انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فعال سازی کالر آیدی تلفن پاناسونیک

فعال سازی کالر آیدی تلفن پاناسونیک

#1
زمانی که تلفن‌ های ساده پاناسونیک شروع به زنگ خوردن میکنند، بعد از زنگ اول و دوم صدای بوق کوچکی خواهید شنید. بعد از این صدا است که شماره تماس گیرنده و اطلاعات دیگری مانند تاریخ و ساعت تماس تلفنی ارسال شده و روی نمایشگر نشان داده می‌ شوند. روشی که در ادامه با شما در میان می‌ گذاریم مخصوص تلفن پاناسونیک بی سیم است. ممکن است بسیاری برای راه اندازی امکانات سراغ مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک بروند، اما بهتر است بدانید که به این کار نیازی نیست و با انجام مراحل زیر به راحتی می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید.

ابتدا دکمه menu را فشار دهید
سپس بعد از فشار دادن دکمه # عدد ۱۶۲ را در صفحه کلید تلفن وارد کنید.
بعد از آن با استفاده از کلید‌های پایین و بالا به گزینه‌ های on و off خواهید رسید که می‌ توانید با استفاده از آنها کالر آیدی تلفن پاناسونیک را فعال یا غیرفعال کنید.
بعد از انتخاب یکی از موارد گفته شده، برای ذخیره سازی تغییرات گزینه save را انتخاب نمایید.
در قدم بعدی برای تنظیم کردن کالر آیدی روی نمایشگر گوشی گزینه handset و برای تنظیم کالر آیدی روی نمایشگر پایه گزینه base unit را انتخاب نمایید.
در مرحله نهایی نیز برای اتمام عملیات و خارج شدن از محیط تنظیمات، دکمه off تلفن پاناسونیک را فشار دهید.
کالر آیدی تلفن سانترال پاناسونیک
یکی از امکانات مهمی که همواره باید در تلفن‌ های سانترال پاناسونیک با آن دسترسی داشته باشید، کالر آیدی می‌ باشد. روند فعال سازی کالر آیدی تلفن پاناسونیک معمولی ساده‌ تر از تلفن‌ های سانترال است. برای این کار باید سراغ مراکز معتبر تعمیرات تلفن پاناسونیک و ارائه خدمات این محصولات بروید تا روند فعال سازی کالر آیدی توسط تکنسین‌ های متخصص انجام شود. همچنین فراموش نکنید که انجام این کار به صورت خودسرانه می‌ تواند باعث بروز خسارات و خرابی در بخش‌ های مختلف سیستم تلفن پاناسونیک سانترال شود.

اولین موردی که در این زمینه باید در نظر داشته باشید این است که زمان خرید تلفن از مراکز فروش تلفن پاناسونیک، حتماً محصولاتی که دارای قابلیت کالر آیدی هستند را انتخاب کنید. البته در خصوص تلفن پاناسونیک سانترال کالر آیدی ساختار متفاوتی دارد و برای راه اندازی این سیستم باید تجهیزات بیشتری در اختیار داشته باشید. همچنین تنظیمات انجام شده بر روی دستگاه سانترال یا PBX پیچیده‌تر بوده و افرادی که در این زمینه اطلاعات و تجربه خاصی دارند باید نسبت به فعال سازی آن اقدام کنند.

فعال سازی کالر آیدی انواع تلفن پاناسونیک سانترال
برای بررسی فعال کردن کالر آیدی تلفن پاناسونیک سانترال بهتر است که ابتدا انواع محصولات را بهتر بشناسیم. تلفن‌ های سانترال پاناسونیک به دو دسته پرظرفیت و کم ظرفیت تقسیم می‌ شوند که روند فعال سازی کالر آیدی برای هر کدام از این موارد متفاوت خواهد بود. در ادامه توضیحاتی در خصوص فعال سازی کالر آیدی در تلفن سانترال پاناسونیک با ظرفیت کم خواهیم داد. فعال سازی کالر آیدی بر روی تلفن پاناسونیک سانترال با ظرفیت کم که در مجموعه‌ های متوسط و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به شرح زیر است:

ابتدا باید کارت جداگانه کالر آیدی را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که برای هر سه عدد خط شهری وصل شده به تلفن سانترال به یکی از این کارت‌ ها نیاز خواهید داشت. عوامل معتبر فروش تلفن پاناسونیک و تجهیزات مختلف مربوط به این محصولات می‌ توانند این کارت‌ها را در اختیار شما قرار دهند. هر کدام از کارها به صورت پیشفرض از ۸ خط داخلی و سه خط شهری پشتیبانی می‌ کنند.
نصب کارت کالر آیدی: برای نصب این کارت‌ ها باید درب سانترال پاناسونیک برداشته و پیچ‌ های آن را باز کنید. سمت چپ برد مرکزی تلفن سانترال جای خالی سه کارت مشاهده می‌ شود که به ترتیب کارت‌ های مورد نظر برای کالر آیدی را از سمت چپ جایگذاری کنید.
در قدم بعدی تنظیمات مربوط به راه اندازی کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک باید توسط افراد متخصص انجام شود و عیوب احتمالی این سیستم برطرف گردد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان