انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش ریاضی برای کودکان

آموزش ریاضی برای کودکان

#1
آموزش ریاضی به کودکان قبل از مدرسه یکی از موضوعاتیست که خیلی از والدینی که آینده کودکشان برایشان مهم است، با آن درگیر هستند.
شما میتوانید آموزش ریاضی را به زمان مدرسه بسپارید اما شاید یکی از بدترین روشها همین باشد!
چرا که سنین 3 تا 7 سال، سنین طلایی آموزش نامیده میشوند و اگر شما آن را از دست دهید، قطعا جبران نشدنی خواهد بود!
این سنین طلایی دقیقا زمان آن است که شما با بهره گیری از بهترین روشها ، کودکتان را به ریاضی علاقه مند کنید و یکی از بلندترین و اساسی ترین گامها را برای آینده اش بردارید.
شما حتی اگر فرزند دلبندتان را در بهترین مهد کودک یا مدرسه‌ی غیر انتفاعی هم ثبت نام کنید؛ باز هم شاید آن طور که باید و شایسته است بر روی مهارت‌های ریاضی و پرورش هوش منطقی فرزند شما کار نشود!
به همین دلیل ریاضیات لیمویی دست به کار شد تا بتواند این خلا آموزشی را برای فرزندان دلبند شما پر کند!
ما در ریاضیات لیمویی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین تمرینات ریاضی را مطابق با متد روز بهترین موسسات تحقیقاتی دنیا برای کودکان دلبند شما تدارک ببینیم تا کودک شما در عین بازی و سرگرمی، بتواند مهارت‌های ریاضی خود را نیز ارتقا ببخشد!

ریاضیات لیمویی با طراحی انواع بازی‌های ریاضی خلاقانه ذهن فرزند شما را درگیر مسائل و منطق ریاضی می‌کند و روند رشد فرزندتان را به صورت نمودار به شما نمایش می‌دهد!
شرط برخورداری از تمامی این امکانات این است ک شما مبلغ اندکی را به عنوان اشتراک ماهیانه برای ریاضیات لیمویی پرداخت کنید و سپس بنشینید و روند رشد فرزندتان را در این بازی‌ها مشاهده کنید!
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان