انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دستگاه ماینر چیست

دستگاه ماینر چیست

#1
دستگاه ماینر چیست
دستگاه ماینر چیست به احتمال زیاد شما عبارت “استخراج بیت کوین” را می شنوید و ذهن شما شروع به پرسه زدن به خیال غربی از کلنگ ، خاک ، و غنی کردن آن می کند. همانطور که پیداست ، این قیاس چندان دور نیست.استخراج بیت کوین توسط رایانه های قدرتمندی انجام می شود که مسائل پیچیده ریاضی را حل می کند. این مشکلات آنقدر پیچیده است که نمی توان آنها را با دست حل کرد و به اندازه ای پیچیده است که حتی از رایانه های فوق العاده قدرتمند نیز مالیات می گیرد.
دستگاه ماینر چیست
استخراج بیت کوین فرآیند ایجاد بیت کوین جدید با حل یک معمای محاسباتی است.استخراج بیت کوین برای حفظ دفتر معاملاتی که بیت کوین بر اساس آن است ، ضروری است.طی چند سال گذشته کارگران معدن با استفاده از ماشین آلات پیچیده دستگاه ماینر چیست برای سرعت بخشیدن به عملیات معدن بسیار پیچیده شده اند.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-300x130.png[/img]
دستگاه ماینر چیست

بررسی استخراج بیت کوین
نتیجه استخراج بیت کوین دوگانه است. اول ، وقتی رایانه ها این مشکلات پیچیده ریاضی را در شبکه بیت کوین حل می کنند ، بیت کوین جدیدی تولید می کنند (برخلاف زمانی که یک عملیات استخراج طلا را از زمین استخراج می کند). و دوم ، با حل مسائل محاسباتی ریاضی ، استخراج کنندگان بیت کوین با تأیید اطلاعات تراکنش ، شبکه پرداخت بیت کوین را قابل اعتماد و دستگاه ماینر چیست امن می کنند.
تراکنش بیت کوین
وقتی شخصی بیت کوین را به هر جایی ارسال می کند ، به آن تراکنش می گویند. معاملات انجام شده در فروشگاه یا آنلاین توسط بانکها ، سیستمهای فروش و رسیدهای فیزیکی ثبت می شود. استخراج کنندگان بیت کوین با جمع آوری تراکنش ها در “بلاک” و افزودن آنها به یک پرونده عمومی به نام بلاک چین ، به همان چیزی می رسند. دستگاه ماینر چیست سپس گره ها سوابق آن بلوک ها را حفظ می کنند تا بتوان آنها را در آینده تأیید کرد.
بررسی استخراج بیت کوین
وقتی استخراج کنندگان بیت کوین یک بلاک جدید از تراکنش ها را به بلاک چین اضافه می کنند ، بخشی از وظیفه آنها این است که از صحت این تراکنش ها اطمینان حاصل کنند. به طور خاص ، استخراج کنندگان بیت کوین مطمئن می شوند که بیت کوین تکراری نیست ، یک ویژگی منحصر به فرد از ارزهای دیجیتال به نام دوبار هزینه کردن.
امنیت در استخراج بیت کوین
اطلاعات دیجیتالی را می توان به آسانی تکثیر کرد ، بنابراین با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی ، این خطر وجود دارد که مصرف کننده بتواند از بیت کوین خود کپی تهیه کرده و آن را در حالی که هنوز نسخه اصلی را نگه داشته است به شخص دیگری دستگاه ماینر چیست ارسال کند.
برررسی سیستم استخراج ارز دیجیتال
این سیستم تا حدود ۲۱۴۰.۳ ادامه خواهد داشت. در آن زمان ، ماینرها برای پردازش تراکنش هایی که کاربران شبکه پرداخت خواهند کرد ، پاداش دریافت خواهند کرد. این هزینه ها اطمینان می دهد که معدنچیان هنوز انگیزه ای برای استخراج و حفظ شبکه دارند. دستگاه ماینر چیست ایده این است که رقابت برای این هزینه ها باعث می شود که پس از اتمام نصف شدن هزینه ها پایین بماند.
در نتیجه
این نصف ها نرخ ایجاد سکه های جدید را کاهش می دهد و بنابراین عرضه موجود را کاهش می دهد. این می تواند پیامدهایی برای سرمایه گذاران ایجاد کند زیرا دارایی های دیگر با عرضه پایین – مانند طلا – می توانند تقاضای زیادی داشته باشند و قیمت ها را بالاتر ببرند. با این نرخ نصف ، تعداد کل بیت کوین در گردش به ۲۱ میلیون می رسد و این ارز را به طور کامل محدود و به دستگاه ماینر چیست مرور بالقوه ارزشمندتر می کند.
تأیید تراکنش های بیت کوین
برای اینکه ماینرهای بیت کوین در واقع از تأیید تراکنش ها بیت کوین به دست آورند ، دو اتفاق باید رخ دهد. اول ، آنها باید یک مگابایت (MB) معاملات را تأیید کنند ، که از نظر تئوری می تواند به اندازه یک تراکنش کوچک باشد اما بیشتر اوقات بسته به دستگاه ماینر چیست میزان ذخیره هر داده ، چندین هزار تراکنش است.با استفاده از شناسه کیف پول و رمز عبور ارائه شده ، پول خود را بدست آورید.
چگونه می توان دستگاه های خود را از خطرات ایمن کرد
اگر نتوانید دستگاه های خود را در برابر این نوع حملات ایمن کنید ، دستگاه شما و سایر دستگاه های متصل به شبکه هایی که از آنها استفاده می کند ممکن است آلوده شده و دچار نقص شوند. CPU ممکن است بیش از حد داغ شود و دستگاه به معنای واقعی کلمه ذوب شده یا بسوزد. علاوه بر این ، اکثریت قریب به اتفاق – تا 100 — – از قدرت محاسبه دستگاه می تواند ربوده دستگاه ماینر چیست شود. این می تواند برای کاربر بی فایده باشد.
از شبکه های Wi-Fi عمومی اجتناب کنید
شبکه های Wi-Fi عمومی یک هدف محبوب برای کسانی است که می خواهند با استفاده از دستگاه های دیگر ارز دیجیتال را در بلاک چین بیت کوین استخراج کنند. از آنجا که اتصالات ایمن نیستند ، دستگاه ماینر چیست دسترسی هکر به رایانه کاربر و نصب بدافزار در یک شبکه عمومی نسبتاً آسان است. از اتصال به اینترنت با استفاده از اتصال عمومی مانند کافه یا فروشگاه خودداری کنید.
از VPN استفاده کنید
یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) می تواند حفاظت کافی در برابر هکرهای رمزنگاری را ارائه دهد. با استفاده از VPN ، می توانید به شبکه ای مجزا از سایر کاربران دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب ، فقط شما و افراد دیگر با نام کاربری و رمز عبور می توانید دسترسی داشته باشید. همچنین ، ترافیک بر روی VPN رمزگذاری شده است ، که هک را بسیار سخت تر از فعالیت های دستگاه ماینر چیست سنتی شبکه می کند. این می تواند از رمزنگاری روی دستگاه شما جلوگیری کند.
دستگاه های خود را ایمن کنید
برای ایمن سازی دستگاه های خود ، اقدامات زیر باید انجام شود:محافظت از آنتی ویروس: برنامه های آنتی ویروس تهدیدها را مانند عفونت های بات نت استخراج می کنند و آنها را از حمله به دستگاه های شما باز می دارند. آنها همچنین می توانند دستگاه ماینر چیست تهدیداتی را که قبلاً در دستگاه شما نفوذ کرده اند قرنطینه کرده و از بین ببرند و رایانه شما را از تأثیرات آنها رها کنند.
VPN
از VPN شخصی استفاده کنید: در هر دستگاهی که استفاده می کنید ، می توانید با VPN شخصی خود به اینترنت دسترسی پیدا کنید. این امر استفاده از اینترنت شما را خصوصی و ایمن نگه می دارد.از فایروال استفاده کنید: اگر فعالیت اینترنتی شما در پشت محافظت از فایروال اتفاق می افتد ، تهدیدهایی مانند تهدیدهای ناشی از هک های رمزنگاری بیت کوین را می توان دور نگه داشت. همچنین ، از آنجا که فایروال می تواند داده های خروجی از رایانه شما را کنترل کند ، می تواند از استفاده دستگاه شما برای هک کردن دیگران جلوگیری کند.
چگونه Fortinet می تواند کمک کند
با استفاده از مجموعه ابزارهای Fortinet می توانید از استخراج بیت کوین جلوگیری کنید. FortiGuard مجهز به قابلیت های ضد بدافزار است که در برابر تعداد زیادی تهدید ، سپر سازمان شما را فراهم می کند. بسیاری از ماینرهای بیت کوین با آلوده کردن رایانه شما به بدافزارهای معرفی شده از طریق ایمیل ، کنترل سیستم شما را در دست می گیرند. FortiGuard از محافظت بسیار م دستگاه ماینر چیست antiثر در برابر هرزنامه برای دور نگه داشتن ایمیل های حاوی بدافزار استخراج بیت کوین از شبکه شما استفاده می کند.
ForitGuard
آزمایشگاه های FortiGuard همچنین به طور مداوم در اینترنت جستجو می کنند و به دنبال اسکریپت های استخراج بیت کوین و سایر تهدیدها هستند و یک ساختار امنیتی در حال توسعه را در اختیار شما قرار می دهند. با توسعه استخراج کنندگان جدید بیت کوین ، صرف نظر از اینکه در کجای جهان ظاهر می شوند ، FortiGuard می تواند آنها را شناسایی کرده و سپس از این داده ها دستگاه ماینر چیست برای محافظت از تمام سیستم های مشترک سرویس استفاده کند.
DNN
علاوه بر این ، FortiAI این توانایی را دارد که از شبکه های عصبی عمیق (DNN) ، نوعی یادگیری عمیق ، برای آموزش نحوه شناسایی تهدیدات بدافزار مانند استخراج کنندگان بیت کوین استفاده کند. بنابراین ، حتی اگر تیم امنیتی شما تجربه زیادی در شناسایی استخراج کنندگان بیت کوین نداشته باشد ، FortiAI می تواند به عنوان تحلیلگر امنیت مجازی شما عمل کند ، آنها را دستگاه ماینر چیست برای شما شناسایی کرده و تهدید را خنثی کند.
فایروال
همچنین ، با فایروال نسل بعدی Fortinet (NGFW) ، می توانید از کل شبکه خود یا بخشهای خاصی از آن در برابر استخراج کنندگان بیت کوین محافظت کنید. NGFW استخراج کنندگان بیت کوین و سایر بدافزارها را مسدود می کند و به عنوان مانعی بین شبکه شما و این تهدیدها عمل می کند. علاوه بر این ، می توانید از NGFW برای ایمن سازی مناطق خاصی از شبکه خود استفاده کنید زیرا می تواند ترافیک داخلی را نظارت و فیلتر کند.
خرید ماینر
دوم ، دستگاه ماینر چیست برای اضافه کردن یک تراکنش به بلاک چین ، ماینرها باید یک مشکل ریاضی محاسباتی پیچیده را که اثبات کار نیز نامیده می شود ، حل کنند. آنچه آنها در واقع انجام می دهند ، تلاش برای بدست آوردن یک عدد هگزادسیمال ۶۴ رقمی است که هش نامیده می شود ، دستگاه ماینر چیست که کمتر یا مساوی هش هدف است.
قیمت دستگاه ماینر
سطح دشواری جدیدترین بلوک تا آگوست 2020 بیش از 16 تریلیون است. یعنی احتمال اینکه کامپیوتر یک هش زیر هدف تولید کند 1 در 16 تریلیون است. اگر بخواهیم این موضوع را در دیدگاه دقیق تری قرار دهیم ، شما تقریباً 44،500 برابر بیشتر از اینکه در یک امتحان یک هش را انتخاب کنید ، با یک بلیط بخت آزمایی برنده جکپات Powerball می شوید. خوشبختانه ، استخراج سیستم های کامپیوتری امکانات هش زیادی را از بین می برد.
محاسبه دستگاه ماینر
سطح دشواری هر ۲۰۱۶ بلوک یا تقریباً هر دو هفته یکبار با هدف ثابت نگه داشتن نرخ استخراج تنظیم می شود. ۵ یعنی هرچه تعداد معدنچیان بیشتر برای راه حل رقابت کنند ، مشکل مشکل تر می شود. مخالفش هم درست است. اگر قدرت محاسباتی از شبکه خارج شود ،دستگاه ماینر چیست  مشکل به سمت پایین تنظیم می شود تا استخراج راحت تر شود.
قیاس استخراج بیت کوین
بگویید من به سه دوست خود می گویم که به عددی بین ۱ تا ۱۰۰ فکر می کنم و این عدد را روی کاغذ می نویسم و در پاکت مهر می کنم. دوستان من مجبور نیستند تعداد دقیق را حدس بزنند ، آنها فقط باید اولین فردی باشند که هر عددی را که کمتر یا مساوی عددی است که من فکر می کنم حدس بزنند. و هیچ محدودیتی برای تعداد حدس آنها وجود ندارد.
خرید دستگاه استخراج بیت کوین
فرض کنید من به عدد 19. فکر می کنم. اگر دوست A 21 را حدس بزند ، آنها به دلیل 21> 19. بازنده می شوند. اگر دوست B 16 و دوست C حدس می زند 12 ، پس هر دو به لحاظ نظری به پاسخ های مناسب رسیده اند ، زیرا 16 <19 و 12 <19. هیچ اعتبار دستگاه ماینر چیست اضافی برای دوست B وجود ندارد ، حتی اگر پاسخ B به پاسخ هدف 19 نزدیکتر باشد.
قیمت دستگاه ماینر اتریوم
حالا تصور کنید که من س “ال “حدس بزنید به چه عددی فکر می کنم” را مطرح می کنم ، اما من فقط از سه دوست نمی پرسم و به عددی بین ۱ تا ۱۰۰ فکر نمی کنم. بلکه ، از میلیون ها سوال می پرسم دستگاه های ارز دیجیتال  احتمالی هستند ، و من به دستگاه ماینر چیست یک عدد هگزادسیمال ۶۴ رقمی فکر می کنم. حالا می بینید که حدس زدن پاسخ درست بسیار سخت خواهد بود.
دستگاه ماینر بیت کوین
از آنجا که استخراج بیت کوین در اصل یک حدس است ، رسیدن به پاسخ درست قبل از یک استخراج کننده دیگر تقریباً همه چیز را در رابطه با سرعت تولید کامپیوتر شما در هش انجام می دهد. فقط یک دهه پیش ، استخراج بیت کوین می تواند به صورت رقابتی در رایانه های رومیزی معمولی انجام شود. با این حال ، با گذشت زمان ، معدنچیان متوجه شدند که کارت های گرافیکی که معمولاً برای بازی های ویدئویی استفاده می شود ، موئثری هستند ، و شروع به تسلط بر بازی کردند.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/Bitcoin-Miner-Machine.jpg[/img]
دستگاه ماینر بیت کوین

خرید ماینر اتریوم
امروزه استخراج بیت کوین به حدی رقابتی است که تنها با به روزترین ASIC ها می توان آن را به صورت سودآور انجام داد. هنگام استفاده از رایانه های رومیزی ، واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) یا مدلهای قدیمی ASIC ، هزینه مصرف انرژی در واقع از درآمد تولید شده فراتر می رود. حتی با جدیدترین واحد در اختیار شما ، یک رایانه به ندرت کافی است تا با آنچه استخراج دستگاه ماینر چیست کنندگان استخرهای استخراج می نامند رقابت کند.
خرید ماینر دوج کوین
استخر استخراج گروهی از استخراج کنندگان است که قدرت محاسباتی خود را با هم ترکیب کرده و بیت کوین استخراج شده را بین شرکت کنندگان تقسیم می کنند. تعداد بی شماری از بلوک ها توسط استخرها استخراج می شوند تا استخراج کنندگان دستگاه ماینر چیستجداگانه. استخرها و شرکت های معدنی درصد زیادی از قدرت محاسباتی بیت کوین را نشان می دهند.
بیت کوین در برابر ارزهای سنتی
مصرف کنندگان تمایل دارند به ارزهای چاپی اعتماد کنند. دلیل این امر این است که دلار آمریکا توسط یک بانک مرکزی ایالات متحده به نام فدرال رزرو پشتیبانی می شود. علاوه بر مجموعه ای از مسئولیت های دیگر ، فدرال رزرو تولید پول جدید را تنظیم می کند و دولت فدرال استفاده از ارزهای تقلبی را تحت تعقیب قرار می دهد.
خرید ماینر S19 Pro
حتی پرداخت های دیجیتالی با استفاده از دلار آمریکا توسط یک مقام مرکزی پشتیبانی می شود. به عنوان مثال ، هنگام خرید آنلاین با استفاده از کارت اعتباری یا اعتباری خود ، این تراکنش توسط یک شرکت پردازش پرداخت (مانند Mastercard یا Visa) پردازش می شود. این شرکت ها علاوه بر ثبت سابقه معاملات شما ، تقلبی بودن معاملات را نیز تأیید می کنند ، این یکی از دستگاه ماینر چیست دلایلی است که ممکن است کارت نقدی یا اعتباری شما در طول سفر به حالت تعلیق درآید.
قیمت ماینر
بیت کوین ، از سوی دیگر ، توسط یک مقام مرکزی تنظیم نمی شود. در عوض ، بیت کوین توسط میلیون ها رایانه در سراسر جهان به نام گره پشتیبانی می شود. این شبکه از رایانه ها عملکرد مشابهی با فدرال رزرو ، ویزا و مسترکارت دارد ، اما با چند تفاوت اساسی.
تاریخچه استخراج بیت کوین
بین ۱ در ۱۶ تریلیون شانس ، مقیاس بندی سطوح دشواری و شبکه عظیم کاربران که تراکنش ها را تأیید می کنند ، یک بلاک از تراکنش ها تقریباً در هر ۱۰ دقیقه تأیید می شود. ۵ اما مهم است که به یاد داشته باشید که ۱۰ دقیقه یک هدف است ، نه یک دستگاه ماینر چیست قانون.
قیمت ماینر اتریوم A10
شبکه بیت کوین در حال حاضر تا اوت ۲۰۲۰ تقریباً چهار تراکنش در ثانیه را پردازش می کند و تراکنش ها هر ۱۰ دقیقه در بلاک چین وارد می شوند. در مقایسه ، ویزا می تواند در حدود ۶۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه پردازش کند. ۹ همچنان که شبکه کاربران بیت کوین به با این حال ، تعداد معاملات انجام شده در ۱۰ دقیقه در نهایت از تعداد معاملات قابل پردازش در ۱۰ دقیقه بیشتر خواهد شد. در آن زمان ، زمان انتظار برای معاملات شروع می شود و طولانی تر می شود ، مگر اینکه تغییری در پروتکل بیت کوین ایجاد دستگاه ماینر چیست شود.
خرید ماینر بیت کوین
این مسئله در قلب پروتکل بیت کوین به عنوان مقیاس گذاری شناخته می شود. اگرچه استخراج کنندگان بیت کوین عموماً موافقند که باید کاری برای مقابله با مقیاس بندی انجام شود ، اما اجماع کمتری در مورد نحوه انجام آن وجود دارد. دو راه حل عمده برای حل مشکل مقیاس بندی ارائه شده است.
برنامه کاهش بلوک های بلاکچین
در جولای ۲۰۱۷ ، استخراج کنندگان بیت کوین و شرکت های استخراج کننده که تقریباً ۸۰ تا ۹۰ درصد از قدرت محاسباتی شبکه دستگاه ماینر چیست را تشکیل می دهند ، به برنامه ای رای دادند که میزان داده های مورد نیاز برای تأیید هر بلوک را کاهش می دهد.
SegWit
برنامه ای که ماینرها برای اضافه کردن آن به پروتکل بیت کوین رای دادند ، Segregated Witness یا SegWit نام دارد. این اصطلاح ترکیبی از تفکیک شده ، به معنی جداگانه و شاهد است که به امضا در معامله بیت کوین اشاره دارد. بنابراین ، Segregated Witness به معنای جدا کردن امضای تراکنش از یک بلوک است – و آنها را به عنوان یک بلوک توسعه یافته ضمیمه دستگاه ماینر چیست می کند.
خرید ماینر دوج کوین
کمتر از یک ماه بعد ، در آگوست 2017 ، گروهی از ماینرها و توسعه دهندگان یک هارد فورک را راه اندازی کردند و شبکه بیت کوین را ترک کرد تا با استفاده از همان پایگاه کد بیت کوین ، یک ارز جدید ایجاد کند. اگرچه این گروه با نیاز به راه حلی برای مقیاس بندی موافق بودند ،دستگاه ماینر چیست  اما نگران بودند که استفاده از فناوری SegWit به طور کامل مشکل مقیاس بندی دستگاه ماینر چیست را برطرف نکند.
محاسبه درامد ماینر
در عوض ، آنها از راه حل دوم برای افزایش تعداد تراکنش هایی که هر بلوک می تواند ذخیره کند ، استفاده کردند. ارز حاصله که بیت کوین کش نامیده می شود ، حجم بلاک را به ۸ مگابایت افزایش می دهد تا روند تأیید را تسریع کرده و اجازه انجام حدود ۲ میلیون تراکنش در روز را بدهد. در ۱۶ اوت ۲۰۲۰ ، بیت کوین کش حدود ۳۰۲ دلار ارزش داشت و تقریباً ۱۱،۸۰۰ دلار بیت کوین دستگاه ماینر چیست بود.
آیا به دنبال راهی بهتر برای خرید رمزنگاری هستید؟
خرید رمز ارز نیازی به دردسر ندارد. اگر به دنبال مکانی واقعاً راحت و کاربر پسند برای خرید بیت کوین ، اتریوم و موارد دیگر هستید ، به دنبال eToro نباشید. سرمایه شما در خطر است هزینه های دیگر اعمال می شود. برای اطلاعات بیشتر به eToro مراجعه کنید. سرمایه گذاری Cryptoasset در برخی از کشورهای اتحادیه اروپا و انگلستان غیرقابل تنظیم است. بدون حمایت دستگاه ماینر چیست مصرف کننده.
استخراج بیت کوین چیست؟
استخراج بیت کوین به خودی خود مضر نیست و شامل استفاده از رایانه برای حل معادلات ریاضی دشوار برای کاربر برای به دست آوردن بیت کوین است. کاربر با تأیید معاملات در بلاک چین ، که یک دفتر کل دیجیتالی است – شبیه دفترچه بانک – بیت کوین به دست می آورد که تمام تراکنش های یک ارز رمزنگاری شده را پیگیری می کند. هربار که یک هش حل می شود ، کاربری که آن دستگاه ماینر چیست را حل می کند بیت کوین به دست می آورد.
قیمت ماینر E3
با این حال ، برای حل مسائل ریاضی ، یک کامپیوتر باید بدون توقف کار کند و مقدار زیادی واحد پردازش مرکزی (CPU) مصرف کند. این مقدار زیادی برق می گیرد. هکرها کامپیوترهای دیگران را برای استفاده از آنها ، منابع آنها و برق کاربر برای استخراج بیت دستگاه ماینر چیست کوین ربوده اند که هکر می تواند آن را نقد کند.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/Minor-price-e3.jpg[/img]
قیمت ماینر e3

استخراج بیت کوین چگونه کار می کند؟
استخراج بیت کوین از بدافزار استفاده می کند. هکرها بدافزارهایی با قابلیت دسترسی به رایانه شما و استفاده از منابع آن برای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده نوشته اند. برای اینکه هکر بتواند ارزهای رمزپایه به دست آورد ، باید تراکنش دستگاه ماینر چیست های بلاک چین را تأیید کند. ارزهای رمزنگاری شده برای حفظ بدهی به این امر وابسته هستند.
Innosilicon A10 Ethmaster (500mh) قیمت
هر معامله یک شناسه با برچسب hash ایجاد می کند. در بلاک چین بیت کوین ، هش یک رمزگذاری 256 بیتی است که در اصل یک رمز عبور است. هر رایانه در شبکه سعی می کند رمز 256 بیتی را پیدا کند ، و اگر حتی یک کاراکتر اشتباه شود ، هش حل نمی شود. رایانه های دیگر برای تأیید صحت راه حل هایی که رایانه “برنده” ارائه کرده است کار می کنند. همه این کارها با ارزهای رمزنگاری شده پاداش می گیرند – دستگاه ماینر چیست در این مورد ، بیت کوین.
قیمت ماینر S19 Pro
در برخی از اکوسیستم های ارزهای رمزنگاری شده ، کاربران همچنین دارای حق رای در ساختار حاکمیت سیستم هستند. این بدان معناست که آنها می توانند در مورد تصمیماتی که تیم توسعه در مورد آینده ارز ، نشانه آن و نحوه استفاده از آنها می گیرد ، رای دستگاه ماینر چیست دهند.
A10 Pro Eth Miner Price
اگرچه حل یک هش برای کامپیوتر سخت نیست ، اما انجام آن به اندازه کافی سریع به طوری که مشکل قبل از حل شدن توسط رایانه های دیگر کاربران حل شود ، اما کامپیوتر باید سریع باشد. اما یک کامپیوتر سریع کافی نیست. همانطور که CPU سعی می کند پاسخ را در اسرع وقت ارائه دهد ، مجبور است میلیاردها ضربه الکتریکی را در مدت زمان کوتاهی شلیک کند. برای جلوگیری دستگاه ماینر چیست از سوختن رایانه ، فن های قدرتمند به طور مداوم کار می کنند.
Innosilicon A10 Pro
یک هکر بدافزار استخراج بیت کوین را روی صدها رایانه نصب می کند تا کار را بین آنها تقسیم کند. همه رایانه ها تبدیل به ماینرهای بیت کوین می شوند که تراکنش های بیت کوین را تأیید می کنند. ماشین حساب های استخراج بیت کوین جریان الکتریکی این عملیات را محاسبه کرده اند و آنها به اندازه ای هستند که باعث بالا رفتن قبض های برق ، سوختن پردازنده ها و دستگاه ماینر چیست خرابی کامل کامپیوترها می شود.
خطرات استخراج بیت کوین/خطرات امنیتی چیست؟
اگر رایانه شما هک شده و بدافزار استخراج بیت کوین نصب شده باشد ، ممکن است رایانه شما خراب شده و قبض برق شما به دستگاه ماینر چیست سرعت افزایش یابد.
محاسبه درامد ماینر
از آنجا که تراکنش های بیت کوین برای تأیید به قدرت محاسباتی زیادی نیاز دارند ، سخت افزار استخراج بیت کوین باید دائماً توسط طرفداران خاصی خنک شود. تلفن همراه معمولی ، رایانه رومیزی یا لپ تاپ شما از قابلیت خنک کننده برای جلوگیری از داغ شدن CPU برخوردار نیست. در نتیجه ، وقتی رایانه ای برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده ربوده می شود ، اغلب داغ می دستگاه ماینر چیست شود و می سوزد.
ماینر بیت کوین
همچنین ، 100 of از قدرت محاسباتی دستگاه شما ممکن است برای استخراج استفاده شود. این می تواند عملکرد رایانه شما را در مورد محاسبات مهم تجاری متوقف کند. نرم افزار استخراج بیت کوین به گونه ای طراحی شده است که بخش عظیمی از قدرت دستگاه ماینر چیست پردازشی رایانه را مصرف می کند و جایی برای کارهای حتی کم تقاضا باقی نمی گذارد.
ماینر به انگلیسی
علاوه بر این ، رایانه شما می تواند به عنوان نقطه راه اندازی برای انتشار بدافزار به سایر رایانه هایی که به شبکه شما متصل می شوند ، مورد استفاده قرار گیرد. این می تواند اعتماد شما را به مشتریان ، شرکای تجاری و دیگران که برای ارائه خدمات و ارتباطات ایمن به شما وابسته هستند از بین ببرد. با این حال ، انواع خاصی از کلاهبرداری ها نیز وجود دارد که هکرها از آنها دستگاه ماینر چیست استفاده می کنند و هر یک از این موارد می تواند تهدیدی برای کاربران شبکه شما باشد.
کلاهبرداری های کیف پول
بیت کوین در کیف پول بیت کوین نگهداری می شود. با کلاهبرداری از کیف پول ، کیف پول های جعلی به صورت آنلاین راه اندازی می شوند و کلاهبرداران از شما می خواهند یا از قبل به آنها پول بدهید یا آدرس بیت کوین را به شما ارائه می دهند که در نهایت پول شما را در کیف پول خود قرار می دهد ، نه شما. همچنین کیف پول های سخت افزاری جعلی با آسیب پذیری های داخلی وجود دارد که باعث می شود کلاهبرداران بتوانند به راحتی وارد بیت کوین های شما شوند و آنها را سرقت کنند.
کلاهبرداری معدن
برخی از شرکت ها وانمود می کنند که با استفاده از ابر استخراج بیت کوین خدمات ماینینگ ارائه می دهند. آنها پول شما را می گیرند اما هرگز هیچ بیت کوینی را برای شما استخراج نمی کنند. مردم اغلب به این کلاهبرداری دامن می زنند زیرا می خواهند به دستگاه ماینر چیست ارز دیجیتال بیت کوین دست پیدا کنند ، و در حالی که خدمات قانونی وجود دارد ، برخی از آنها تقلب می کنند.
کلاهبرداری مبادله
هنگامی که بیت کوین را معامله می کنید ، به ویژه برای ارز دیجیتال دیگری ، ممکن است از صرافی استفاده کنید. هر معامله نیاز به هزینه دارد. مبادلات کلاهبرداری ممکن است با هزینه های بسیار ناچیز ، صاحبان بیت کوین را به دنبال داشته باشد. اما آنها دستگاه ماینر چیست سپس خیابان با استفاده از شناسه کیف پول و رمز عبور ارائه شده ، پول خود را بدست آورید.
چگونه می توان دستگاه های خود را از خطرات ایمن کرد
اگر نتوانید دستگاه های خود را در برابر این نوع حملات ایمن کنید ، دستگاه شما و سایر دستگاه های متصل به شبکه هایی که از آنها استفاده می کند ممکن است آلوده شده و دچار نقص شوند. CPU ممکن است بیش از حد داغ شود و دستگاه به معنای واقعی کلمه ذوب شده یا بسوزد. علاوه بر این ، اکثریت قریب به اتفاق – تا 100 — – از قدرت محاسبه دستگاه می تواند ربوده دستگاه ماینر چیست شود.
از شبکه های Wi-Fi عمومی اجتناب کنید
شبکه های Wi-Fi عمومی یک هدف محبوب برای کسانی است که می خواهند با استفاده از دستگاه های دیگر ارز دیجیتال را در بلاک چین بیت کوین استخراج کنند. از آنجا که اتصالات ایمن نیستند ، دسترسی هکر به رایانه کاربر و نصب بدافزار در یک شبکه دستگاه ماینر چیست عمومی نسبتاً آسان است. از اتصال به اینترنت با استفاده از اتصال عمومی مانند کافه یا فروشگاه خودداری کنید.
از VPN استفاده کنید
یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) می تواند حفاظت کافی در برابر هکرهای رمزنگاری را ارائه دهد. با استفاده از VPN ، می توانید به شبکه ای مجزا از سایر کاربران دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب ، فقط شما و افراد دیگر با نام کاربری و رمز عبور می توانید دسترسی داشته باشید. همچنین ، ترافیک بر روی VPN رمزگذاری شده است ، که هک را بسیار سخت تر از فعالیت های دستگاه ماینر چیست سنتی شبکه می کند. این می تواند از رمزنگاری روی دستگاه شما جلوگیری کند.
دستگاه های خود را ایمن کنید
برای ایمن سازی دستگاه های خود ، اقدامات زیر باید انجام شود:محافظت از آنتی ویروس: برنامه های آنتی ویروس تهدیدها را مانند عفونت های بات نت استخراج می کنند و آنها را از حمله به دستگاه های شما باز می دارند. آنها همچنین می توانند دستگاه ماینر چیست تهدیداتی را که قبلاً در دستگاه شما نفوذ کرده اند قرنطینه کرده و از بین ببرند و رایانه شما را از تأثیرات آنها رها کنند.
چگونه Fortinet می تواند کمک کند
با استفاده از مجموعه ابزارهای Fortinet می توانید از استخراج بیت کوین جلوگیری کنید. FortiGuard مجهز به قابلیت های ضد بدافزار است که در برابر تعداد زیادی تهدید ، سپر سازمان شما را فراهم می کند. بسیاری از ماینرهای بیت کوین با آلوده کردن رایانه شما به بدافزارهای معرفی شده از طریق ایمیل ، کنترل سیستم شما را در دست می گیرند. FortiGuard از محافظت بسیار موثر در برابر هرزنامه برای دور نگه داشتن ایمیل های حاوی بدافزار استخراج بیت کوین از شبکه شما استفاده می کند.
نسل بعدی فایروال
همچنین ، با فایروال نسل بعدی Fortinet (NGFW) ، می توانید از کل شبکه خود یا بخشهای خاصی از آن در برابر استخراج کنندگان بیت کوین محافظت کنید. NGFW استخراج کنندگان بیت کوین و سایر بدافزارها را مسدود می کند و به عنوان مانعی بین شبکه شما و این تهدیدها عمل می کند. علاوه بر این ، می توانید از NGFW برای ایمن سازی مناطق خاصی از شبکه خود استفاده کنید زیرا می تواند ترافیک داخلی را نظارت و فیلتر کند. به این ترتیب ، NGFW می تواند از ماینر بیت کوین با قابلیت دستگاه ماینر چیست کرم جلوگیری کند تا سایر دستگاه های درون شبکه شما را آلوده کند.


منبع : وارد کننده دستگاه های ماینر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان