انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید آینه مانیتور دار ماشین

خرید آینه مانیتور دار ماشین

#1
هنگام خرید این نوع از تجهیزات خودرو، معمولاً دوربین دنده عقب با مانیتور ارائه می‌شود. زیرا این دو محصول مکمل یکدیگر بوده و بدون دیگری هیچ کارایی ندارند. برای خرید این وسیله نیز مانند خرید دزدگیر ماشین نکاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. همانطور که گفته شد اگر به هر دلیلی امکان استفاده از نمایشگر را ندارید می‌توانید به جای آن، از آینه مانیتوردار استفاده کنید. زیرا این محصول به هیچ فضایی روی داشبورد نیازی ندارد و بر روی تمامی خودروها قابل استفاده است
شما عزیزان می توانید برای خرید انواع آینه دوربین دار ماشین مطابق با استاندارد های جهانی و با کیفیت بالا به راحتی در فروشگاه استارکو مارکت بهترین ها را خریداری بفرمایید .

قیمت آینه مانیتور دار با دوربین عقب

گاهی اوقات صاحبان خودرو قصد خرید دوربین دنده عقب را دارند اما خودروی آن‌ها قابلیت جاسازی صفحه نمایش بر روی داشبورد را ندارد. یا اینکه از پس هزینه‌ی بالای تعبیه‌ی صفحه نمایش بر نمی‌آیند. برای این افراد مناسب‌ترین گزینه آینه مانیتوردار می‌باشد. این وسیله شامل یک مانیتور مخفی است که در پشت آینه‌ای مشابه آینه وسط ساده‌ی خودرو جاسازی شده است. در حالتی که خودرو به سمت جلو در حرکت است این وسیله مانند یک آینه‌ی عادی عمل می‌کند. ولی هنگامی که ماشین در حالت دنده عقب قرار می‌گیرد، تصویری که دوربین از نواحی پشت خودرو ارسال می‌کند، بر روی آینه‌ی مذکور قابل مشاهده است. یعنی در واقع آینه‌ی وسط خودرو به یک مانیتور تبدیل می‌شود. با این وسیله‌ی کاربردی، هر خودرویی می‌تواند به دوربین دنده عقب مجهز شود. خبر خوب این است که هزینه‌ی آن نسبت به صفحه نمایش‌هایی که روی داشبورد تعبیه می‌شوند، بسیار پایین‌تر است در همین راستا برای خرید یک آیینه دوربین دار اصل و با کیفیت که قیمت مناسبی هم داشته باشد باید به دنبال مراکز فروش لوازم جانبی خودرو گشت که فروشگاه استارکو مارکت با سابقه چند دهه فعالیت در زمینه فروش انواع لوازم جانبی خودرو این امکان را برای شما فراهم آورده تا با خیال راحت بهترین انتخاب را داشته باشید

مزایا آینه مانیتور دار ماشین

متمرکز بودن دوربین
مونیتور و آینه همزمان در یک بسته
شاید مهمترین جذابیت ظاهری این نوع دوربین‌ها باشد.
بسیاری از خریداران نصب ساده را حسن این نوع دوربین می‌دانند.
با این تصور که نصب این نوع دوربین ساده بوده و نیازی به کابل کشی و مسائل فنی ندارد ، نصب راحت آن را از محاسنش می‌دانند


معایب آینه مانیتور دار ماشین

تعداد امکانات و آپشن‌های غیر مرتبط :
– تمرکز دستگاه‌های متعدد در یک جا و در ابعادی کوچک، خواه ناخواه طراح و سازنده را به سمتی هدایت می‌کند که از حرفه‌ای شدن کالا دور خواهد شد.
این قاعده کلی منحصر به این نوع دوربین نیست.
و عموما کالاهائی که آپشن‌ها و تجهیزات متعددی را در خود جمع کرده‌اند ، اگرچه بازار پسندی خوبی دارند اما کارائی آنها هیچ وقت در حد جذابیت ظاهری آنها نیست.
کاربری مشکل :
– کاربری بسیار مشکل ، یکی از مشکلات اساسی این مدل آینه دوربین دار خودرو است. قرار است شما تنظیمات و کاربری‌های متعددی را با کلیدهای بسیار کوچک و یا لمسی بر روی آینه انجام دهید. آینه‌ای که بالای صورت قرار گرفته و شما مسلط بر آن نیستید


خرید آینه مانیتور دار ماشین

لوازم جانبی خودرو از آن دسته از محصولاتی می باشد که برای خرید باید دقت زیاد داشت زیرا نداشتن دقت و اطلاعات کافی برای خرید یک لوازم جانبی خودرو مانند زنون و یا هدلایت ماشین و … ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد به همین دلیل برای خرید یک آیینه دوربین دار اسنادارد و با کیفیت لازم  می باشد که از مرکز اصلی لوازم جانبی خودرو در شهر خود خریداری کنید که فروشگاه استارکو مارکت این افتخار رادارد با سابقه زیاد در این حوزه بهترین آیینه های دوربین دار خودرو با قیمت های مناسب برای شما عزیزان عرضه می کند .
پاسخ

خرید آینه مانیتور دار ماشین

#2
فروشگاه کابین نت شاپ با سابقه‌ی درخشان در زمینه فروش و ارائه انواع اکسسوری‌های و یراق‌آلات خانه و تجهیزات کمد دیواری به‌خصوص انواع آینه ریلی کمد دیواری همواره آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان