۱۴۰۰/۰۹/۰۶, ۱۱:۰۷ ق.ظ
دنیای مجازی و ابزارهای منحصربه فرد
در دنیای سنتی تجارت، فروشندگان با تعریف و تمجید از کالا، مشتریان را تشویق به خرید می کردند و می کنند، چنین نقشی را در دنیای دیجیتال، محتوای متنی برعهده می گیرد.
منبع:
https://shanargroup.com/content-creation/
بازاریابی دیجیتال، نوع جدید و نوظهور بازاریابی است که استفاده از پلتفورم های اینترنتی، تکنولوژی های دیجیتال، و ابزارهایی چون موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و غیره را شامل می شود. بازاریابی در این فضا، فروش محصول یا ارائه خدمات، بواسطه ترغیب و متقاعد کردن کاربران در مورد کیفیت محصول یا خدمات است.
یکی از مهم ترین روش ها برای بازاریابی موفق محصولات، محتوای متنی است. محتوای متنی یک عنصر مهم بازاریابی دیجیتال است که به طور مستقیم، یا غیرمستقیم، برند یا محصول را تعریف یا تبلیغ می کند.
محتوای متنی چیست؟محتوای متنی یعنی هر چیزی که شما در وب سایت های مرجع یا شبکه های اجتماعی به صورت نوشتاری قرار می دهید. متنی حاوی همه اطلاعات، جزئیات، روال، توضیحات، مزایا و معایب مربوط به محصول و برند، یا مرتبط با آن، که کاربران را با محصول یا خدماتی آشنا می کند.
نقش تولید محتوای متنی در دنیای دیجیتال
ایجاد ارتباط
محتوای متنی به ایجاد ارتباط بین فروشنده و مشتری کمک می کند، چرا که در واقع خطی ارتباطی را با مشتری برقرار می کند.
زنجیره بازاریابیفضای اینترنت یک فضای خاص با ابزارها و امکانات خاص خودش است. بدون استفاده از این امکانات و ابزار، فرصت ایجاد ارتباط با مشتریان وجود نخواهد داشت. تولید مطالب مناسب، زنجیره ای را برای جلب کاربران و تبدیل آنها به مشتری ایجاد می کند.
تاثیرگذاری بر کاربراگر کاربری وارد یک سایت شود، حتی اگر محصول مورد نظر خود را هم بیابد تا زمانی که به محصولات اطمینان پیدا نکرده محال است اقدام به خرید و ایجاد ارتباط کند. محتوا یکی از ابزارهایی است که کاربر ورودی را به این باور می رساند که به سایتی مناسب و مرتبط وارد شده است.
بهینه سازی سئواگر سئوی مناسبی نداشته باشید، در دنیای دیجیتال و در فضای گوگل دیده نخواهید شد. سئو مناسب، میزان کاربر ورودی به سایت شما را افزایش می دهد. اولین گام در ایجاد سئوی مناسب، تولید محتوای متنی مناسب است.
استفاده خلاقانه از شبکه های اجتماعیمحتوای متنی به شما امکان می دهد که از پلتفورم های اجتماعی (مثلا اینستاگرام در ایران) به صورتی خلاقانه بهره ببرید. قراردهی مطالب اصلی در صفحه های اجتماعی، زمینه آشنائی کاربران با برند را فراهم می آورد.
آگاهی بخشی به کاربرانممکن است محصول یا خدمات شما، چیز جدیدی باشد که مخاطبان و کاربران با آن آشنائی نداشته باشند. محتوا به شما کمک می کند که این محصولات و خدمات جدید را به کاربر معرفی کنید.
ترغیب کاربراندر دنیای سنتی تجارت، فروشندگان با تعریف و تمجید از کالا، مشتریان را تشویق به خرید می کردند و می کنند، چنین نقشی را در دنیای دیجیتال، محتوای متنی برعهده می گیرد.
منبع:
https://shanargroup.com/content-creation/