انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10 فیلم برتر انگیزشی ورزشی تاریخ سینما

10 فیلم برتر انگیزشی ورزشی تاریخ سینما

#1
همه ما در زندگی احتیاج داریم تا انرژی بگیریم و خودمون رو شارژ کنیم .دیدن فیلم انگیزشی ورزشی بشدت نیاز هست و بهمون خیلی کمک میکنه تا قدرتمند ادامه بدیم . چون معمولا در اکثر این فیلم های انگیزشی ورزشی ٬بازیگر ها از هیچ به همه چیز میرسن و چون اکثر فیلم ها بر اساس واقعیت هست خیلی حس خوبی بهمون میده پس از تخیل نیست و اتفاق افتاده و میتونه برای ما هم اتفاق بیفته .
[عکس: %D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%B3%DB%8C%D9...D9%BE.webp]


چون مطمین هستیم کسی بوده که مثل ما مشکلات زیادی داشته و الان به همه چیز رسیده، تلاش کرده و اصلا نا امید نشده.(حدودا تمامی فیلم ها مناسب خانواده است و حذفیاتی دارن که اصلا به اصل داستان لطمه نمیزنه پس دانلود کنید تا زندگیتون متحول شه )



به امید روزی که با افتخار فیلم موفقیت های شما رو روی سایت بذاریم ،الگو بودن لیاقت شماست فقط یکم تلاش و صبر نیاز داره .راستی اگه فیلم سینمایی انگیزشی ورزشی از قلم افتاده که دیدید ، کامنت کنید تا بزودی روی سایت قرار بدیم.

بهترین فیلم های انگیزشی ورزشی

در ادامه با بهترین فیلم های انگیزشی ورزشی آشنا می شویم؛ همچنین برای شما عزیزان لینک دانلود آن ها را در انتهای معرفی هر فیلم قرار داده ایم.



دانلود فیلم انگیزشی بوکس سیندرلا من – cinderella man

Imdb : امتیاز 8 از ۱۰



کارگردان :Ron Howard



بازیگران : Russell Crowe , Renée Zellweger , Paul Giamatti



داستان فیلم :

فیلم انگیزشی ورزشی بوکس مرد سیندرلایی (Cinderella Man) بر اساس داستانی واقعی است. داستان زندگی بوکسر معروف جیم برادوک که در دوران روکود نیویورک از روی ناچاری برای مشکلات زندگی خود و خانواده خویش وارد صحنه بوکس شد. تلاشش عنوان مردی فقیر که از پایین‌ترین لایه های اجتماع خود را به سطح بالا صحنه بوکس رسانده،به یک قهرمان ابدی ملی تبدیل می‌شود.



این فیلم سینمایی انگیزشی ورزشی رو ببین چون :

سیندرلا من فقط یک فیلم سینمایی انگیزشی ورزشی مناسب ورزشو بوکس نیست ، بلکه میشه به عنوان فیلم خانوادگی عاشقانه و آموزشی از نظر اخلاقی هم ازش استفاده کرد . در اوج نداری پایبندی به اخلاق و خانواده و تلاش برای بهترین شدن رو میشه در فیلم لمس کرد .پس اگه دنبال انگیزه گرفتن از یک فیلم سینمایی ورزشی انرژی مثبت هسیتد شک نکیند .

دانلود فیلم انگیزشی سینمایی فارست گامپ – forrest Gump






Imdb : امتیاز ۸/۸ از ۱۰



کارگردان :Robert Zemeckis



بازیگران : Tom Hanks, Robin Wright, Gary Sinise



داستان فیلم :

فارست گامپ در کودکی دچار مشکلات ذهنی و جسمی است.البته با تلاش فراوان مشکلات جسمی خودش رو حل میکنه.اما نسبت به اطرافیانش ضریب هوشش خیلی پایین تر است.در طول زندگیش با مسایل زیادی مواجه میشه اما تمام اون هارو به عنوان نفر اول و برتر میگذرونه.حتی با هوش پایینش عاشق هم میشه و …



این فیلم رو ببین چون :

جدا ازینکه ۶ اسکار گرفته ٬فیلم خیلی جالبی است.این فیلم رو میشه تو دسته ی ورزشی و موفقیت و ثروت گذاشت چون نشون میده مهم نیست دیگران بهت میگن نمیتونی ٬اگر بخوای میتونی بشی قهرمان .فارست گامپ در تمام فیلم با تلاش فراوان به همه چیز میرسه.چون مداوم برای هدفش میجنگه.اگر میخوای ارادت قوی بشه این فیلم رو از دست نده.

دانلود فیلم ورزشی مربی کارتر – coach carter



Imdb : امتیاز ۷/۳ از ۱۰



کارگردان : Thomas Carter



ستارگان : Samuel L. Jackson,Rob Brown,Robert Ri’chard



داستان فیلم :



این فیلم درباره مربی یک تیم بسکتبال است که علاوه بر مربی گری تیم ٬ به آنها آموزش های دیگری برای موفق شدن در زندگیشون هم میدهد.و زمانیکه به قوانینش اهمیت نمیدهند اجازه تمرین به آنها نمیدهد تا اینکه دادگاهی میشود اما …



این فیلم رو ببین چون :



ما فکر میکنیم برای موفق شدن باید فقط روی یک موضوع توجه کنیم اما در فیلم سینمایی انگیزشی مربی کارتر یاد میگیریم که باید تمام جنبه های زندگی مون رو با هم جلو ببریم.اینکه آدم ها به راحتی بهترین نمیشن و برای رسیدن به جایگاه اول باید خیلی خیلی تلاش کرد.اگر میخوای انگیزه بگیری حتما این فیلم رو ببین.

فیلم سینمایی انگیزشی ورزشی جنگجوی درون – peaceful warrior3


Imdb : امتیاز ۷/۳ از ۱۰



کارگردان :Victor Salva



ستارگان : Amy Smart, Nick Nolte, Scott Mechlowicz



داستان فیلم :



دن پسری ورزشکار است که به خاطر موفقیت در ورزش بشدت مغرور است .با یک تصادف تمام موقعیت هاش رو از دست میده و همه بهش میگن زندگی ورزشی اش تمام شده ٬ تا اینکه او با پیرمردی شگفت انگیز آشنا میشود و … این فیلم سینمایی از فیلم های انگیزشی ورزشی رزمی است.



این فیلم رو ببین چون :

تا حالا شده بهت بگن نمیتونی موفق شی؟تا حالا شده تمام شرایط زندگی طوری باشه که نشه به هدفت برسی؟اگر اینطوره حتما این فیلم را ببین چون به شدت بهت انرژی و انگیزه میده تا ادامه بدی و تا وقتی به هدفت نرسیدی دست از تلاش برنداری…

فیلم ورزشی نقطه کور – blind side


Imdb : امتیاز ۷/۶ از ۱۰



کارگردان : John Lee Hancack



بازیگران : Sandra Bullock ,Quinton Aaron, Tim McGraw, Jae Head



داستان فیلم :

داستان این فیلم که از بهترین فیلم های انگیزشی ورزشی فوتبال است درباره‌ی پسری بنام مایکل که شرایط خیلی بدی دارد.حتی جایی برای خواب ندارد.اما یک خانواده بصورت ناخوداگاه با او اشنا میشوند.و زندگی پسر را تغییر میدهند.



این فیلم رو ببین چون :

این فیلم بر اساس واقعیت شده .وقتی این فیلم را ببینید میفهمید مهربانی در همه جای دنیا وجود داره.اینکه آدم ها چقدر میتونن در زندگی دیگران تغییر ایجاد کنن و تاثیر گذار باشن.کسی که میتونست تبدیل به یک خلافکار شه در انتها تبدیل به یک ورزشکار معروف شد.چرا؟



چون جادوی محبت و اهمیت در زندگی اون جاری شد.ساندرا بولاک برای این فیلم برنده جایزه اسکار هم شد.پس در دیدن این فیلم شک نکنید .

فیلم انگیزشی ورزشی چهل و دو -42


Imdb : امتیاز ۷/۵ از ۱۰



کارگردان : Brian Helgeland


ستارگان : Harrison Ford, Chadwick Boseman, Nicole Beharie


داستان فیلم :


داستان زندگی جکی رابینسون است.اولین سیاه پوستی که با یک تیم بیسبال امریکایی قرارداد میبنده و باید نژاذ پرستی هارو تحمل کنه و …


این فیلم رو ببین چون :
گاهی اوقات در زندگی راحت خود فرو رفتیم لذت میبریم و بدون خبر از این که خیلی ها حتی در لحظه حال هم برای کوچکترین حق هاشون باید بجنگن.دیدن این فیلم به کسانیکه دوست دارن تلاش کنن بخوصوص در زمینه ورزش تا به هدف های غیر ممکن شون برسن رو پیشنهاد میدم.



منبع: سایت الگوباش



پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان