انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یادگیری زبان انگلیسی در اسرع وقت!

یادگیری زبان انگلیسی در اسرع وقت!

#1
امروز ، یادگیری سریع انگلیسی رویای بسیاری از مردم در سراسر جهان است.
بسیاری از افراد در سنین مختلف و موقعیت های اجتماعی مختلف با اهداف مختلف می خواهند انگلیسی را سریع یاد بگیرند. بعضی از آنها انگلیسی یاد می گیرند و تمام تلاش خود را می کنند.

اما گروه های دیگری نیز هستند که در مدت کوتاهی منصرف و منصرف شدند.
اینکه آیا هنگام یادگیری زبان جدید (مانند انگلیسی) برای رسیدن به اهداف مطلوب سازگار و با انگیزه هستیم ، به عوامل زیادی بستگی دارد.

اما در این مقاله می خواهیم بدانیم که اگر می خواهیم در اسرع وقت انگلیسی را یاد بگیریم چه باید بکنیم.


هر روز مدتی را به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید

برای یادگیری سریع انگلیسی ، باید مطمئن شوید که هر روز برای مطالعه انگلیسی وقت اختصاص می دهید. از طرف دیگر ، به یاد داشته باشید که مجبور نیستید هر روز ساعت های زیادی پشت میز خود بنشینید و تمام توجه خود را به این موضوع معطوف کنید.
بعضی از روزها ، اگر فرصتی برای انجام این کار ندارید ، حتی می توانید یک فیلم خیلی کوتاه تماشا کنید یا فقط کلماتی را که در روزهای قبل از کار آموخته اید مرور کنید.

هنگام رانندگی می توانید پادکست را به زبان انگلیسی گوش دهید.

مهم نیست که با انگلیسی چه کار می کنید. اما بسیار مهم است که شما هر روز به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید.
یکی از مشکلات اصلی زبان آموزانی که هر روز انگلیسی می خوانند این است که می خواهند برای آن وقت بگذارند و معمولاً بیشتر از یک یا دو روز در هفته فرصت انجام آن را ندارند. اما فکر می کنم اگر از زمان استراحت خود به خوبی استفاده کنید ، متوجه می شوید که هر روز بیش از نیم ساعت انگلیسی یاد گرفته اید.


برای یادگیری سریع انگلیسی شما باید یک مبارز باشید

کار سخت برای یادگیری سریع انگلیسی به معنای یادآوری مداوم اهداف خودم در یادگیری انگلیسی است. چرا می خواهم این زبان را یاد بگیرم؟
یادآوری هدف خود به شما انرژی بیشتری برای رسیدن به آن می دهد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن به کار خواهید گرفت.
به عنوان مثال ، اگر می خواهید مکالمه خود را به زبان انگلیسی تقویت کنید ، باید آن را امتحان کنید و ببینید که هر روز چگونه پیشرفت می کنید.

اما به یاد داشته باشید ، هیچ مقداری از آموزش زبان انگلیسی نمی تواند برای شما معجزه کند ، به شما امکان می دهد شب هنگام به راحتی انگلیسی صحبت کنید یا می توانید به راحتی انگلیسی صحبت کنید.

اما حتی اگر پیشرفت آنها اندک ، ثابت و مستمر باشد ، در کمترین زمان موفقیت بزرگی کسب خواهند کرد.
بنابراین هر وقت انگیزه خود را از دست دادید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آخر روز و روز فکر کنید تا بتوانید به راحتی انگلیسی صحبت کنید و درک کنید.


این مسیر را جذاب کنید تا در کمترین زمان بتوانید انگلیسی یاد بگیرید

به نظر من ، انگلیسی را نباید با دوره های خسته کننده مانند شیمی و فیزیک اشتباه گرفت - انگلیسی یادگیری پویایی است که می توانید مدام با آن تعامل داشته باشید.

از این طریق می توانید مهارت های دیگر را بیاموزید. شما می توانید در اتاق با جهان ارتباط برقرار کنید و همچنین می توانید با سایر افراد از کشورهای خارجی به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید و فرهنگ آنها را بشناسید. می توانید با اخبار از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید ، فیلم ها و نمایش های تلویزیونی تماشا کنید و با افراد از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

با تمام این ویژگی ها ، قطعاً یادگیری سریع انگلیسی غیرممکن نیست.
تنها نکته مهم این است که علاقه خود را به انگلیسی پیوند دهید و مطمئن شوید که نتایج را در اسرع وقت مشاهده می کنید.


منبع: انگلیشدان مرجع آموزش آنلاین زبان انگلیسی
پاسخ

یادگیری زبان انگلیسی در اسرع وقت!

#2
امروزه یادگیری زبان انگلیسی در یکی از الویت های زندگی اکثریت افراد قرار گرفته است . به دلیل اینکه زبان انگلیسی زبان بین المملی است و در خیلی از شغل ها حتی نیاز به یادگیری آن داریم. شما حتی اگر نخواهید مهاجرت کنید باید زبان انگلیسی رو آموزش ببینید چرا؟ در عصر ارتباطات و اطلاعات در هر کاری اگر می خوهید به اطلاعات دست اول و به روز دسترسی داشته باشید باید زبان انگلیسی را بلد باشید. حالا برای یادگیری این زبان راه های زیادی وجود دارد. می توانید به کلاس های معتبر زبان انگلیسی در شهر خودتان مراجعه کنید و یا به صورت خودخوان و خودآموز با استفاده از کتاب های جامعی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید. برای این منظور می توانید به فروشگاه کتاب زبان انگلیسی مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین وارد سایت آن ها شوید و کتاب های مورد نظر خود را برای هر سطحی تهیه کنید. فقط دقت کنید همین امروز این کار را انجام دهید و سریع تر یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید تا دیر نشده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان