انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش های رایج تصفیه آب خانگی چیست ؟

روش های رایج تصفیه آب خانگی چیست ؟

#1
چرا باید تصفیه آب خانگی داشته باشیم ؟
ما هر روز آب مصرف می کنیم و آب نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد. استحکام، پخت و پز و انجام بسیاری از کارها نیازمند داشتن آب است. ما هر روز آب می نوشیم و از این موهبت الهی لذت می بریم اما از کیفیت آن اطلاعاتی نداریم.
روش های رایج تصفیه آب خانگی
بسیاری از افراد به دلیل اینکه اطلاعات چندانی از تصفیه آب ندارند علاقلانه تلاش می کنند تا آب مورد نیازشان را تصفیه کنند، این روزها باورهای غلطی در مورد دستگاه تصفیه آب در جامعه شایع شده است که هیچکدام پایه علمی درستی ندارد. در ادامه سعی داریم اطلاعاتی هر چند مختصر در مورد روش های تصفیه آب خانگی به شما معرفی کنیم.
انتخاب های که در خرید تصفیه آب خانگی داریم
چندین مدل سیستم فیلتراسیون در بازار وجود دارد. تنوع محصولات تصفیه آب خانگی در بازار باعث شده تا انتخاب بهترین گزینه برای مشتریان سخت شود. دستگاه های تصفیه آب نقاط ضعف و قوت خود را دارا هستند. در ادامه سعی داریم اطلاعات بیشتری در مورد فرایند دستگاه های تصفیه آب خانگی به شما ارائه دهیم.
دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس
اسمز معکوس یکی از روش های فیلتراسیون می باشد، این روش جهت نمک زدایی از آب دریا به کار گرفته می شود. زمانیکه قابلیت های آلاینده این روش شناخته شد، اسمز معکوس به صورت تجاری برای تصفیه آب خانگی تولید شد.
فرآیند اسمز معکوس
این فرآیند وابسته به یک غشای نیمه تراوا می باشد که آب تحت فشار از خلال آن عبور می کند. فرآیند اسمز معکوس برعکس فرایند اسمز طبیعی آب عمل می کند. قبلا در متن فرآیند اسمز معکوس اطلاعاتی در این مورد داده شده است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه نمایید.


لینک منبع : https://jorae.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان