انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تخصصی ترین مرکز نانو کراتین مو در تهران

تخصصی ترین مرکز نانو کراتین مو در تهران

#1
تخصصی ترین مرکز نانو کراتین مو در تهران


[عکس: Header-coloring.png]
کراتين كردن مو روشی برای صاف و براق کردن واحیای موهای آسیب دیده می باشد. پروتئینی در مو وجود دارد که باعث صاف و لخت شدن موها می شود، افرادی که موهای فر یا وزی دارند به میزان لازم از این پروتئین برخوردار نیستند و می توانند با کراتینه کردن موی خود را صاف و احیا نمایند. تنوع موهای زنان ایرانی بسیار بالاست. از موهای بلوند و کاملا صاف تا موهای فرفری و مجعد.

چرا باید کراتینه کنید؟
با توجه به علاقه بانوان ایرانی به داشتن موهای بلوند و انجام دکلره های پی درپی متاسفانه اکثرا دارای موهای آسیب دیده می باشند، لذا پس از سوزاندن و آسیب رساندن به موها این گروه متقاضی انجام کراتین جهت صافی و احیا موهای خویش می گردند .

نانو کراتین یکی از تکنیک های بسیار پرطرفدار در سالن شیکام می باشد که مناسب تمامی انواع موها از جمله دکلره آسیب دیده و نچرال سالم می باشد. در مرکز تخصصی کراتین و اکستنشن مو شیکام پس از تست بیش از 60 برند مواد صافی و احیا ، دو محصول جهت صافی و احیا موهای بانوان ایرانی در نظر گرفته شده است. نانو کراتین مورد استفاده در مجموعه شیکام از ترکیب دو مواد صافی و احیا می باشد و برای هر نوع مو با درجه سلامت و آسیب مختلف ترکیب جداگانه ای در نظر گرفته می شود. لذا برای تمامی موها توصیه می گردد. زمان ماندگاری صافی و احیا پکیج نانوکراتین با رعایت تمامی موارد توصیه شده مربوط به کراتین بالای 8 ماه می باشد.
نقل قول:مجموعه تخصصی مو شیکام (مرکز تخصصی کراتین و اکستنشن مو در ایران)
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان