انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دستگاه حضور و غیاب چشمی چیست و چه قیمت است؟

دستگاه حضور و غیاب چشمی چیست و چه قیمت است؟

#1
دستگاه حضور و غیاب چشمی از جمله دستگاه های کنترل تردد بسیار کارآمد در رابطه با تشخیص هویت افراد می باشد. عنبیه چشم هر فردی مانند اثر انگشتش منحصر به فرد است، یعنی هیچ عنبیه ای مثل دیگری نیست.
جالب توجه است که خطوط عنبیه دو چشم انسان و حتی الگوی چشم چپ با الگوی چشم راست او با هم فرق می کند. در نتیجه از دستگاه کنترل تردد عنبیه برای شناسایی کارمندان یک شرکت و ثبت ورود و خروج آنها استفاده می شود.
در واقع در نسل جدید دستگاه های حضور و غیاب ویژگی‌های بیولوژیکی افراد از جمله اثر انگشتی، خطوط چهره و عنبیه چشم برای تشخیص هویت آنها استفاده شده است.
دستگاه حضور وغیاب چشمی از جمله نوین ترین دستگاه های تشخیص هویت با استفاده از نوین ترین روز دنیا برای حضور و غیاب کارکنان شرکت ها، کارخانه ها و کارگاه ها می باشد.
انواع دستگاه های حضور و غیاب چشمی
دو نوع شناسایی در دستگاه حضور و غیاب چشمی وجود دارد: نوع کارتی و نوع عنبیه چشمی، که در هر دو مدل قابلیت ثبت 150 مورد عنبیه چشم یا کارت در محل کار وجود دارد.
با در نظر داشتن قابلیت و دقت بسیاز زیاد دستگاه حضور و غیاب عنبیه چشمی این روش حضور و غیاب بیش از سایر موارد پیشنهاد می شود. حداکثر ۲۵ سانتی متر با دستگاه حضور وغیاب چشمی برای تشخیص هویت نیاز است تا در کمتر از 1 ثانیه اطلاعات ثبت گردد.
از جمله امتیازات این دستگاه ها عدم امکان تقلب می باشد، چرا که کپی نمودن الگوریتم عنبیه فرد تقریبا محال است، لذا امنیت و دقت دستگاه های حضور و غیاب چشمی بسیار بالا است.
قیمت دستگاه حضور و غیاب چشمی
قیمت دستگاه حضور و غیاب چشمی تقریبا زیاد است و در سازمان هایی نصب می گرد که تردد افراد و هویت افرادی که به سارمان ئارد می شوند بسیار پر اهمیت است.

منبع: 
https://ofv-co.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA...%A7%D8%A8/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان