انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع پکیج گرمایشی و سرمایشی

انواع پکیج گرمایشی و سرمایشی

#1
امروز پکیج گرمایشی و سرمایشی از مهم ترین سیستم های تهویه مطبوع در هر خانه ای به حساب می آیند. نصب صحیح این پکیج ها ارتباط مستقیمی بر آسایش ساکنان آن خانه دارد. به این علت که انرژی گرمایشی و سرمایشی یکی از مهم ترین موارد ضروری هر خانه می باشد.
دستگاه پکیج بدون اینکه نیازی به موتورخانه داشته باشند در فصل زمستان باعث گرمای منزل شما می شود و در تابستان منزل شما را خنک می کند. تقریبا می توان گفت که مهم ترین مزایای این پکیج ها سرعت عمل آن ها در گرمایش و سرمایش است. ویژگی مثبت دیگر این پکیج ها، مستقل بودن سیستم تهویه هر ساختمان است که این ویژگی بسیار مهم می باشد.
با گاز کشی بیشتر نقاط کشور، استفاده از این پکیج ها بسیار رواج پیدا کرده است. انواع پکیج های گرمایشی و سرمایشی بهترین سیستم برای تغییر دمای خانه هستند که هرکدام از این پکیج ها از لحاظ کارکرد متفاوت هستند و هر کدام جداگانه دارای قابلیت های خاص خودشان می باشند.
پکیج گرمایشی و سرمایشی چیست؟
پکیج گرمایشی و سرمایشی سیستمی است که باعث تامین آب گرم و گرمای منزل شما می شود. این پکیج ها فضای زیادی نمی گیرند و تقریبا حجم آن ها بسیار کم می باشد و جایگزین مناسبی برای آبگرمکن به حساب می آیند.
انواع پکیج گرمایشی
انواع پکیج ها، در مصرف انرژی و سوخت بسیار به صرفه می باشند و برای راه اندازی آنها به هزینه کمتری نیاز داریم.
پکیج دیواری
پکیج های دیواری یکی از پرکاربرد ترین محصولات است که معمولا در بالکن و یا دیوار آشپزخانه نصب می شوند که به یک نوع سنسور مجهز می باشند که با باز شدن آب مشعل آنها روشن می شود و در نتیجه آب گرم می شود.
[عکس: heating-and-cooling-systems.jpg]

تفاوت پکیج زمینی و دیواری
یکی از اصلی ترین تفاوت پکیج زمینی و دیواری این است که گرمای مناسبی دارد و فضا را به خوبی گرم می کند و از لحاظ قیمت به صرفه تر است.
تفاوت دیگر این پکیج ها این است که پکیج های زمینی دارای مخزن آب یا کویل دار هستند که این تفاوت در هنگام قطع آب یا افت فشار بسیار حائز اهمیت است.


منبع:
https://betatahvie.com/%d8%b1%d9%88%d9%8...%8c%d8%ac/
پاسخ

انواع پکیج گرمایشی و سرمایشی

#2
در میان راهبردهای متعدد سرمایش از کف، می‌توان به استراتژی‌های کاملاً جدید و مد روزی که از آن به عنوان خنک‌کننده کف یاد می‌شود اشاره کرد. خنک کردن زیر زمین با انگلیسی معادل Cooling under theground جدیدترین تخصص در جستجوی انسان است که در طی آن آب سرد از لوله هایی که ممکن است روی زمین گذاشته شوند می آید و در نهایت خانه را خنک می کند. در حقیقت، این تکنیک از طریق لوله های آب سردی است که ممکن است در زمین ساخت و ساز خانه قرار داده شود. استفاده از برنامه های خنک کننده از کف در داخل ساختمان ممکن است بسیار مقرون به صرفه باشد و مصرف برق را کاهش دهد. طراحی این تکنیک گرمایش از کف است، با این حال عمدتاً بر اساس محاسبات کاملاً متفاوت است. یک سطح مهم در تنظیم این برنامه ها عایق بودن پارتیشن ها و پنجره های خانه است که در نتیجه از تعویض هوای سرد بیرون ساختمان جلوگیری می کند و از ورود هوای سوزان به داخل آن جلوگیری می کند.
https://betatahvie.com/what-is-underfloor-cooling/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023

انواع پکیج گرمایشی و سرمایشی

#3
شرکت شوفاژکار، با استفاده از پیشرفته‌ترین استانداردهای بین‌المللی، پکیج زمینی شوفاژکار مدل p6 بلند فن‌دار را تولید می‌کند که دارای راندمان حرارتی بالا است. این پکیج ها قابلیت تأمین آب گرم برای گرمایش و مصرفی را هم‌زمان دارند و با ساختار طراحی شده، با انواع سیستم‌های گرمایشی سازگاری دارند.
پکیج زمینی شوفاژکار سری P در سه مدل 7، 6، 5 پره به بازار عرضه شده است که هر یک دارای ظرفیت حرارتی متفاوت بوده و برای نصب در فضاهای خارجی ساختمان‌ها، ویلای‌ها و سایر فضاها مناسب هستند. این مدل پکیج زمینی شوفاژکار در دو نوع کوتاه (با مبدل صفحه‌ای) و بلند (با منبع کویل دار 20 و 30 لیتری) تولید شده است.
ظرفیت حرارتی پکیج زمینی شوفاژکار مدل بلند فن‌دار P6 بسیار بالا بوده و عدد فوق‌العاده آن 45,000 کیلوکالری است. این پکیج ها دارای راندمان حرارتی 95% هستند و توانایی تأمین آب گرم بدون نوسان را دارند. همچنین، قابلیت عملکرد در فشار کم آب و حداقل صدای تولیدی در هنگام کارکرد و راه‌اندازی از جمله خصوصیات مهم این پکیج می‌باشند.
ویژگی‌های کلیدی این پکیج عبارتند از:
• ده سال گارانتی
• نوع سوخت گاز طبیعی
• حداکثر مصرف برق حدود ۱۰۰ وات
• دارای قابلیت نصب در داخل ساختمان
• مجهز به مخزن ذخیره آب گرم ۳۰ لیتری
• دمای کارکرد 55 تا 90 درجه سانتی‌گراد
• تامین همزمان آبگرم مصرفی و گرمایش محیط
• مجهز به مشعل بدون فن اتمسفریک (بی‌صدا)
• محدوده دمای کارکرد ۵۵ تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد
• ساختار ساده جهت کارکرد مداوم و نگهداری و نصب آسان
• دارای شیر SIT دو مرحله‌ای جهت صرفه‌جویی در مصرف گاز
• دارای دیگ چدنی با سطح دارای فین جهت حداکثر انتقال حرارت
شرکت شوفاژکار با اخذ گواهی مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 از کمپانی SGS سوئیس، پکیج های زمینی گازسوز خود را تولید کرده و طی مراحل تولید و بهره‌وری، از لحاظ کیفیت تولید آزمایش می‌شوند. این پکیج ها دارای 10 سال گارانتی برای دیگ چدنی و 2 سال گارانتی برای سایر اجزا هستند و همچنین ارائه 10 سال خدمات پس از فروش از طرف شرکت شوفاژکار به مشتریان خود انجام می‌شود.
در کل، پکیج زمینی شوفاژکار مدل بلند فن‌دار P6 با ویژگی‌های برتری همچون راندمان حرارتی بالا، تأمین همزمان آبگرم مصرفی و گرمایش محیط، استفاده از دیگ چدنی با سطح دارای فین جهت حداکثر انتقال حرارت، و قابلیت نصب در داخل ساختمان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تأمین نیازهای گرمایش و آبگرم در ساختمان‌ها و ویلاها می‌باشد.

https://tasisplus.ir/product/پکيج-زمينی-...-مدل-p6-ف/
پاسخ
 سپاس شده توسط typist


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان