انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه موتور جاروبرقی را باز کنیم؟

چگونه موتور جاروبرقی را باز کنیم؟

#1
گاهی اوقات ممکن است برای جاروبرقی تان مشکلی به وجود آید که شما برای برطرف کردن آن نیاز به باز کردن موتور دستگاه داشته باشید. یکی از رایج ترین سوالاتی که کاربران همواره از ما می پرسند این است که چگونه موتور جاروبرقی را باز کنیم؟ امروز در این مقاله قصد داریم به طور کامل نحوه ی باز کردن موتور جاروبرقی را آموزش دهیم و نکاتی را در رابطه با آن بیان کنیم. در نتیجه تا انتهای مقاله همراه نمایندگی  باشید، مطالب را با دقت مطالعه کنید و اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید، این گونه خودتان به تنهایی می توانید تمامی کار ها را انجام دهید.


نحوه ی باز کردن موتور جاروبرقی
[عکس: how-to-open-vacuum-cleaner-motor.jpg]

1- در اولین مرحله باید با استفاده از پیچ گوشتی پیچ های درپوش جاروبرقی را باز نمایید و سپس درپوش را از دستگاه جدا کنید.
2- اکنون باید سیم جمع کن را به آرامی و بدون وارد کردن فشار از جایگاه خود در بیاورید. در صورتی که این مرحله را بدون دقت انجام دهید به اتصالات داخل دستگاه آسیب وارد خواهید کرد، زیرا سیم جمع کن به طور مستقیم به اتصالات داخل دستگاه وصل می شود.
3- در مرحله ی بعدی باید اتصالات مربوط به موتور جاروبرقی را با دقت از آن جدا کنید و در آخر این قطعه را از جایگاهش بیرون بیاورید. در برخی از جاروبرقی ها، موتور توسط یک جعبه یا درپوش پلاستیکی پنهان شده که برای دسترسی به آن باید قطعه ی پلاستیکی را جدا کنید.
4- بعد از بیرون آوردن موتور جاروبرقی می توانید قطعه ی جدید را جایگزین آن کنید. برای نصب موتور جدید باید تمامی مراحل بالا را برعکس انجام دهید.

برای باز کردن موتور جاروبرقی به چه وسایلی نیاز داریم؟
1- واشر سر موتور و تع موتور
2- دو عدد فیش برق
3- موتور جدید
4- پیچ گوشتی
5- سیم چین
6- چسب برق
7- دستکش
8- لباس کارنکات مهم در رابطه با باز کردن موتور جاروبرقی1- برای باز کردن موتور جاروبرقی باید دانش و تخصص مورد نیاز را داشته باشید در غیر این صورت ممکن است به دستگاه اسیب های بسیار جدی وارد کنید. به شما پیشنهاد می دهیم برای انجام این کار با یک تعمیرکار ماهر یا یک تکنسین متخصص در  تماس بگیرید تا به شما کمک کند.
2- قبل از باز کردن و تعویض موتور مطمئن شوید که لازم است این کار را انجام دهید. گاهی اوقات نیاز به انجام این کار نیست و با بررسی قطعات دیگر دستگاه، مشکل برطرف خواهد شد.
3- برای باز کردن و تعویض موتور باید حتما لباس فرم پوشیده باشید.
4- در صورتی که خودتان موتور جاروبرقی را باز می کنید، از هر مرحله ای که انجام می دهید عکس بگیرید. این گونه هنگام باز گرداندن قطعات به داخل دستگاه با مشکل مواجه نخواهید شد.
5- برای دسترسی به موتور، قطعات را به آرامی و با دقت بیرون بیاورید تا آسیبی به دستگاه و قطعات آن وارد نشود.
https://frigidairerepairco.com/how-to-op...ner-motor/
پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر 
https://partoclinic.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان