انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راه های پیشگیری از سرقت باتری

راه های پیشگیری از سرقت باتری

#1
 
 
شاید فکر کنید باتری خودروی شما به درد کسی نمی خورد و به همین دلیل نیز احتمال دزدیده شدن آن وجود ندارد. اما اشتباه نکنید، چرا که این روز ها دزدیدن هیچ چیز بعید نیست و سارقان به هر چیزی از جمله باطری ماشین هم رحم نمی کنند. اعتیاد و وضعیت اقتصادی بد ممکن است باعث شود که افراد دست به شرق باطری خودروی شما بزنند و با فروش آن به پول دست یابند. اگر می خواهید راه های پیشگیری از سرقت باتری را بدانید تا این اتفاق برای باتری خودروی شما نیفتد، پیشنهاد می کنیم با این مقاله از وبسایت الو باتری، مرکز خرید، فروش و تعویض باتری شیراز، همراه باشید.
 
[عکس: %D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D...%DB%8C.jpg]
 
از بست باتری استفاده کنید
برای باتری خودرو بست مخصوص آن را تهیه کرده و به دور آن ببندید. شاید بگویید باتری خودش بست دارد و نیازی نیست و همینطور باز کردن بست کار ساده ای است. اما داشتن بست های بیش تر باعث می شود که سارق مدت زمان بیشتری درگیر باز کردن آن ها باشد که در این صورت یا سارق از سرقت منصرف شده و یا می توانید مچ آن ها را بگیرید.
 
باطری را قفل کنید
قفل کردن باتری توسط قفل باتری (محافظ ضد سرقت) نیز روش دیگری برای جلوگیری از به سرقت رفتن آن است. این قفل ها روی پیچ های بست باتری نصب می شود. البته اگر سارق حرفه ای باشد این قفل را نیز می تواند باز کند ولی باز هم زمان زیادی برای باز کردن آن نیاز دارد که احتمالا با دیدن آن از سرقت پشیمان می شود.
 
قفل کاپوت بزنید
بهترین کار این است که کاپوت را قفل کنید که دست سارق اصلا به باتری و دیگر قطعات خودرو نرسد. باز کردن کاپوت کار بسیار راحتی برای سارقان است. قفل کاپوت که برای قفل کردن استفاده می شود، کاپوت را توسط دو پیچ به بدنه ی خودرو قفل می کند که امنیت خودرو را بالا برده و مانع از هر گونه سرقت می شود.
 
از ردیاب خودرو استفاده کنید
ردیاب خودرو یک وسیله ی بسیار کاربردی است که علاوه بر تعیین موقعیت خودرو، می تواند از سرقت باتری خودرو و همچنین دیگر قطعات و حتی خود خودرو جلوگیری کند. این دستگاه هر گونه نزدیک شدن فردی به خودروی شما و تلاش برای سرقت کردن آن را به اطلاع شما می رساند. بنابراین شما از هر گونه احتمال سرقت در امان خواهید ماند. این روش بهترین روش برای جلوگیری از سرقت خودرو به طور کلی می باشد.


خدمات الو باطری شیراز:

فروش باتری صدرا

فروش باطری بلوار ولایت
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان