انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحي موزه جواهر معماری گوتیک

طراحي موزه جواهر معماری گوتیک

#1
طراحي موزه جواهر معماری گوتیک فهرست شده از طریق یک ورودی مستقیم جدید در دسترس عموم قرار گرفت و به عنوان مکانی برای تفکر حفظ شد.
کلیسای کوچک Vergilius در سال 1973 در طول ساخت شبکه مترو وین کشف شد و در ایستگاه مترو Stephansplatz ادغام شد. این capella subterranea (کلیسای زیرزمینی) Magdalenenkapelle (که طرح کلی آن هنوز در سنگفرش خیابان Stephansplatz قابل مشاهده است) به سال 1250 برمی گردد و یکی از بهترین فضاهای داخلی گوتیک حفظ شده در تمام وین است. ممکن است در ابتدا به عنوان کلیسایی برای تدفین در نظر گرفته شده باشد، اما در قرن چهاردهم از آن به عنوان سرداب برای یک خانواده تجاری ثروتمند وینی استفاده می شد.طراحي موزه کلیسای کوچک با صلیب های تحت تأثیر بیزانس تزئین شده بود و یک محراب برای سنت ورگیلیوس نصب شده بود.
فروشگاه موزه و ورودی‌ها
نمازخانه زیرزمینی Vergilius در طول ساخت شبکه متروی وین دوباره کشف شد و یکی از مکان‌های متعلق به موزه وین است. انطباق‌های ساختاری کوچک برای قابل دسترس ساختن ساختار گوتیک به خوبی حفظ شده برای عموم ضروری بود.طراحي موزه در مرحله اول، BWM یک طبقه مرتفع برای سیستم تاسیسات ساختمان و یک مفهوم طراحی جدید با فروشگاه موزه مجاور برنامه ریزی کرد. دسترسی اضافی به دو پلکان پیچ در پیچ از مغازه به نمازخانه زیرزمینی منتهی می شود.
فضایی برای تفکر
پس از ورود به اتاق هشت متری، بازدیدکنندگان آزادانه روی سکویی حرکت می کنند که فاصله ای با دیوارهای موجود حفظ می کند. کلیسای کوچک کاملاً عاری از مداخلات بیشتر به غیر از وسایل است. فضایی برای تفکر است. "ساخت و ساز فولادی به رنگ مشکی یکنواخت عمداً یک جزء مدرن را به کلیسا می آورد و در تضاد با سنگ تراشی قرون وسطایی برجسته می شود."
یک نمایشگاه دائمی فشرده درباره تاریخ کلیسای کوچک و وین قرون وسطی در اتاق مجاور دنبال می شود. اطلاعات و موسیقی از زمان ایجاد آن از طریق یک سیستم راهنمای رسانه قابل دسترسی است.طراحي موزه ورودی جدید از پاساژ زیرزمینی مغازه و باجه فروش بلیط را در خود جای داده است. برای اینکه منظره به کلیسای کوچک منحرف نشود، این اضافات نیز به طور یکنواخت سیاه هستند.
با این دسترسی، یک مداخله کوچک اما بسیار ظریف در یک بنای تاریخی حاصل شده است که به فضای کلیسا کیفیت جدیدی می بخشد.
فروشگاه Task Museum و دسترسی به اتاق نمازخانه و نصب یک نمایشگاه کوچک
وضعیت
تکمیل 12/2015
تیم BWM
موزه مشتری وین یوهان موزر، هوبرت مایر، یوری پریودا، ندا استپین

به خانه جدید تاریخ اتریش حس یک آزمایشگاه معاصر را در معماری امپراتوری نوی بورگ در هلدن پلاتز وین داد.
به عنوان برنده یک مسابقه سراسری اتحادیه اروپا، مسئول طراحی معماری خانه تاریخ اتریش در Heldenplatz بود. این مفهوم از تأثیر متقابل بین فضاهای امپراتوری با ابهت از یک سو و تاریخ معاصر ارائه شده در موزه از سوی دیگر تکامل یافته است. معماری تاریخی ابتدا با طراحی پلکان بزرگ برجسته می‌شود، سپس به عنوان پس‌زمینه روایت در اولین اتاق نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و در نهایت در آزمایشگاه تاریخ مدرن کاملاً محو می‌شود - فضایی خنثی، تماماً سفید، که برای تبلیغ طراحی شده است. توسعه دیدگاه های جدید و معاصر نمایشگاه "Aufbruch ins Ungewisse – Österreich seit 1918" (به ناشناخته - اتریش از سال 1918) 100 سال تاریخ را در زمینی به مساحت 750 متر مربع ارائه می دهد.
امپراتوری علیه جمهوری
که در یکی از مهم‌ترین مکان‌های اتریش از نظر نمادگرایی و تاریخی قرار دارد، خانه تاریخ اتریش (hdgö) درهای خود را در Neue Burg در Heldenplatz وین در 10 نوامبر 2018 افتتاح کرد. یوهان موزر از BWM Architekten می گوید: یک موزه معاصر که هدف آن بررسی گذشته از دیدگاه حال برای آینده است، چالشی است. ما سعی کرده‌ایم از این تنش - معمولاً اتریشی - بین نمایش امپراتوری از یک طرف و واقعیت جمهوری خود از طرف دیگر استفاده مؤثری کنیم و از این معماری تاریخی به عنوان یک کاتالیزور برای تجربه فضایی چشمگیر و روشن‌گر استفاده کنیم. بینش.»
موزر از دیروز تا امروز ترکیب دراماتیک این رویکرد را اینگونه توضیح می‌دهد: «بازدیدکنندگانی که وارد Neue Burg می‌شوند و از پله‌های بزرگ بالا می‌روند، می‌توانند اثر دستکاری این معماری با ابهت را برای خود تجربه کنند. اولین پله‌های پله‌های هزارتویی تا حدودی تأثیری گیج‌کننده و گیج‌کننده دارند، تقریباً احساس سنگینی وجود دارد. اما از مرحله به مرحله، یک دید کلی بیشتر به دست می‌آورد، که اعتماد به نفس او را افزایش می‌دهد، تا زمانی که با رسیدن به بالاترین نقطه، احساس عظمت و حاکمیت در یک «سفینه فضایی» مرمرین به ظاهر بی‌نهایت پدیدار می‌شود.»
به منظور رعایت عدالت در مورد استانداردهای خود تحمیلی از موضوعیت و استقلال خانه تاریخ اتریش در بحبوحه این تاریخ پر ابهت و سلطنتی، طراحان از ایده هایی مانند "سبک بودن نور" استفاده کردند: طرح ابری (آژانس تبلیغاتی) : Jung von Matt/Donau) که رنگ‌های پرچم اتریش را به نمایش می‌گذارد و بازدیدکنندگان را از طریق پلکان هزارتوی باشکوه از طریق موزه افسوس به سمت خانه تاریخ اتریش با وزن نمادین و سبکی شگفت‌انگیز راهنمایی می‌کند. BWM Architekten یک سیستم جهت گیری مبتنی بر رسانه ایجاد کرد که با معماری ادغام می شود و در عین حال راه را برای حرکت جدیدی که وارد ساختمان شده است هموار می کند. ورودی موزه جدید دارای قسمت پذیرش، میز خوش آمدگویی، یک کافه، و فضاهای رویداد و چند کاربری است. اینها هم
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان