انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا به روشنایی هوشمند روی بیاوریم

چرا به روشنایی هوشمند روی بیاوریم

#1
در اینجا قرار است به این موضوع بپردازیم که چرا باید به روشنایی هوشمند روی بیاوریم که در اینجا به پنج مورد که جزو مهم ترین ها هستند را توضیح دهیم .
1-امنیت : با سیستم نور هوشمند شما می توانید صحنه های سفارشی ایجاد کنید تا در حین دور بودن از خانه یا تعطیلات از کارهای روزمره خود تقلید کنید.این امر به سارقان احتمالی این تصور را می دهد که شما در خانه هستید و آنها را از تلاش برای نفوذ باز می دارد.این امر با روشن و خاموش کردن چراغهای خانه به گونه ای انجام می شود که حرکات افرادی را که در طول شب از اتاقی به اتاق دیگری در خانه شما حرکت می کنند ، بازتولید می کند.
2-انجام عملیات بدون دخالت دست : با ظهور بلندگوهای هوشمند ، این امکان برای شما فراهم شده است که به سادگی با چراغ های خود صحبت کرده و آنها را کنترل کنید. و کدام یک از ما نمی خواهیم در آینده زندگی کنیم و از آن سطح راحتی لذت ببریم.این که بتوانید به سادگی برای روشن کردن چراغ ها هنگام ورود به اتاق صحبت کنید ، زمانی که دستان خود را پر کرده اید یا تلفن در دست ندارید یا نمی خواهید در تاریکی به دنبال سوئیچ دیواری باشید ، مفید است.
3-اتوماسیون : یکی از بزرگترین مزایای چراغ های هوشمند قابلیت خودکارسازی کارهای ساده است.مثلا:
  • 10 دقیقه قبل از خاموش شدن زنگ ساعت صبح ، چراغ های خاصی را روشن کنید.
  • تمام چراغهای خانه را در یک زمان خاص یا با یک فرمان ساده در شب خاموش کنید.
  • هنگام ورود به خانه یا خروج از خانه چراغ ها را روشن یا خاموش کنید.
4-بهره وری انرژی : اگر در خانه ای زندگی می کنید که قبل از 1975 ساخته شده است ، هر زمان که مشکلی وجود داشت ، باید سیستم برق را بررسی کنید.این خانه های قدیمی با فناوری های قدیمی تر مانند دستگیره و لوله و سیم کشی آلومینیومی ساخته شده اند که ممکن است نیاز به توجه زیادی داشته باشد.جوندگان ، حشرات یا عوامل دیگر ممکن است یکپارچگی سیم کشی شما را به خطر بیندازد و خانه شما را ناامن کند.
5-کنترل هنگام دور بودن از خانه : وقتی دور هستید ، همچنان می توانید از طریق تلفن همراه خود به خانه خود متصل باشید. این که بتوانید ببینید چراغ ها روشن یا خاموش هستند می تواند به شما احساس امنیت و آگاهی بیشتری از آنچه در خانه شما می گذرد بدهد.همچنین می توانید ویژگی های مختلف هوشمند خانه خود را از هر کجا کنترل کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان