکار گرفته می شود. با این دستگاه ها قادر خواهید بود در وزن کشی اقلام سنگین را با دقت و ظرفیت مناسب در مراکز صنعتی و تجاری، کارگاه ها و کارخانجات، مطب پزشکان و بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و … به انجام برسانید. 
سینی این محصولات نیز از آهن است که وجود همین جنس برای سینی سبب افزایش استقامت در این قطعه وزن کشی شده است. منبع تغذیه برق و باتری این امکان را برای دستگاه فراهم ساخته تا بتوان هم از برق و در مواقع نبود برق از باتری برای راه اندازی دستگاه استفاده کرد. 
باسکول 100 کیلویی پیام توزین
باسکول 100 کیلویی پیام توزین در دو مدل TS100 و TM100 تولید می شود. 
ترازوی پیام توزین مدل ts100: در توصیف نمای ظاهری این محصول بدنه ی آهنی با ابعاد سینی 40 * 30 سانتی متر دیده می شود. ارتفاع ستون فلزی 30 سانتی متر است. وزن کشی در این باسکول فروشکاهی با دقت 20 گرم تا ظرفیت 100 کیلوگرم انجام می شود که اطلاعات توزین شده را در صفحه ی نمایشگر ضد آب خود که از نوع ال سی دی و ال ای دی است نمایش می دهد. از قابلیت های دیگر آن شامل: 
  • نمایشگر استیل
  • دارای گارد محافظ کالا
  • تک لودسل
  • دارای کابین نمایشگر
  • منبع تغذیه برق و باتری می باشد. 
باسکول 100 کیلویی پیام توزین TM100: این محصول ارزان و با کیفیت کفه ای به اندازه ی 40 * 30 سانتی متر دارد که از دقت در توزین 20 گرم برخوردار می باشد. این دستگاه می تواند تا ظرفیت 100 کیلوگرم را توزین کند که در فروشگاه ها و خرده فروشی ها کاربرد دارد. صفحه ی نمایشگری که برای این دستگاه در نظر گرفته شده می توان به نمایشگر ال سی دی اشاره کرد که در درون یک محفظه ی فلزی قرار گرفته تا در برابر گرد و غبار و خاک و … محافظت شود. این باسکول تاشو است و با عملکرد برق و باتری خود با جنس بدنه ی آهن و سینی استیل به فروش می رسد. با این محصول نمی توان به چاپگر، متصل شد و برای شمارش قطعات نیز نمی توان از آن استفاده کرد. 
باسکول 150 کیلویی پیام توزین
ابعاد کوچک باسکول 150 کیلویی پیام توزین استفاده از آن را برای مصارف سیاری که نیاز به دستگاهی با حمل و نقل آسان را دارند، ممکن می سازد. وزن این دستگاه 10 کیلوگرم است و با ابعاد سینی از آهن که 40 * 40 سانتی متر می باشد مناسب برای توزین اقلامی تا ظرفیت 150 کیلوگرم با دقت توزین 20 گرم می باشد. نمایشگر ال ای دی شفاف و واضح این محصول در درون محفظه ی فلزی نگه داری شده تا مانع از آسیاب های احتمالی به آن گردد. بدنه ی آن را نیز به سبب برخورداری از کیفیت زیاد از آهن می سازند که وجود این فلز سبب طولانی تر شدن عمر دستگاه می گردد. ویژگی های دیگر شامل: ارتفاع ستون 40 سانتی متر، گارد محافظ کالا و عملکرد برق و باتری است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان