انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
صفر تا صد کار با فتوشاپ

صفر تا صد کار با فتوشاپ

#1
اگر اهل آموزش با فیلم هم باشید ، ما فکری برای شما کرده ایم. اگر به بخش آموزشی سایت بروید مشاهده خواهید کرد که فیلم آموزش فتوشاپ نیز برای اکثر ویرایش ها و اکشن ها و استایل ها موجود است. شاید باورتان نشود اما کلاس‌های آنلاین فتوشاپ به کمک فیلم می‌تواند بسیار پر اهمیت و بی نقص باشد. خصوصا برای افراد مبتدی. در سایت جی اف ایکس دانلود هر آنچه را که در دنیای فتوشاپ می‌خواهید می‌توانید پیدا کنید!
[عکس: photoshop_3uj5.jpg]
این کلیپ‌ها توسط اساتید باتجربه و حرفه‌ای تدارک دیده شده است و تمام آنچه که یک کاربر مبتدی به آن نیاز دارد، لحاظ شده است. البته، زمانی می‌توان از آموزه‌ای این کلیپ‌ها بهره برد که تمرین را فراموش نکنیم. خیلی از افراد تصور می‌کنند که تنها با تماشای کلیپ‌های آموزشی می‌توانند به یک فتوشاپ کار حرفه‌ای تبدیل شوند.



آموزش رایگان فتوشاپ دغدغه بسیاری از افرادی است که تمایل به یادگیری نرم افزار فتوشاپ دارند. با یک سرچ در اینترنت می توانید به سایت هایی دسترسی پیدا کنید که آموزش رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. اما این آموزش ها مشکلاتی نیز دارند. بیشتر سایت هایی که یادگیری فتوشاپ بدون هزینه را به شما پیشنهاد می دهند, اغلب کامل نیستند. نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار پر از جزئیات ریز است و طبیعتا آموزش رایگان فتوشاپ آن هم به صورت کامل و حرفه ای برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه نیست. این سایت ها اغلب دسته ای از آموزش های این نرم افزار را تحت عنوان آموزش رایگان فتوشاپ به کاربران ارائه می دهند. از طرفی دیگر, سایت های فارسی زبان در این بین نقش پررنگی ندارند و بسیاری از نوآموزان به دلیل عدم تسلط کافی بر زبان انگلیسی, عملا نمی توانند از این آموزش ها که بیشتر در قالب فایل ویدئویی ارائه می شوند, استفاده کنند.

https://www.gfxdownload.ir/tutorials/photoshop-tut/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان