انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دستگاه ماینر خانگی

دستگاه ماینر خانگی

#1
دستگاه ماینر خانگی
دستگاه ماینر خانگی راه های بی شماری برای کسب درآمد با رایانه وجود دارد ، اما در حال حاضر چند مورد به اندازه استخراج ارز رمزنگاری جالب و سودآور وجود ندارد. عدم تمرکز پول منجر به هجوم طلای دیجیتالی شده است ، زیرا افرادی که در استخراج ارز دیجیتال فعالیت میکنند چگونه این افراد ارز دیجیتال را استخراج میکنند و خرید و فروش آن را انجام 
آیا هنوز سودآور است؟
اولین چیزی که باید بدانید این است که درست مانند شتابزدن به کالیفرنیا ، خرید یک اسباب بازی و سوار شدن بر خر بر روی تپه ها ، استخراج ارز رمزنگاری شده یک قمار است. حتی در بلاک چین های مبهم ، هزاران ماینر برای یافتن هش برنده با یکدیگر مسابقه می دهند. هرچه رقابت بیشتر باشد ، چالش دشوارتر است و اگر برنده  ، زمان و انرژی واقعی هدر می رود.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/Home-Miner-Device.jpg[/img]
دستگاه ماینر خانگی

انتخاب ارز دیجیتال
اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که در واقع چه ارزهایی را استخراج می کنید. این بر هر تصمیم دیگری که می گیرید تأثیر می گذارد و به خودی خود یک سوال پیچیده است. شما باید ارزش پول و پاداش بلاک را در برابر سختی هش و تعداد ماینرهای دیگر که به دنبال جایزه هستند ، در نظر بگیرید. هرچه مسابقه دشوارتر باشد ، دستگاه ماینر خانگی شما نیاز به سیستم  دارد.
جنبه سرمایه گذاری
شما همچنین باید جنبه سرمایه گذاری معادله را در نظر بگیرید. برخی از ماینینگ را می توان با رایانه شخصی که قبلاً استفاده می کنید انجام داد ، اما در بیشتر موارد جدی گرفتن در مورد ماینینگ به این معنی است که می خواهید در یک سیستم هدفمند سرمایه گذاری کنید. این به معنای صرف پول واقعی است و بسته به ارز مورد نظر شما و میزان رقابت  می تواند از صدها تا دهها هزار دلار متغیر باشد.
برررسی سرمایه گذاری
البته ، این فقط یک سرمایه گذاری اولیه است. هزینه روزانه ، تلفات افزایشی ، برق مبباشد. پرتاب کردن هش ها در تریلیون در ثانیه باعث می شود که یک دکل سخت  برق  گرسنه شود و حتی استخراج متوسط نیز می تواند تأثیر قابل توجهی در قبض برق شما داشته باشد. بنابراین نه تنها باید به عملکرد دکل خود توجه داشته باشید ،دستگاه ماینر خانگی  بلکه باید سود خود را در  افزایش قبض برق خود نیز متعادل کنید.
سایت اسرا ترند
اگر هنوز رمز ارز مورد علاقه خود را انتخاب نکرده اید یا حتی اگر انتخاب کرده اید ، توصیه می کنیم یک ماشین حساب معدن را بررسی کنید.   www.asratrade.com  سایت اسرا ترند به شما کمک میکند که شما بتوانید بهترین ارز دیجیتال و دستگاه ماینر خانگی استخراح رمزارز خود را  با محاسبه میزان هش و قدرت آنها. حتی می تواند قیمت برق منطقه شما را نیز  تاثیر قرار دهد.
بررسی استخراج رمز ارز
این مهم است که به خاطر داشته باشید که راه های بیشتری برای کسب درآمد از استخراج طلا وجود دارد. وقتی بقیه برای حفاری به تپه ها می روند ، می توانید از فروش بیل پول زیادی بدست آورید. ما البته شما را تشویق به ساخت بیل نمی کنیم (این یک بازار اشباع شده است) ، نه ما می گوییم راه هایی وجود دارد که می توانید دکل بسازید و قدرت هش رایت خود را به شخص دیگری بفروشید یا اجاره دهید. برداشتن برخی از ریسک ها از معادله اگرچه پاداش را نیز کاهش می دهد.
آنچه شما نیاز دارید:
لیست واقعاً کوتاه است. برای حفظ ارز خود به یک کیف پول رمزنگاری نیاز دارید. برای انجام این کار به نرم افزار استخراج نیاز دارید. و البته شما به قدرت هش ریت احتیاج دارید ،دستگاه ماینر خانگی یا از شخص دیگری خریداری شده است یا توسط دکل معدن خود تولید شده است میتوانید استفاده کنید
نرم افزار برای رمز نگاری :
بیایید با نرم افزار شروع کنیم زیرا احتمالاً این استرس ترین تصمیمی است که شما باید بگیرید. تقریباً همه آنها رایگان هستند و همه نسخه های مشابهی را انجام می دهند ، اما هنوز مواردی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. ارز مورد استفاده شما بسیار مهم است زیرا به نرم افزاری نیاز دارید که بتواند آن ارز را استخراج کند. همچنین برخی از برنامه ها ویژگی ها و سفارشی سازی هایی را ارائه می دهند که به طور جهانی در دسترس نیستند. با سازگاری ارز شروع کنید و از آنجا تصمیم بگیرید.
کیف پول چیست؟
شما نمی توانید بیت کوین را در یک تشک قدیمی فرو کنید . اگر می خواهید کلید سکه خود را ایمن نگه دارید ، به نوعی فضای ذخیره سازی نیاز دارید. اساساً دو نوع ذخیره سازی برای انتخاب وجود دارد و در حالی که مطمئناً یکی از دیگری ایمن تر است ، هیچ کدام هنوز کامل نیستند.
ذخیره سازی سرد
به دستگاه ماینر خانگی های ذخیره سازی فیزیکی واقعی اشاره دارد. از آنها به عنوان سردخانه یاد می شود زیرا آفلاین هستند و به صورت خودکار از راه دور قابل دسترسی نیستند. این بدان معناست که هیچ کس نمی تواند Litecoin شما را هک کرده و سرقت کند. آنها از رمزهای عبور خود نیز محافظت می کنند که امنیت آنها را مضاعف می کند. با توجه به این موارد ، شما باید به سازگاری بین کیف پول و ارز خود توجه داشته باشید.
ذخیره اطلاعات فیزیکی نیز شما را در معرض احتمال فساد قرار می دهد و برخلاف پول سنتی ، فساد ارزهای دیجیتال معمولاً به ثروت کمتری منجر می شود.
امنیت کیف پول
بیشتر کیف پول های رمزنگاری شبیه یک درایو فلش نیستند ، بنابراین می توانید آنها را به راحتی با خود در هر کجا که پرسه می زنید ، ببرید. کوچک بودن و به راحتی قابل حمل مانند Ledger Nano S یا BC Vault One عالی است ، اما این بدان معناست که می توانید پول خود را به روش قدیمی از دست بدهید.
به معنای واقعی کلمه ، کیف پول خود را گم کنید. تصور کنید یک درایو انگشت شست از جیب شما در Uber خارج می شود ، اما به جای از دست دادن نسخه دیجیتال Alita: Battle Angel که هرگز از خانه خارج نمی شوید ، در عوض چندین هزار دلار ارز رمزنگاری شده از دست می دهید. تراژدی بزرگتر کدام است؟ کی میتونه بگه؟
بررسی امنیت در ارز دیجیتال
از طرف دیگر ذخیره سازی داغ تماماً دیجیتالی است و در عین حال که امنیت آن را به طور کلی کاهش می دهد ، تجارت و مبادله را نیز بسیار راحت تر می کند. نرم افزارهایی مانند coindirect یا برنامه هایی مانند Trust امنیت را جدی می گیرند و باز هم ، اگر مقدار کمی ارز را با هر فرکانسی جابجا می کنید ، آزادی و انعطاف پذیری ارائه شده توسط این گزینه های دیجیتال ممکن است تصمیم درستی برای شما باشد.
فقط به یاد داشته باشید که درباره هزینه های معامله مربوط به هر کیف پول تحقیق کنید و دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که با ارز مورد استفاده شما کار می کند.
چه چیزی وارد دکل می شود؟
سه دسته اصلی برای دکل های استخراج ، CPU ، GPU و ASIC (مدار مجتمع مخصوص برنامه) وجود دارد. درست مانند هر چیز دیگری ، بزرگترین عامل در انتخاب دکل مناسب ارزهایی است که می خواهید استخراج کنید. روزی روزگاری ، شما می توانید بیت کوین را فقط با CPU در دسکتاپ خود و یک چشمک در چشم خود استخراج کنید.
در حال حاضر تعداد بسیار کمی از ارزها را می توان با چنین قدرت پردازشی پیش پاافتاده استخراج کرد و اگر می خواهید بیت کوین را به طور خاص استخراج کنید ، به یک دستگاه ماینر خانگی هدفمند چشمگیر نیاز خواهید داشت.
CPU
استخراج CPU تقریباً همان چیزی است که به نظر می رسد. شما از قدرت پردازشی CPU خود برای تولید هش استفاده می کنید.در چند سال پیش  خوب بود ، اما با محبوبیت بیشتر استخراج رمزنگاری ، در رقابت نیز رشد کرد و هیچ چیز مانند پیشرفت فناوری مانند رقابت ایجاد نمی شود. CPU شما به اندازه کافی قدرتمند نیست که بتوانید یک ASIC هدفمند یا یک دستگاه ماینر خانگی استخراج با شش پردازنده گرافیکی اصلی را محاسبه کنید.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/CPU.jpg[/img]
CPU

 بررسی ارز در برابر ASIC  مقاوم میباشند
گفته می شود که ارزهایی وجود دارد که سعی می کنند ازدستگاه ماینر خانگی های استخراج ارز معمولی در برابر طبقه بندی کامل توسط کسانی که قادر به خرید اسباب بازی های بزرگتر هستند محافظت کنند. Monero یکی از این ارزها است. آنها خود را “مقاوم ASIC” در تلاش برای حفظ رمزنگاری خود تا حد ممکن غیر متمرکز و برابری طلب می دانند.
برررسی انواع CPU  برای استخراج رمزارز
بدیهی است که یک CPU سطح بالا مانند AMD Ryzen Threadripper 3990X استاندارد طلایی است. شصت و چهار هسته و 128  آن کار زیادی را انجام می دهند ، اما این حافظه ذخیره سازی عظیم 253 مگابایتی L3 است که واقعاً به هشریت اجازه پرواز می دهد.
این می تواند 64 MH تولید کند که در مقایسه با سایر دستگاه ماینر خانگی هایی که در یک ثانیه به آن ها می پردازیم زیاد نیست ، اما استخراج ارز مناسب که بیش از حد کافی برای رقابت است. البته مزیت استخراج CPU این است که این سرمایه گذاری هنوز برای رایانه شما مفید است ، حتی اگر استخراج PAN تمام نشود.
 بررسی مشکلات CPU
یکی دیگر از اشکالات پردازش CPU علاوه بر محدودیت هش در ثانیه ، خطر داغ شدن بیش از حد است. با توجه به اینکه بسیاری از محاسبات پیچیده می توانند مقدار خطرناکی گرما تولید کنند ، بنابراین باید مطمئن شوید که دارای سیستم خنک کننده ای هستید که می تواند فشار را تحمل کند.
بررسی سری MSI MAG CORELIQUID 360R
سری MSI MAG CORELIQUID 360R به گونه ای طراحی شده است که Threadripper را بدون گرمای اضافی ایتخراج میکند و هنوز هم دارای سبک رنگ خوبی میباشد اگر چیزی کم رنگ تر می خواهید ، Noctua NH-D15 یک گزینه مقرون به صرفه است که هنوز دارای ویژگی هایی مانند PWM و جریان هوا تا 82.52 cfm است!
پردازنده گرافیکی
استخراج GPU کمی پیچیده تر است اما بسیار رایج است. واقعاً سخت است که مجموعه ای از CPU ها را برای دستیابی به یک هدف مشترک با هم کار کنیم. بسیار آسان تر است که دسته ای از پردازنده های گرافیکی قدرتمند را به یک مادربرد متصل کرده و آنها را به وظیفه خود تنظیم کنید.
انتخاب GPU مناسب می تواند در بهترین حالت دشوار باشد ، اما بخشی هیجان انگیز از تعقیب و گریز است و هیچ پاسخی برای گلوله نقره ای وجود ندارد.
بررسی  GPU  انویدیا و AMD
البته انویدیا و AMD دو رقیب اصلی هستند و هرکدام گزینه های جذابی را برای هش کرک باتجربه و ماینر کوچک تر دارند. MSI GeForce RTX 3090 از نظر عملکرد یک گزینه جامد است اما مطمئناً سرمایه گذاری سنگین تری است که به سختی به دست می آید. بسته به الگوریتم مورد نظر شما ، می تواند تقریباً 110 MH را هش کند.
بررسی XFC Radeon VII
شما همچنین می توانید با XFC Radeon VII که کاملاً قوی نیست ، اما کارآمدتر کار می کند ، به موفقیت برسید. به یاد داشته باشید که این آمارها تنها نیمی از مسئله هستند و قیمت برق در منطقه شما می تواند تا حد زیادی بر تراز این معادله سود و سود تأثیر بگذارد ، بنابراین دوباره ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که دقت خود را انجام می دهید.
مادربرد
اما یک پردازنده گرافیکی باید به چیزی متصل شود و تنها یک پردازنده گرافیکی قدرت هش مورد نیاز برای رقابت را ارائه نمی دهد. شما نیاز به یک مادربرد برای آن سخت افزار دارید و هرچه GPU های بیشتری در آن جای گیرند ، . شما یک مادربرد می خواهید که حداقل شش GPU را متصل کند. MSI PRO Z390-A می تواند این کار را انجام دهد .
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.jpg[/img]
مادربرد

دستگاه ماینر خانگی اگر واقعاً به برند خوب عملکرد بالایی هستید  ، باید به ASUS B250 Mining Expert که دارای نوزده پردازنده گرافیکی متصل است ، نگاه کنید ، تا بتوانید قدرت بلوک  را جدی  افزایش دهید.
قاب
البته همه این پردازنده های گرافیکی در کیس رایانه شخصی شما مناسب نیستند و نمی توانید آنها را فقط روی زمین قرار دهید. شما نیاز به یک قاب برای دکل خود دارید. طرح های زیادی برای ساخت قاب معدن شخصی شما وجود دارد ، اما اگر ترجیح می دهید فقط در موردی سرمایه گذاری کنید که می دانید می توانید به آن اعتماد کنید ، سهام ما را بررسی کنید.
بررسی قاب ASTARIN 6 GPU Mining Case
دستگاه ماینر خانگی ما گزینه های ساده کم هزینه ای مانند این ASTARIN 6 GPU Mining Case داریم ، که هم قیمت مناسبی و مقرون به صرفه میباشد و بهترین گزینه مناسبی برای قاب میباشد
بررسی Magnalium Alloy Mining Rig Case
دستگاه ماینر خانگیاما البته شما همیشه می توانید هزینه بیشتری صرف کنید. اگر چیزی می خواهید که گرافیک گرافیکی بیشتری را نگه دارد و کمی تمیزتر به نظر برسد ، این قاب Magnalium Alloy Mining Rig Case را که می تواند تا دوازده کارت گرافیک را در خود جای دهد ، بررسی کنید. فقط به یاد داشته باشید که قاب شما باید حداقل به اندازه GPU های شما دارای اسلات باشد و باید مطمئن شوید که در هر مکانی که قصد دارید آن را در خانه خود نگه دارید ، مناسب است.
PSU
شما باید تمام این GPU ها را تغذیه کنید ، به CPU و مادربرد اشاره نکنید. اگر تا به حال یک رایانه از ابتدا ساخته اید ، قبلاً با محاسبه قدرت یک دکل آشنا هستید. این در واقع هیچ تفاوتی ندارد ، شما فقط از قطعات بسیار بیشتری برای این نوع دستگاه ماینر خانگی استفاده می کنید. به یاد داشته باشید ، مهم است که شما نه تنها قدرت کافی برای همه اجزا را تامین کنید ، مصرف انرژی شما بخش بزرگی از معادله سود شما است.
بررسی PSU موجود در بازار
به همین دلیل یافتن منبع تغذیه مناسب بسیار مهم است. EVGA Supernova 1600 T2 را در نظر بگیرید که کاملاً مدولار است و دارای راندمان بالای 80+ تیتانیوم است. یا می توانید با Thermaltake Toughpower 1500W کمی پول پس انداز کنید. این فقط 80+ گواهی طلا دارد و نیمه مدولار است اما می تواند مقدار زیادی آب را با هزینه اولیه قابل کنترل تری جابجا کند. قطعاً در PSU با گواهینامه 80 Plus Gold یا بالاتر سرمایه گذاری کنید.
ASIC
ما قوی ترین گزینه را برای آخرین بار ذخیره کردیم. ASIC مخفف Circuit Integrated Application-Specific Circuit است و اساساً یک ماشین محاسباتی کوچک اما قدرتمند را توصیف می کند که با یک هدف خاص ساخته شده است ، در این مورد ، استخراج ارز رمزنگاری شده. آنها فوق العاده قدرتمند هستند و در تولید هش ، مجموعه را هدایت می کنند. آنها همچنین بسیار گران هستند ، به سرعت توسط مدلهای جدید قدیمی شده و در قابلیت های آنها تا حدودی بحث برانگیز است.
بررسی ASIC
این اسب های کار به قدری قدرتمند هستند که می توانند چشم انداز ارزهای رمزنگاری شده ای را که استخراج می کنند تغییر دهند. آنها می توانند اکثر دکل های خانگی را هش کنند و آنقدر گران هستند که معدنچی معمولی شما می تواند از عهده آنها برآید. و حتی اگر یک معدنچی ارز دیجیتال  احساس کند که چندین هزار دلار را در یک دستگاه ماینر خانگی زنجیره ای بدون هش فرو می برد
خوب و بد های دستگاه ماینر خانگی ASIC
شرکت های بزرگ و کسانی که جیب های عمیق دارند می توانند به اندازه کافی از آنها بانک بسازند تا شانس شما برای برنده شدن در یک بلوک را کاهش دهند.این تازه شروع کار است آن بانک های بزرگ ASIC نیز در نهایت بر خلاف اصولی کار می کنند که به جذابیت ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین در وهله اول کمک کرده است. این بانک ها با تصاحب تعداد زیادی بلوک ، مفهوم ارز غیر متمرکز را تا حدودی تضعیف می کنند.
مقاوم بودن ارزدیجیتال در برابر ASIC
به همین دلیل است که برخی ارزهای رمزنگاری شده با جزر و مد مبارزه می کنند و سعی می کنند چیزی را که به ASIC مقاوم است ، نشان دهند. Monero به طور خاص سعی می کند میزان استخراج ASIC را که در بلاک چین خود وارد می شود محدود کند. این به معنای رقابت کمتر شدید است که به نوبه خود به این معنی است که مشتریان می توانند در یک سرمایه گذاری اولیه بسیار پایین تر به رقابت بپردازند.
بررسی قیمت دستگاه ماینر خانگی ASIC
اگر دنبال ماهی های بزرگ هستید ، اگر در حال استخراج اتریوم یا بیت کوین هستید ، می خواهید به این دستگاه ماینر خانگی ها نگاه کنید. آنها دارای برچسب قیمت سنگینی هستند ، اما می توانند پاداش های هنگفتی را به دست آورند و با نزدیک شدن فناوری به محدودیت های فیزیکی ، نگرانی این ماشین های با سرمایه گذاری بالا به سرعت قدیمی می شود و هر روز دلهره آورتر می شود.
چرا دستگاه ماینر خانگی ASIC
اگر اینها دستگاه ماینر خانگی مورد نظر شما هستند ، آخرین مرحله این است که بار دیگر مطمئن شوید که دستگاه ماینر خانگیی که به دنبال خرید آن هستید قادر است ارز مورد نظر شما را استخراج کند. ASIC ها آنقدر تخصصی هستند که مخصوص انواع مختلف الگوریتم های هش هستند. ASIC که برای استخراج الگوریتم SHA-256 بیت کوین طراحی شده است ، می تواند به منظور استخراج Peercoin تغییر کند زیرا از الگوریتم یکسانی استفاده می کنند.
با این حال ، نمی توانید از همان دستگاه برای استخراج Dash استفاده کنید ، زیرا این ارز رمزنگاری شده از الگوریتم X11 استفاده می کند.
پینشهاد ما برای شما :
دستگاه ماینر خانگی اگر در حال استخراج ارز مناسب هستید و منابع لازم برای خرج کردن را دارید ، ASIC تقریباً راهی است که باید پیش بروید. اگر دنبال بیت کوین هستید ، WhatsMiner ASIC را ببینید که دارای هش رنج 33THs دیوانه کننده است!
به خاطر داشته باشید که این دستگاه ماینر خانگی ها به PSU نیز احتیاج دارند ، بنابراین مطمئن شوید که آن را در محاسبات سرمایه گذاری خود لحاظ کرده اید البته ، همیشه گزینه هایی وجود دارد و این به شما بستگی دارد که تحقیق کنید و آنچه را که برای اجرای آن مناسب هستید بیابید.
بهترین سکه ها برای شروع استخراج کدامند؟
در اینجا لیست کوتاهی از رمزنگاری ها وجود دارد که در صورت تمایل به شروع عملیات استخراج خود ، ارزش تحقیق در مورد آنها را دارد. همه موارد زیر گزینه های مقاوم مقاوم در برابر ASIC برای ماینر اولیه هستند.
RavenCoin (RVN)
RavenCoin این لیست را ایجاد می کند زیرا ساده ، متعهد به عدم تمرکز و برای معدن سودآور است. RavenCoin بر اساس یک فورک بیت کوین است اما ASIC مقاوم است. این امر برای ماینرهای تازه کار گزینه مناسبی است ، زیرا سرمایه اولیه کمی دارد و دارای بلاک چین طولانی مدت مورد اعتماد است.
  • نرم افزار استخراج: BMiner ، NBMiner ، DamoMiner

  • استخرها: 2Miners، Blocksmith، Bsod، Coinotron، Flypool، HeroMiners، Skypool، MiningPoolHub، Nanopool، Suprnova، WoolyPooly

  • الگوریتم: KawPoW (اثبات کار)

  • سخت افزار: GPU ، CPU
Ethereum Classic (ETC)
این ارز رمزنگاری شده مقاوم در برابر ASIC به دلیل اصل “Code is Law” قابل توجه است که معتقد است مشاغل باید بتوانند با حداقل دخالت انسان در بلاک چین فعالیت کنند. این امر آن را به گزینه ای محبوب برای dApps (برنامه های غیر متمرکز) و قراردادهای هوشمند تبدیل می کند ، به این معنی که مشاغل زیادی در داخل این ارز ایجاد شده است.
  • نرم افزارهای معدنی: Ethminer ، Claymore Miner ، FinMiner ، GMiner ، NBMiner ، Cruxminer ، GMiner ، lolMiner ، Nanominer ، NBMiner

  • استخرها: Nanopool.org ، 2Miners ، Ethermine ، f2pool ، P2pool

  • الگوریتم: Etchash (اثبات کار)

  • سخت افزار: GPU
مونرو (XMR)
Monero فقط یک ارز رمزنگاری شده مقاوم در برابر ASIC نیست. این یکی از معدود سکه هایی است که هنوز می توان با CPU استخراج کرد و همین امر آن را به یکی از کارآمدترین گزینه های موجود در بازار تبدیل می کند. مونرو همچنین از نظر خصوصی بودن بسیار ارزشمندتر از بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده دیگر است زیرا مبلغ انتقال و همچنین آدرس ارسال و دریافت را خصوصی نگه می دارد.
  • نرم افزار استخراج: XMR Stak ، MinerGate ، Monero Spelunker ، CC Miner

  • استخرها: MineXMR.com ، SupportXMR.com ، xmr.nanopool.org ، monero.crypto-pool.fr

  • الگوریتم: RandomX (اثبات کار)

  • سخت افزار: GPU ، CPU
بیت کوین طلا (BTG)
این انشعاب از بیت کوین به گونه ای طراحی شده است که در تلاش برای تمرکز بر ایده تمرکززدایی مقاوم در برابر ASIC باشد ، اگرچه برخلاف ارزهای قبلی ، BTG را نمی توان با CPU استخراج کرد. این تمرکز مزیت اضافی کمک به مقیاس گذاری بلاک چین را دارد ، که تنها به اعتبار و ثبات این ارز افزوده است.
  • نرم افزار معدن: GMiner ، CUDA miner ، EWBF Cuda Equihash Miner

  • استخرها: ccgmining.com ، hashflare.io ، minergate.com ، nicehash.com

  • الگوریتم: Equihash-BTG (اثبات کار)

  • سخت افزار: GPU
Vertcoin (VTC)
در مورد Vertcoin چیزهای زیادی برای گفتن وجود ندارد که قبلاً در مورد نامهای قبلی گفته نشده است. این یک رمزنگاری مقاوم در برابر ASIC مبتنی بر بیت کوین است که به دنبال حفظ ماهیت غیرمتمرکز خود است.دستگاه ماینر خانگی  این در این لیست عمدتا به این دلیل است که یک ارز رمزنگاری سطح آسان است که معدنچیان به آن قسم می خورند.
  • نرم افزار استخراج: Verthash miner، Spminer، SRBminer، Team Red Miner

  • استخرها: Coinotron.com ، Zpool.ca ، miningpoolhub.com ، Bitpoolmining.com

  • الگوریتم: (اثبات کار)

  • سخت افزار: GPU
پروتکل Haven (XHV)
سرانجام ، پروتکل Haven یک رمزنگاری مبتنی بر Monero است که دارای مزایای حریم خصوصی یکسانی است ، به علمزایای اضافی قابل انتقال آسان بدون دخالت شخص ثالث.دستگاه ماینر خانگی  شما می توانید XHV استخراج شده را مستقیماً بر اساس دلار آمریکا ، ین چین یا حتی طلا به استیبل کوین تبدیل کنید.
  • نرم افزار استخراج: XMR Stak  ، MinerGate ، Monero Spelunker ، CC Miner BLOC GUI Miner ، CryptoDredge ، SRBMineR

  • استخرها: Hero Miners، Miner Rocks، Fracking Miner، Hashvault، FairPool، Hashpool

  • الگوریتم: RandomX (اثبات کار)

  • سخت افزار: GPU ، CPU
استخراج
استخراج معادن ذاتاً خطرناک است و راههای زیادی برای هزینه کردن نسبت به فرصتهای آن وجود دارد ، اما با برنامه ریزی و تحقیقات مناسب ، می توان پول زیادی به دست آورد. و درست مانند عجله طلایی که مردم را به سمت تپه های کالیفرنیا فرستاد ،دستگاه ماینر خانگی  استخراج ارزهای رمزنگاری شده نیز اگر آسان باشد ، به همان اندازه هیجان انگیز نخواهد بود.
۱۰ بهترین دستگاه ماینر خانگی سخت افزاری استخراج بیت کوین ۲۰۲۱
Bitmain AntMiner S5
Bitmain Antminer S5 جدیدترین پیشنهاد از تولید کننده ASIC مستقر در پکن نیست ، اما هنوز هم از نظر هزینه و کارایی عالی ارائه می دهد. برخلاف مدلهای بعدی مانند S7 و S9 ، AntMiner S5 از منبع تغذیه کمتری با 115 ولت استفاده می کند و به طور متوسط 560 وات مصرف می کند.قدرت کم S5 آن را به یک ASIC ایده آل برای استخراج بیت کوین در سطح ابتدایی تبدیل می کند که می تواند کارایی عملیاتی چشمگیری را ارائه دهد.
S5 نرخ هش تقریباً 1 GH/s برای هر 0.51 وات تولید می کند که معادل 0.51 J/GH است. S5 هم برای معدنچیان سرگرمی و هم برای عملیات استخراج معادن خانگی مناسب است و از مزایای اضافه وزن کم در کمتر از 2.5 کیلوگرم برخوردار است.
Bitmain AntMiner S7
Bitmain AntMiner S7 یکی دیگر از مدلهای قدیمی از خط واحدهای بسیار محبوب Bitmain از ASIC است اما امروزه یکی از محبوب ترین دستگاه ماینر خانگی های آنلاین است. S7 با مصرف برق کمتر از S5 ، در سراسر مزارع استخراج بیت کوین مستقر در چین گسترده است و هنگام استفاده در ترکیب با منبع تغذیه قوی مانند 1600 وات APW3 از سازگاری چشمگیری برخوردار است.
در حالی که S7 بسته به قیمت برق سود معقولی ارائه می دهد ، کارایی دستگاه ماینر خانگی به منبع تغذیه مورد استفاده و دمای محیط بستگی دارد – S7 به ویژه در محیط های گرمتر از 27 درجه سانتیگراد حساس است.
به طور کلی دستگاه ماینر خانگی ، S7 برای معدنچیان در آب و هوای سردتر مناسب است ، زیرا هزینه های خنک کننده می تواند سودآوری قابل توجهی را در مناطق گرمتر کاهش دهد.
Bitmain AntMiner S9
Bitmain AntMiner ، که به طور گسترده ای به عنوان کارآمدترین و قدرتمندترین دستگاه ماینر خانگی بیت کوین در بازار معرفی می شود ، نرخ هش بسیار چشمگیری از 14 TH/s را با کمترین قدرت کم به ماینرها ارائه می دهد.
قدرت بالای هشدار S9 توسط سه تخته ارائه می شود که 189 هشت بین آنها وجود دارد. S9 همراه با منبع تغذیه Antminer 1600 وات ،دستگاه ماینر خانگی  بازدهی دو برابر S7 را با 0.1 ژول در گیگهاش با تساوی تنها 300 وات بیشتر از مدل قبلی ارائه می دهد.
یکی از نکات منفی S9 ،دستگاه ماینر خانگی  صدای بلند عملکرد است – S9 برای برنامه های خانگی مناسب نیست ، زیرا قاب محکم 4.7 کیلوگرم تمایل به بزرگنمایی نویز عملکرد دارد.
AntMiner T9
دستگاه ماینر خانگی AntMiner T9 که در آگوست 2017 عرضه شد ، همچنان یکی از قدرتمندترین واحدهای ASIC موجود در بازار است – و همچنین یکی از گران ترین آنها است. T9 اغلب از نظر عملکرد و کارایی با S9 مقایسه می شود ، اما دارای پیشرفت های قابل توجهی در کیفیت تراشه است که ثبات سخت افزاری را افزایش می دهد.
دستگاه ماینر خانگی دسته بعدی AntMiner T9 حدود 1450 وات مصرف می کند که تقریباً 11.5 TH/s و نرخ بهره وری 0.126 J/GH تولید می کند. تجزیه و تحلیل سودآوری بر اساس عملکرد به تنهایی T9 را از نظر سودآوری زیر S9 قرار می دهد ، اما افزایش ثبات ،دستگاه ماینر خانگی  T9 را به یک انتخاب مطمئن برای عملیات معدن در مقیاس کوچکتر تبدیل می کند.
AvalonMiner 741
دستگاه ماینر خانگی AvalonMiner 741 ، که در آوریل 2017 منتشر شد ، سرگرمی و مقیاس کوچکتر استخراج کنندگان بیت کوین را با یک معدن معقول و قدرتمند با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. 741 که توسط کنعان تولید می شود ، ارتقاء قابل توجهی نسبت به مدل قبلی Avalon 721 دارد و از طراحی خنک کننده جدید و چیپست قوی تری برخوردار است.
Avalon 741 دارای 88 تراشه و مکانیزم خنک کننده جدید است که کارایی جریان هوا را در دستگاه ماینر خانگی افزایش می دهد ، در کنار دو هیت سینک در اطراف PCB نصب شده است. معدنچی 741 کنعان 2017 نرخ هش 7.3 TH/s را ارائه می دهد ، با نرخ بهره وری 0.16 J/GH – بسیار کارآمدتر از سایر واحدهای ASIC در همان محدوده قیمت.
Bitmain AntMiner L3+
دستگاه ماینر خانگی L3+ Bitmain یکی از محبوب ترین واحدهای ASIC در جهان برای استخراج کنندگان Scrypt است و تنها بر روی استخراج این الگوریتم خاص متمرکز شده است. L3+ بر اساس تراشه BM1485 ساخته شده است که پیشرفت های چشمگیری را نسبت به چیپست مورد استفاده در مدل قبلی L3 ارائه می دهد – میزان هش و قدرت L3 را دو برابر می کند.
L3 دارای نرخ هش 504 MH/s ، با مصرف برق 800W است. اجرای هش ریت بالاتر با L3+ منجر به قدرت جدی می شود ، اما قیمت پایین دستگاه ماینر خانگی در مقایسه با مدل های گران تر مانند Innosilicon LTCMaster ، L3+ را به بهترین معدنچی برای Scrypt تبدیل می کند.
Bitmain AntMiner D3
دستگاه ماینر خانگی Bitmain Antminer D3 پیش ساز Bitmain’s D5 ASIC 2018 است ، اما یک دستگاه ماینر خانگی بسیار محبوب برای ماینرهایی است که روی استخراج Dash تمرکز کرده اند-یک ارز رمزنگاری شده که در ابتدا برای مقاومت در برابر ASIC طراحی شده بود. D3 در حال حاضر کارآمدترین معدنچی برای استخراج Dash است و مزایای رقابتی عمده ای را نسبت به سایر دستگاه ماینر خانگی ها ارائه می دهد.
D3 دارای نرخ هش 19.3 GH/s است و میزان مصرف برق آن فقط 1350 وات است. نرخ کارایی D3 0.07 J/MH است. در مقایسه با iBeLink DM384M ، که دارای قدرت مورد نیاز مشابه است و تنها 384 MH/ تولید می کند
Dragonmint T1
دستگاه ماینر خانگی Dragonmint T1 که توسط Halong Mining تولید می شود ، یک ASIC فوق العاده قدرتمند است که سرعت 16TH/s را با قدرت بسیار کم ارائه می دهد. مصرف کنندگان T1 0.015J/GH که در مقایسه با توان مصرفی Bitmain Antminer S9 از 0.098J/GH ، مزیت قابل توجهی نسبت به ساختمانهای معدن متمرکز بر Bitmain ارائه می دهد.
T1 فناوری ASICBoos را ادغام می کند ، که هنگام کار با الگوریتم بیت کوین 20 درصد افزایش کارایی را ارائه می دهد. قابل ذکر است که T1 از چیپست DM8475 استفاده می کند که سوددهی بیشتری نسبت به ارائه S9 Bitmain دارد.
WhatsMiner M3X
دستگاه ماینر خانگی WhatsMiner M3X توسط Pangolin Miner تولید می شود و عملکردهای خاص مورد را برای معدنچیان یا مزارع معدنی که با مصرف زیاد برق و حجم بسیار زیاد کار محدود نمی شوند ،دستگاه ماینر خانگی  ارائه می دهد.
در حالی که M3X یک گزینه ایده آل برای معدنچیان سرگرمی در خانه نیست ، خود دستگاه ماینر خانگی 12 تا 13 TH/s با مصرف برق بین 1900 وات تا 2100 وات ارائه می دهد. M3X که از فناوری تراشه ASN 28 نانومتری استفاده می کند ، از طریق WhatPower P5 تغذیه می کند ، که به طور خاص در ولتاژ اصلی 110-120V کار نمی کند و برای کار ولتاژ اصلی 180-240V نیاز دارد.
آوالون ۶
Avalon6 در حال حاضر بهترین استخراج کننده بیت کوین برای استخراج خانگی یا سرگرمی استخراج بیت کوین است و عملکرد قابل توجهی با سر و صدای کم و قدرت مناسب در قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.
در حالی که Avalon6 نرخ هش کمتری نسبت به Bitmains Antminer S7 یا S9 با 3.5 TH/s ، انتشار صدای بسیار کم دستگاه ماینر خانگی همراه با آرایه تراشه ای که شامل 80 تراشه 18 نانومتری A3218 است ، Avalon6 تنها 55 دسی بل نویز را در عرض 1.2 تولید می کند. متر نزدیکی
فرکانس استاندارد 500 مگاهرتز Avalon6 را می توان از طریق کنترل فرکانس تنظیم کرد ، که آن را برای معدنچیانی که به دنبال سخت افزار استخراج بیت کوین هستند که با کنترل دمای پیچیده کار می کنند – یا فرصت های اورکلاک ایده آل است.
شرکت ASRA TRADE  هدف بر این دارد که بتواندد بهترین مطالب در مورد دستگاه ماینر خانگی های ماینر و ارز های دیجیتال لهترین اطلاعات را ارائه دهد بررسی مختصر و کاملی را برای آن ارائه بدهد . بتوانیم کمک بسیار مهمی را در این زمینه برای علاقمندان اصلاعات چمع آوری ارائه بدهیم.


منبع : وارد کننده دستگاه های ماینر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان