انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید شیرآلات ساختمانی و صنعتی

خرید شیرآلات ساختمانی و صنعتی

#1
یکی از وسایلی که برای کامل کردن سرویس بهداشتی و ظرفشویی لازم دارید، خرید شیرآلات ساختمانی یا صنعتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب یا همان شیر برداشت است. در این قسمت ما سعی کردیم برخی از بهترین برندهای شیرآلات در ایران که کیفیت و قیمت مناسبی دارند را، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
در خرید شیرآلات ساختمانی یا صنعتی به این نکته توجه داشته باشید که شیرها باید نصب آسانی داشته و جنس بدنه آنها به گونه باشد که در مدت زمان طولانی دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی نشود.
جهت خرید هر یک از محصولات زیر، کافیست روی آنها کلیک کرده و مراحل خرید را به نوبت دنبال کنید.


شیر اهرمی لوکس سینک ظرفشویی دو منظوره طلایی راسان
از معیارهای داشتن یک آشپزخانه لوکس و مدرن، نصب یک شیر سینک ظرفشویی بهداشتی زیبا، منحصر به فرد و با کیفیت می باشد. شیرآلات راسان با کیفیت بسیار بالا و زیبایی چشم گیر محصولات خود، این امر را میسر نموده است. خرید شیر سینک ظرفشویی دو منظوره راسان مدل لیزا از محصولات مدرن و آنتیک کمپانی راسان می باشد.
شرکت ماهسان با بیش از دو دهه سابقه درخشان در تولید انواع شیرآلات با برند راسان توانسته جایگاه بسیار خوبی در بازار و در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی داشته باشد. ماهسان در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را بهمراه کادری متخصص که از نمایندگان فعال در یک شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی آلمانی بودند، آغاز کرد. این شرکت در جهت کسب رضایت مشتریان خود، با استفاده از بهترین متریال، تکنولوژی و نیروی انسانی مجرب در عرضه محصولات زیبا و با کیفیت گامی بزرگ و اثربخش برداشته است. شیر سینک ظرفشویی دو منظوره راسان مدل لیزا یکی از شیک ترین و پرفروش ترین محصولات این کمپانی ایرانی می باشد.
خرید انواع شیرآلات ساختمانی و صنعتی

شیر سینک ظرفشویی دو منظوره راسان مدل لیزا طلایی
از معیارهای داشتن یک آشپزخانه لوکس و مدرن، نصب یک شیر سینک ظرفشویی بهداشتی زیبا، منحصر به فرد و با کیفیت می باشد. شیرآلات راسان با کیفیت بسیار بالا و زیبایی چشم گیر محصولات خود، این امر را میسر نموده است. شیر سینک ظرفشویی دو منظوره راسان مدل لیزا از محصولات مدرن و آنتیک کمپانی راسان می باشد.

این محصول در رنگ های کروم، کروم مات، طلایی مات و طلایی تولید شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. شیر ظرفشویی دو منظوره لیزا به مرو زمان رنگ و کیفیت خود را از دست نمی دهد و بسیار بادوام است. این محصول قابلیت اتصال به دستگاه های تصفیه آب را دارد. شیرآلات راسان دارای ۵ سال گرانتی و خدمات پس از فروش می باشد. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات پس از فروش توانسته است که نیاز و رضایت مشتریان خود را در سراسر کشور برطرف نموده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان