انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه قیمت گذاری ورق های آهنی به چه صورت است؟

نحوه قیمت گذاری ورق های آهنی به چه صورت است؟

#1
مجموعه محصولات فولادی ما این امکان را برای مشتریان ما فراهم می کند که فولادهایی را انتخاب کنند که با معیارهای طراحی خاص آنها مطابقت دارد. در Impact Steel ، محصولات ما در زمان های نسبتاً کوتاه در دسترس هستند ، که به شما امکان می دهد پروژه های خود را در اسرع وقت شروع کنید.

با Impact Steel ، ما استانداردهای مطلوب صفحه فولادی را تضمین می کنیم. فولاد ما دارای سیستم های مدیریت ISO (ISO 9001) است و تمام استانداردهای صنعت استرالیا را برآورده می کند.

درباره ورق فولادی
ورق فولادی یا فولاد ساختاری به سادگی یک ورق فولادی است که می توان به طور معمول برش داده و جوش داد تا محصول پیچیده تری تولید شود. این با فشرده سازی چندین لایه فولادی به هم در یک ساخته می شود. تشکیل یک صفحه فولادی

ورق فولادی معمولاً برای تقویت پایه ها و حفظ وزن واحدهای وزن مانند پل ها استفاده می شود. از طرف دیگر ، پایه ای برای ساخت مصالح بزرگتر و قطعات غیرقابل استفاده فراهم می کند.

برنامه های کاربردی برای ورق فولادی بر اساس ویژگی های پروژه به طور جدی تنظیم شده است. این بدان معناست که برخی از نمرات برای کارهای خاص مناسب تر از بقیه است.


مزایای ورق فولادی
صفحه فولادی هم در برابر خوردگی و هم در برابر سایش مقاوم است. این ضخامت بسیار وسیع تر از ورق فولادی معمولی تولید می شود. فولاد ورقه ای عمدتا در مواردی استفاده می شود که در آن چارچوب فوق ساختار و دوام غیر قابل خرابی مورد نیاز است.

نه تنها برای اهداف ساختاری تولید می شود ، بلکه می تواند برای تعمیرات عمومی نیز اجرا شود. علاوه بر اهداف تقویتی ، فولاد می تواند در برابر فشارهای شدید از سخت ترین محیط های طبیعی ، عمدتا اقیانوس مقاومت کند.

این مزیت قابل توجهی برای ماشین آلات سنگین جهان است. دوام آن باعث می شود که ماشینکاری و عناصر پوشیدنی دوام بیشتری داشته باشند.

اگرچه بیشتر برای تقویت و مهاربندی استفاده می شود ، اما ثابت شده است که ورق فولادی دارای تنوع قابل توجهی است.


کاربردها و کاربردهای خاص ورق فولادی
کاربردهای معمولی ورق فولادی شامل ساخت کلی ، اعضای سازه ای ، ساختمانهای بلندمرتبه ، پل ، مخازن ذخیره و مخلوط کن است. در Impact Steel ، محصولات ورق فولادی ما با استاندارد استرالیا AS/NZ 3678 مطابقت دارد. و در هر شکل مورد نیاز موجود است.

صفحه فولادی ما برای کاربردهای زیر ایده آل است:

مقالات ساختاری عمومی
استادیوم های ورزشی
ساختمان ها و آسمان خراش ها
پل ها و سایر پایه ها
الزامات تقویت کننده
انواع ماشین آلات سنگین ، خاک برها و بولدوزرها
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان