انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوره های آموزشی آیلتس در آموزشگاه پل آیلتس

دوره های آموزشی آیلتس در آموزشگاه پل آیلتس

#1
ما به شما کمک می کنیم با صرفه جویی در هزینه و وقت خود، برای آزمون آیلتس آماده شوید. با دوره های آنلاین آیلتس در پل آیلتس با توجه به نیاز های آموزشی و نقاط ضعف خود، شما بدون اضطراب و با مدیریت زمانی سرعت یادگیری مهارت های آیلتس را مدیریت کرده و میزان پیشرفت خود را به صورت واقعی بسنجید.
[img=108x0]https://polielts.com/includes/asset/new/img/icon-1.png[/img]
چرا پل آیلتس؟
پل آیلتس تنها وب سایتی است که برای آمادگی آزمون آیلتس به آن نیاز دارید. در پل آیلتس تمام دروس به صورت گام به گام و تمرینات با توضیحات کامل در اختیار شما خواهند بود تا به این ترتیب از رفت و آمد های خسته کننده به کلاس های حضوری آیلتس بی نیاز شوید. و از دوره های آنلاین آیلتس در آموزشگاه پل آیلتس بهره مند شوید.
[img=108x0]https://polielts.com/includes/asset/new/img/icon-2.png[/img]
کدام دوره؟
ایا می خواهید فقط بر یک مهارت آیلتس تمرکز کنید؟ ویا اینکه می خواهید گرامر و واژگان خود را برای آیلتس تقویت کنید؟در پل آیلتس برای هر نیاز و مهارت زبان انگلیسی شما، دوره های آنلاین آیلتس، جداگانه با تمرین و توضیحات گام به گام طراحی و اجرا شده اند. برای دسترسی به آنها، فقط به یک کامپیوتر و اینترنت کافی است.
[img=108x0]https://polielts.com/includes/asset/new/img/icon-3.png[/img]
راه حل های نوآورانه
دوره های آنلاین ما، شامل ویدیوهای آموزشی گام به گام برای هر چهار مهارت لازم برای آیلتس به همراه تمرینات کافی با توضیحات کامل است تا شما را از شرکت در هر گونه کلاس حضوری بی نیاز نماید. همچنین می توانید در دوره های آنلاین آیلتس شرکت کنید. این دوره ها شامل کلاس های رفع اشکال لایو نیز می باشد تا با اطمینان کامل در آزمون آیلتس شرکت نمایید.
پاسخ

دوره های آموزشی آیلتس در آموزشگاه پل آیلتس

#2
روش های دیگری هم هستند که می توانند در بهبود گرامر شما کمک کنند: 
-    علامت گذاری انگلیسی را یاد بگیرید. این هم یکی دیگر از بخش های مهم گرامر آیلتس است که اگر آن را در نظر نداشته باشید باعث کم شدن نمره شما در رایتینگ خواهد شد. پس   یادگیری Punctuationیادتان نرود . معمولا در همه کتاب های مخصوص آموزش گرامر انگلیسی یک درس به علامت گذاری اختصاص داده شده است. 
-    سعی کنید، رایتینگ های مختلف را بنویسیدو فیدبک بگیرید. اگر به مدرس آیلتس دسترسی ندارید با یک دوستی که قبلا در آیلتس شرکت کرده، بخواهید رایتینگ های شما را بخواند و مشکلات گرامری آنهارا پیدا کند. بعضی مواقع خود آدم اشکالات را نمی بیند . 


منبع: https://polielts.com/%DA%AF%D8%B1%D8%A7%...8%AA%D8%B3
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان