انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید هاست ارزان

خرید هاست ارزان

#1
اگر شما هم از پرداخت هزینه های هنگفت برای هاستینگ سایت خود خسته شده اید، بهترین راه خرید یک هاست ارزان و صد البته کارآمد است.
چنانچه دانش کافی در این زمینه ندارید می توانید با دارکوب تماس بگیرید تا متخصصان ما شما را راهنمایی کنند. یکی از نکاتی که خیلی ها به آن توجه نمی کنند این است که بهتر است هاست اشتراکی داشته باشیم یا هاست اختصاصی؟



نقل قول:هاست اشتراکی Shared Hosting

هاست اشتراکی یک گزینه اقتصادی است، کاملا ارزان بوده و برای وب سایت های معمولی با ترافیک عادی مناسب است. بگذارید بیشتر توضیح بدم. خاطرتان هست که گفتم سرور یک کامپیوتر است با امکاناتی مثل حافظه و قدرت پردازش و غیره. در هاست اشتراکی، میزبان به تعداد زیادی از کاربران با یک سرور سرویس می دهد. منظور از زیاد یعنی بیش از هزار کاربر و هر کدام از آنها ممکن است چندین سایت داشته باشند، یعنی شاید هر سرور به بیش از 3000 هزار وب سایت خدمات می دهد.


هاست اختصاصی Dedicated Hosting

این یک سرویس میزبانی است که تمام مسائل مربوط به همسایگی بد را نادیده می گیرد، زیرا شما در یک سرور تنها هستید. این مدل هاست مزایای متعددی را فراهم می کند، اما همچنین دارای چند نقص می باشد.



یه جایزه جذابم براتون در نظر گرفتم و اون چیزی نیست جز معرفی 20 تا قالب فوق العاده با کیفیت و رایگان دروپال


آشنایی با 20 قالب رایگان دروپال
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023

خرید هاست ارزان

#2
استفاده از هاست ارزان برای کسانی که تمایل دارند کسب و کار جدید راه اندازی کنند اصلا توصیه نمیشه. به نظر من قبل از هر چیز مقاله چالش های هاست ارزان از سایت ابر زس را بخوانید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان