انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
با جدیدترین مدل های شلوار زنانه ۲۰۲۱ آشنا شوید

با جدیدترین مدل های شلوار زنانه ۲۰۲۱ آشنا شوید

#1
یکی از پرطرفدارترین انواع مدل شلوار زنانه جین است که رقیب جدی شلوارهای کتان و اسلش است. معمولا این نوع شلوارها با تی شرت و پیراهن های اسپرت ست می شود. برای خرید شلوار زنانه پرطرفدار و همه نوع پسند باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. برچسب هایی که اندازه ی شلوار روی آن مشخص شده اند قابل اطمینان نیستند، زیرا امکان دارد که یک شلوار سایز ۳۶ باشد اما با شلوار جین دیگر که مطابقت می دهیم، امکان دارد سایز ۳۴ یا ۳۸ باشد. پس حتما سایز کمر خود را بدانید و سعی کنید از راهنمای سایز استفاده کنید. 
انواع مدل شلوارهای جین زنانه
جین راسته: همه ی خانم ها و آقایان بیشتر سراغ این نوع شلوارهای جین می روند و آن را انتخاب می کنند. عرض این شلوار از زانو تا لبه ی پایین تقریبا یکسان است. 
جین دم پا گشاد: به این مدل شلوار پاچه گشاد هم میگویند، این مدل شلوار ها از زیر زانو گشاد می شوند و شکل A می گیرند.
شلوار جین چکمه ای: شلوار چکمه ای چیزی بین جین راسته و جین دم پا گشاد است. یعنی از زیر زانو اندکی گشاد می شوند، اما نه آنقدر که شکل A بگیرند. جین های چکمه ای طبق معمول در بالای زانو خیلی تنگ هستند و از زیر زانو کمی باز می شوند. جین های چکمه ای مردانه در بالای زانو هم زیاد چسبان نیستند و بیشتر به راسته شبیه اند.
جین لوله تفنگی: این مدل از بالا تا پایین تنگ و چسبان است و بسیار زیبا و مد روز می باشد، اما برای پوشیدن آن باید لازم است که حتما خوش فرم باشید. برای خانم هایی که ران های کوچکتری دارند و بلند قد هستند زیباتر است. این نوع شلوار را با کفش پاشنه بلند یا چکمه ی پاشنه بلند بسیار شیک ترند.
جین برمودا: این مدل کمی کوتاه است اما نه آنقدر که شلوارک باشد، فقط تا ساق پا کوتاه است.
جین بگی: این مدل خیلی گشاد و شل و اغلب هم کمر این شلوار خیلی پایین تر از آن است که در جای خود قرار بگیرد. این جین بخاطر پوشیده شدن توسط رپرهای مشهور به شهرت رسید و هنوز هم مختص به گروه های خاص است.
انواع مدل شلوار زنانه ۲۰۲۱
حال میخواهیم با انواع مدل شلوار زنانه ۲۰۲۱ آشنا شویم. بهتر است بدانید که شلوارهای بلند مخملی در ابتدا ظاهری کلاسیک را تداعی می کنند، با این حال طراحان مد ایده ی استفاده از این موارد را دارند. از این مدل پارچه ها برای مدل شلوارهای اسپرت استفاده می کنند و به نظر می رسد که نتایج خوبی هم داشته است. شلوارهای اسپرت زنانه ظاهری بلند و گشاد، زیبایی فوق العاده و در عین حال نیمه رسمی دارند. انتخاب یک پیراهن مناسب با این نوع شلوار می تواند زیبایی آن را چند برابر کند.
شلوارهای چین پلیسه: این مدل از آن دسته لباس هایی است که جذاب و شکیل هستند که می توانید آنها را حتی در مهمانی ها هم بپوشید. این نوع شلوارها هم از جمله مدل های شلوار آزاد و راحت هستند و از آنجا که همه گیری کرونا، افراد بیشتر وقت خود را در مکان های بسته می گذرانند، صنعت مد به طور مشخص در سال۲۰۲۱ توجه بیشتری به راحتی و آزادی لباس ها داشته است.
شلوارهای چسبان وینیل: یکی دیگر از شلوارهای محبوب و زیبا می تواند این نوع مدل باشد. پوشیدن این نوع شلوارها استایلی جذاب، خاص و در عین حال مدرن به شما می دهد. از مزایای این نوع مدل ها این است که بسیاری از آنها فری سایز هستند و شما می توانید با هر سایزی از آنها استفاده کنید و از پوشیدن آنها لذت ببرید در حالی که این مدل در انواع و رنگ های مختلفی وجود دارند اما می توان مشکی آن را جزو جذاب ترین رنگ انتخاب کرد.
شلوار راه راه: این مدل ها یکی از آن مدل های دوست داشتنی است که امسال نیز به منظور جذابیت بیشتر لباس های زنانه با رنگ های مختلف، در زمره ی شلوارهای اسپرت و شیک قرار گرفته است. 
شلوارهای چاک دار گشاد: امسال عرصه ی تاخت و تاز شلوارهای گشاد به عنوان مدل شلوار زنانه و دخترانه ی اسپرت است. یکی دیگر از انواع این نوع شلوار، از پاچه های چاک دار بهره می برند که هم زیبا و هم جذاب است و هم دلربا. امروز تمام مغازه ها از این نوع شلوارها دارند و این مدل ها زیبا و شکیل هستند و به استایل شما زیبایی خاصی می دهد. پس اگر طرفدار چاک شلوار هستید، امسال برای شما یک سال طلایی است. 
[عکس: blog%2FSlit-pants.jpeg]
جنس شلوارهای ۲۰۲۱
جالب است بدانید بیشتر مدل های اسپرت زنانه و دخترانه که در سال ۲۰۲۱ مد شده اند، از جنس جین و کتان ساخته شده اند. شلوار کتان نوع پارچه ی راحت و آزادی دارد و به شما کمک می کند تا در لباس های خود احساس راحتی کنید. در نتیجه اگر چه امسال انواع دیگری از شلوارهای اسپرت نیز وجود دارد اما گشادی و راحتی مدل شلوارها برای خیلی ها مشترک است.
نکته هایی برای خرید یک شلوار مناسب: برای خرید یک شلوار مناسب باید این نکته را مد نظر داشته باشید که شلوار خوب شما باید امکان حرکت در آنها راحت باشد، شما باید بتوانید دو انگشت را بین خود و بند کمر بکشید. پاچه ی شلوار باید روی پاهای شما صاف به نظر برسد، یعنی از پوسته شدن و چروک شدن آن خبری نباشد. سجاف آن نیز باید زیر پاشنه های شما قرار بگیرد. 
همیشه از شلوارهای تنگ که شکم را در بالای کمر جمع می کنند بپرهیزید، این نشانه ی استفاده از شلوار نامناسب است و بسیار ضرر دارد. معمولا هنگام نشستن جیب ها از فرم خارج می شود، اگر این مسئله برای شما مهم است می توانید، جیب ها را توسط یک خیاط ماهر حذف کنید. 
برای پیدا کردن شلوار متناسب با فرم خاص بدن، وقت بگذارید و به خاطر داشته باشید که گرمای حاصل از خشک کن برقی یا مکانیکی ممکن است، به خاصیت ارتجاعی الیاف لباس آسیب برساند. بنابراین بهتر است یک روش شستشوی مناسب تری برای تمیز کرد شلوار خود انتخاب کنید.

منبع: 
https://www.reesstores.com/products/list/jeans
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان