انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چاپ لیبل

چاپ لیبل

#1

چاپ لیبل


[img=415x0]https://baharanchap.com/wp-content/uploads/2021/03/2001-650x402.jpg[/img]چاپ لیبل
بر چسبی که بر روی محصول چسبانده می شود ، لیبل نام دارد . در صورتی که محصولی دارید که می خواهید برای روی آن بر چسبی داشته باشید ، چاپ لیبل را پیشنهاد می دهیم .
شما می توانید بر روی لیبل چاپ شده ، هر گونه اطلاعاتی که می خواهید به مصرف کننده در مورد محصول خود انتقال دهید را ، درج نمایید .
انواع لیبل
چاپ لیبل در مدل های مختلفی تولید می شود که باید بسته به محصولی که دارید و همین طور با در نظر گرفتن نوع نیاز خود ، لیبل و بر چسبی مناسب را انتخاب نمایید .

  1. لیبل کاغذی
از نظر تنوع ، لیبل کاغذی یکی متنوع ترین لیبل ها به شمار می آید . کلیه لیبل های لیبل مات ، لیبل گلاسه ، لیبل نیمه گلاسه در رنگ های متفاوت ، در دسته لیبل کاغذی قرار می گیرند .
در صورتی که محل استفاده از این نوع لیبل تمیز و فاقد هر گونه رطوبت باشد ، مدت زمانی بیش تر را بر روی محصول ماندگار خواهند بود .

  1. لیبل بی رنگ و شفاف
شما می توانید با استفاده از این نوع لیبل ، نوشته های درج شده بر روی آن را از هر دو طرف محصول مشاهده نمایید . از لیبل بی رنگ و شفاف برای شیشه های اتومبیل و هم چنین بعضی از کارت های ضمانتی استفاده می شود .

  1. لیبل حرارتی
چاپ لیبل حرارتی به وسیله حرارت مستقیم‌ هد دستگاه لیبل پرینتر انجام می پذیرد . عمر نوشته ها بر روی این نوع از لیبل ها کوتاه بوده و تنها زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که مصرف کننده بخواهد نوشته ای را برای چند روز بر روی محصول داشته باشد .
لیبل حرارتی بیش تر در آزمایشگاه های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد .

  1. لیبل اموال
یکی از ضخیم ترین و مقاوم ترین لیبل ها، لیبل اموال می باشد . این نوع از لیبل ها ، پس از نصب ، به صورت کامل و یک تکه از روی محصول و جسم کنده نمی شوند و در زمان کندن آن ، لیبل تکه تکه خواهد شد .
توجه کنید که نباید این محصول در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرند . همین طور برای سطوح روغنی و چرب مناسب نیستند .
عمده مصرف لیبل اموال ، برای شرکت ها و ادارات است تا بر روی اموال چسبانده شود و به طور اختصاصی کد گذاری شوند .

  1. لیبل متال
اگر به دنبال یک لیبل با مقاومت بالا در برابر انواع پاک کننده ها هستید ، به شما لیبل متال را پیشنهاد می دهیم . چاپ بر روی این نوع از لیبل ها با ریبون رزین انجام می پذیرد . همین طور این نوع از لیبل ها ، ضد خش بوده و قدرت چسبندگی فوق العاده زیادی در برابر گرما و سرما از خود نشان می دهند .

  1. لیبل پشت متال
از لیبل پشت متال برای اجسام و کالا هایی مانند پارچه استفاده می شود که کندن آن را غیر ممکن کنند . همین طور می توانید این نوع از لیبل ها را بر روی تایر های خودرو نیز مشاهده کنید .
[عکس: 987985489493-300x300.jpg]انواع چاپ لیبل

  1. لیبل وید
لیبل وید ، مقاومت بالایی در برابر کش آمدن دارد. همین طور به طور کلی به دو نوع نقره ای و شطرنجی تقسیم بندی می شوند . از این لیبل برای گارانتی استفاده می شود .

  1. لیبل سکوریتی
لیبل سکوریتی در زمان کندن ، مانند گچ خورد می شود . این نوع از لیبل ها بیش تر برای اموال و یا مواردی که با گارانتی مرتبط هستند ، مورد استفاده قرار می گیرند .

  1. لیبل پی وی سی
لیبل پی وی سی در دو نوع مات و براق تولید می شود . هم چنی مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید و همین طور باد و باران دارند .
این نوع از لیبل ها عمدتا در لوازم برقی و خودرو مورد استفاده قرار می گیرد .

  1. لیبل تایوک
این نوع از لیبل های از الیاف فشرده شده پارچه تولید شده و برای پوشاک و خودرو استفاده می شود .
نحوه خرید و چاپ لیبل
شما می توانید برای ثبت سفارش خود از طریق بخش تماس با ما ، با متخصصین بهاران چاپ ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را جهت چاپ لیبل مورد نظرتان ثبت نمایید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان