انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی فروش دزدگیر ماشین

نمایندگی فروش دزدگیر ماشین

#1
گسترش سیستم های امنیتی و حفاظتی به دلیل اهمیتی که به این موضوع داده می شود پیشرفت زیادی نموده است و تجهیزات و دستگاه های مختلفی را مشاهده می کنیم که هر یک به منظور محافظت از مکان یا وسیله ای خاص به کار می روند. یکی از سرقت هایی که امروزه در تمامی جوامع بسیار دیده می شود سرقت خودرو می باشد. سرقت خودرو می توان شامل به حرکت در آوردن آن و به سرقت برد کل خودرو باشد و یا قطعات مختلفی از آن مانند چرخ ها، ضبط و باند خودرو و غیره دزدیده شوند هدف اصلی دزدگیر اتومبیل جلوگیری از سرقت وسایل شخصی شما در داخل وسیله نقلیه و جلوگیری از سرقت خود وسیله نقلیه است. همانطور که گفته شد، همه دزدگیرهای ماشین یکسان نیستند و با اقدامات مختلف تحریک شده و ویژگی های مختلفی دارند.

قیمت انواع دزدگیر خودرو

هنگام خرید دزدگیر خودرو باید به قیمت آن و بودجه‌تان توجه کنید. دزدگیرهای خودرو به دلیل تنوعی که در ارائه امکانات دارند، به قیمت‌های مختلفی، از حدود ۲۰۰هزار تومان تا حدود ۳میلیون تومان فروخته می‌شوند. پیش از خرید دزدگیر، ابتدا دزدگیرهای مختلف و امکانات آنها را در فروشگاه‌های معتبر بررسی کنید هرگز به دنبال ارزان‌ترین سیستم دزدگیر نباشید. برخی از این نوع دزدگیرها، از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند و آنها نه‌تنها نمی‌توانند از خودرویتان به‌خوبی مراقبت کنند، بلکه در کمتر از یک‌سال از رده خارج می‌شوند اگر هم فکر می‌کنید گران‌ترین دزدگیر، بهترین نوع دزدگیر است، اشتباه می‌کنید. برخی از دزدگیرها بیشتر به دلیل نام برندشان گران‌تر از بقیه هستند. شما با کمی جستجو در بازار می‌توانید بهترین دزدگیر را با مناسب‌ترین قیمت بخرید که در این راستا فروشگاه استارکو مارکت با کیفیت ترین دزدگیر های خودرو را برای شما عرضه کرده است .

مزایا استفاده از دزدگیر ماشین

محافظت بیست‌وچهارساعته
به‌طور حتم نمی‌توانید انتظار داشته باشید که نگهبانان پارکینگ به‌صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته از خودرو شما محافظت کنند و خودتان هم نمی‌توانید مدام دوروبر خودرو حاضر باشید. دزدگیر به شما کمک می‌کند تا در تمام ساعات شبانه‌روز و تمام‌روزهای هفته دزدها و خلاف‌کاران از ماشین شما دور بمانند.
دور نگه‌داشتن دزدها از خودرو
خودروهایی که مجهز به سیستم دزدگیر هستند کمتر مورد هدف ربایندگان و دزدها قرار می‌گیرند. هنگامی‌که یک دزد چراغ چشمک‌زن دزدگیر خودرو را می‌بیند اغلب از نزدیک شدن و باز کردن در خودرو شما منصرف می‌شود. حتی اگر در وهله اول متوجه نشوند که خودرو دارای سیستم دزدگیر است، با بلند شدن آژیر هشدار اغلب می‌ترسند و فرار می‌کنند
نشان دادن مکان خودرو در جاهای شلوغ
هنگامی‌که خودرو خود را در پارکینگ‌های بسیار بزرگ و شلوغ پارک می‌کنید یا برای چندین ساعت خودرو خود را جایی پارک کرده و به‌مرور اطراف آن پر از خودروهای دیگر می‌شود، به خاطر آوردن مکان خودرو ممکن است برایتان مشکل شود. در این صورت کافی است دکمه دزدگیر را فشار دهید تا صدای دزدگیر بلند شود و به‌آسانی خودرو خود را پیدا کنید.


معایب استفاده از دزدگیر ماشین

هشدار اشتباه
در بسیاری از مواقع سیستم‌های دزدگیر هشدار اشتباه را ارسال می‌کنند. این اتفاق اغلب هنگامی‌که یک شخص یا گربه یا توپ بازی کودکان تصادفاً با خودرو شما تماس پیدا می‌کند رخ می‌دهد. گاهی هم سیستم دزدگیر دچار اختلال شده و بدون دلیل مشخصی شروع به آژیر کشیدن نموده و باعث آزار افراد ساکن در آن محل می‌شود. تکرار این هشدارهای اشتباه باعث می‌شود هنگامی‌که آژیر شنیده می‌شود صاحب خودرو به آن توجهی نکند و گاهی این موضوع به دزدها کمک می‌کند آسان‌تر خودرو را به سرقت ببرند
امکان غیرفعال شدن توسط سارقان
سیستم‌های دزدگیر دستگاه‌های چندان قوی و پیچیده‌ای نیستند دزدهایی که مهارت و تجربه کافی دارند می‌توانند آن‌ها را غیرفعال کنند و ماشین را به سرقت ببرند. بسیاری از خودروهای ربوده‌شده مجهز به سیستم دزدگیر هستند و وجود این سیستم در خودرو تضمین نمی‌کند که خودرو هرگز به سرقت نمی‌رود.


سالانه در ایران بیش از 2 میلیون خودرو به سرقت می رود. یکی از دغدغه های اصلی خریداران خودرو، تامین امنیت اتومبیل و جلوگیری از سرقت آن است. دزدگیر یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین فناوری های ضد سرقت است. اگر سری به بازار وسایل جانبی خودرو بزنیم با انواع و اقسام دزدگیرها مواجه می شویم. همین تنوع و کمبود اطلاعات درباره مزایا و معایب این دزدگیرها کار خرید دزدگیر ماشین را سخت کرده است ولی فروشگاه تخصصی لوازم جانبی خودرو استارکومارکت به عنوان نمایندگی فروش دزدگیر ماشین در ایران انتخاب رو برای شما راحت تر کرده است زیرا شما می توانیدبا مشاوران ما تماس بگیرید و  در سریع ترین زمان ممکن مناسب ترین دزدگیر را برای خودرو خودتان انتخاب کنید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان