انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هوشمند سازی در خانه در مشهد

هوشمند سازی در خانه در مشهد

#1
همانطور که خانه و ساختمان های هوشمند در شهرهای تهران و اصفهان در حال پیاده سازی هستند این کار در شهر مشهد هم در حال انجام شدن است . اگر تابه حال به این فکر نیفتاده اید که خانه خود را هوشمند کنید با من همراه باشید تا بیشتر درباره این فناوری اطلاعات کسب کنید .
طبق گفته افرادی که در خانه های هوشمند زندگی می کنند آن ها احساس راحتی و آرامش بیشتری را تجربه می کنند دلیلش هم این است که همه وسایل خانه از راه دور کنترل می شوند به طور مثال زمانی که به سمت خانه می آیند می توانند مشخص کنند دمای خانه چند درجه باشد یا چراغ ها چه زمانی روشن شوند حتی می توان مشخص کرد با ورود به خانه یک موسیقی ملایم پخش شود .
با توجه به مواردی گفته شد می توان نتیجه گرفت تا چند سال آینده افراد بیشتری به سمت این خانه ها جذب شوند ولی باید بدانید که هر کسی نمی تواند این امکانات را در خانه شما راه اندازی کند زیرا این فناوری نسبتا جدید است و افراد متخصصی که در این زمینه دانش کافی را دارند می توانند در این رشته فعالیت کنند و این افراد عمدتا در شرکت های هوشمند سازی یاختمان مشغول به کار هستند . این شرکت ها از تیمی از مهندسان و متخصصان در رشته های مختلف تشکیل شده اند و اگر شما هم تمایل دارید که وارد این شرکت ها بشوید یا برای خودتان یک شرکت هوشمند سازی تاسیس کنید لازم است که آموزش های لازم را کسب کنبد .
اگر به هوشمند سازی علاقه مند هستید و قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید به شما پیشنهاد می کنم که به آموزشگاه های که دارای آموزش هوشمند سازی ساختمان در مشهد هستند سر بزنید . در این آموزشگاه ها اساتید باتجربه و باسابقه دوره هایی را برگزار می کنند و با شرکت در این دوره ها و کسب مدرک می توانید به راحتی در شرکت های خانه هوشمند مشغول به کار شوید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان