انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین ابزارهای تولید محتوای رایگان

بهترین ابزارهای تولید محتوای رایگان

#1
با بهترین ابزارهای تولید محتوا در سال 99 آشنا شوید.
همان‌طور که می‌دانید، ما در عصر اینترنت زندگی می‌کنیم. بدان معنا که اگر از تولید محتوای آنلاین به خصوص محتوای تصویری صرف نظر کنیم، بدون شک مخاطبان خود را از دست خواهیم داد. علاوه بر این، هزینه تولید محتوا می‌تواند برای برخی از کسب و کارهای نوپا و کوچک، سنگین باشد. به همین منظور، ما در این مقاله می خواهیم بهترین ابزارهای تولید محتوا که رایگان نیز هستند را به شما معرفی کنیم تا به کمک آنها بتوانید محتواهای فوق العاده تولید کنید.
اما قبل از آن، به این آمار و ارقام دقت کنید:
  • ویدئو، بیشترین توجه را از بین تمام محتواهای آنلاین به خود جلب می کند و پیش بینی می شود که در سال 2021، 82% ترافیک آنلاین را به خود اختصاص دهد.

  • محتواهایی که حاوی عکس باشند، بازدید بیشتری گرفته و بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند.

  • عکس‌ها نرخ تبدیل را افزابیش می‌دهند، برای مثال وجود عکس در یک تحقیق، میزان ثبت نام های آن سایت را به میزان 329% افزایش داد.

  • ویدئو می‌تواند به حفظ مشتری کمک کند و باعث می‌شود که بیش از نصف مشتری ها دوباره به سایت شما بازگردند.
نتیجه: اگر می‌خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید و در این بازار شلوغ جایگاه خوبی کسب کنید، باید از محتواهای بصری استفاده کنید. اما همه افراد که طراح نیستند و ما هم این را می‌دانیم. به همین منظور، در این مقاله می‌خواهیم بهترین ابزارهای تولید محتوا را معرفی کنیم که به کمک آنها بتوانید به راحتی و با صرف کمترین زمان، محتواهای جذاب تولید کنید.

تمام ابزارهای تولید محتوا که در این لیست برای شما فراهم کردیم، رایگان هستند. این بدان معناست که شما می‌توانید با هزینه بسیار کم، تعداد مشتریان خود و همچنین نرخ تبدیل را افزایش دهید. ما این ابزارها را به چند دسته‌بندی که در زیر مشاهده می‌کنید تقسیم کرده‌ایم، بنابراین شما به راحتی می‌توانید ابزار مورد نیاز خود را پیدا کنید.
  • ابزار تولید محتوای تصویری

  • ابزار تولید ویدئو

  • ابزارهای تولید و طراحی اینفوگرافیک

  • ابزارهای تولید محتوای صوتی یا پادکست

ابزارهای تولید محتوای تصویری
بگذارید این لیست از بهترین ابزارهای رایگان را با چند ابزار تولید محتوای تصویری شروع کنیم:
  1. Adobe Spark
[img=0x0]https://farsmohtava.ir/wp-content/uploads/2020/03/Adobe-Spark.jpg[/img]
Adobe Spark، یک ابزار تولید محتوای تصویری سریع است که به شما اجازه می دهد که به آسانی متن، عکس و ویدئو را با یکیگر ترکیب کنید تا بتوانید به راحتی از این طریق، داستان خود را برای مشتریان به تصویر بکشید.
  1. BeFunky Graphic Designer
[img=0x0]https://farsmohtava.ir/wp-content/uploads/2020/03/BeFunky.jpg[/img]
اگر به دنبال راهی هستید که به سرعت عکس ها را با یکدیگر ترکیب کنید و کنار هم قرار دهید، می توانید از ابزارBeFunky Graphic Designer استفاده کنید. به کمک این ابزار، شما حتی می توانید کارت، بنرهای تبلیغاتی، بروشور و پوستر نیز تهیه کنید.
  1. canva
[img=0x0]https://farsmohtava.ir/wp-content/uploads/2020/03/Canva.jpg[/img]
ابزار canva، یکی از ابزارهای رایگان مورد علاقه ما است، چراکه به کمک این ابزار مفید، می توانید به راحتی محتواهای خوبی برای شبکه های اجتماعی تولید کنید، پست های وبلاگ را به تصویر بکشید و بنرهای تبلیغاتی جذاب تولید کنید. کانوا، یک ابزار بازاریابی محتوای اساسی برای حرفه ای هاست.
  1. Image Quote
[img=0x0]https://farsmohtava.ir/wp-content/uploads/2020/03/Image-Quote.jpg[/img]
همان طور که از اسم این ابزار پیداست، Image Quote یک ابزار فوق العاده برای ترکیب متن و عکس است و به شما کمک می کند عکس هایی به همراه نقل قول بسازید و یا توضیحاتی را به راحتی به عکس خود اضافه کنید. البته این یک اپلیکیشن موبایل است که هم نسخه IOS دارد و هم نسخه Android. توجه داشته باشید که اسم این برنامه قبلا “Instaquote” بوده است.
  1. Pablo
[img=0x0]https://farsmohtava.ir/wp-content/uploads/2020/03/Pablo-by-Buffer.jpg[/img]
اگر به دنبال یک ایزار تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی می گردید، پس Pablo می‌تواند یک انتخاب خوب باشد. این ابزار تلفیق نوشته را با عکس آسان می‌کند و دارای فیلترهای گوناگون است. شما حتی می‌توانید لوگو خود را نیز به عکس ها اضافه کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان