انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ضرورت استفاده از انواع درب اتوماتیک

ضرورت استفاده از انواع درب اتوماتیک

#1
ضرورت استفاده از انواع درب اتوماتیک شیشه ای امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست. کاهش هزینه ها در بلند مدت، عدم نیاز به تماس با درب و افزایش بهداشت محیط و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، میزان حداکثری عبور نور، افزایش امنیت و زیبایی، استفاده و نگهداری آسان و ... همگی باعث شده اند تا کمتر مکان عمومی را یافت که از انواع درب اتوماتیک در آن استفاده نشده باشد.
از اجزای تشکیل دهنده ی درب اتوماتیک شیشه ای می توان به اپراتور، شیشه سکوریت، کاور آلومینیم یا استیل، چشمی، مرکز کنترل، موتور، قفل برقی، باتری، منبع تغذیه اشاره کرد. مهم ترین جزء و عمده ی تشکیل دهنده ی قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مربوط به اپراتور آن می باشد.
انواع درب اتوماتیک شیشه ای :
·        درب شیشه ای کشویی یا ریلی
·        درب شیشه ای تلسکوپی
·        درب شیشه ای منحنی یا کرو
·        درب شیشه ای تاشو یا اتوبوسی
·        درب شیشه ای گردان
ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای :
از فاکتورهای مهم انتخاب نوع درب اتوماتیک شیشه ای میزان فضای موجود ما برای نصب می باشد. درب شیشه ای با توجه به ابعاد ما برش خورده و ساخته می شود. همچنین ارتفاع استاندارد برای درب اتوماتیک 240 سانت می باشد و چنانچه به ارتفاع بازشوی بیش از این مقدار نیاز داشته باشیم باید از پکیج های مناسب این ابعاد استفاده کنیم. عرض لته های ثابت و متحرک باید یکسان باشد تا شکل ظاهری قرینه باشد و عملکرد درب بهینه باشد.  درب اتوماتیک پارکینگ
چنانچه عرض دهنه زیاد نباشد و نیاز به ماکزیمم بازشو باشد باید از درب شیشه ای تلسکوپی استفاده کرد. امتیاز ویژه ای که این درب نسبت به مدل کشویی ساده دارد این است که از حدود ۷۰ درصد فضا برای عبور و مرور استفاده می کند، در حالی که این مقدار برای نوع ساده تر درب شیشه ای اتوماتیک ۵۰ درصد است.
در کلیه ی درب های اتوماتیک شیشه ای می توان حالت های باز و بسته شدن کامل یا نیمه باز، دائم باز و بسته بودن را تنظیم کرد و تردد این درب ها نامحدود در نظر گرفته می شود. قابلیت نصب تمامی سیستم های امنیتی و هوشمند بر روی آن ها ، کارکرد بی صدا ، طراحی زیبا و کم حجم ، قابلیت کارکرد با باطری پشتیبان در صورت نبود برق و هوشمند بودن (صفحه کلید پیشرفته به همراه نمایشگر، تنظیم سرعت باز و بسته شدن ، مدت زمان بازماندن لنگه ها، تنظیم وضعیت ترمینال های ورودی و خروجی و ...) از جمله سایر ویژگی های درب شیشه ای اتوماتیک می باشد.
در مکان های پر رفت و آمد نظیر ورودی پاساژها و مال ها باید از درب اتوماتیک شیشه ای گردان استفاده شود. این درب زیبا با ابهت بخشیدن به فضای ورودی میتواند ورود و خروج افراد را همزمان انجام دهد و با عایق کردن درب اختلاف دمای بیرون و درون مجموعه را حفظ کند.
مراحل راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای :
·        نصب تابلو و تجهيزات مکانيکی و الکتريکی سيستم درب شیشه ای
·        تکميل سيم بندي تابلو وديگر تجهيزات سيستم درب
·        تنظيم يا  رگلاژ ميکرو سوئيچ های مسير حرکت
·        تست مراحل باز و بسته شدن درب شیشه ای اتوماتیک
·        تنظيم ميکرو پروسسور به روی حالت عملکرد مطلوب
 
درب سکشنال (درب زیر سقفی)
درب سکشنال زیر سقفی برای درب پارکینگ منازل، کارگاه ها، کارخانه ها و ... که مسقف می باشند استفاده می شود. این درب زیبا ، ایمن و بی صدا که در اروپا و آمریکا به وفور استفاده می شود برای باز و بسته شدن تنها حدود 20 سانتی متر از فضای سقف را اشغال می کند و از چندین پنل تشکیل شده است.
پنل ها ازفولاد گالوانیزه ساخته شده اند که باعث استحکام و ماندگاری محصول می شوند و همچنین داخل آنها خمیر پلی اورتان تزریق می شود که باعث عایق شدن درب زیرسقفی سکشنال در برابر دما، صدا و رطوبت می شود.
مکانیزم خاص درب سکشنال باعث می شود که به کمک فنرهای بالانس و ریلهای خاص، درب در زیر سقف جمع شده و در این حالت کم ترین فشار به موتور کشنده ی زیر سقفی وارد می شود که باعث طول عمر بالای آن می شود.
تنوع طرح (پنل قابدار کلاسیک ، پنل شیاردار، پنل مایکروویو)، تنوع رنگ (سفید ، طرح چوب روشن ، طرح چوب تیره ، سیاه و ... ) و سایر ویژگی های این درب زیبا باعث شده است که بتوان از آن در تمامی نماهای کلاسیک و مدرن امروزی استفاده کرد. همچنین قابل ذکر می باشد کلیه پکیج درب و متعلقات آن وارداتی می باشد و کیفیت بالای پنل ها و موتور این درب قابل قیاس با انواع کرکره اتوماتیک و یا محصولات مشابه نمی باشد. جک پارکینگی 
از سایر ویژگی های درب سکشنال اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد :
1- دارای سیستم ضد سقوط (anti drop) برای امنیت استفاده کنندگان در صورت عمل نکردن چشمی
2- فشار نیروی حداکثری از جانب موتور به درب در هنگام بسته بودن برای جلوگیری از سرقت
3- متناسب با تمامی نماهای مدرن و کلاسیک و قابلیت کارکرد با کلیه تجهیزات کنترل تردد
4- قابلیت استفاده از ماکزیمم فضای پارکینگ برای پارک خودرو حتی تا نزدیکی درب
5- تنوع طرح و رنگ، تردد و سرعت بالا، عدم نیاز به تعمیر و نگه داری و طول عمر بالا
6- قابلیت کاشت درب نفر رو و پنجره داخل پنل های درب سکشنال
7- مناسب برای پارکینگ هایی با ارتفاع ورودی کم
8- ساخته شده مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان