انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قیمت انواع دوربین دنده عقب خودرو

قیمت انواع دوربین دنده عقب خودرو

#1
خیلی اوقات برای پیداکردن یک مرکز فروش خوب برای محصولی که دوست داریم خریداری کنیم زمانمون از دست میره و یا سرچ نمایندگی های فروش اون محصول باید حسابی بگردیم تا یک آدرس و اطلاعاتی بدست بیاریم که خیلی اوقات پیش هم اومده اون اطلاعات یا آدرس که پیداکردیم درست نیست و باعث میشه هم انرژی زیادی رو تو دوره زمونه ای که زمان برای همه حکم طلا رو داره از دست بدیم و هم محصولی که خریدیم اون چیزی که ما می خواستیم نباشه و هزاران مشکل دیگه که ممکنه بوجود بیاد اما فروشگاه استارکو مارکت به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید دوربین دنده عقب ماشین در ایران برای راحتی شما عزیزان و صرفه جویی در زمان تمامی اطلاعات جامع از نمایندگی ها و مراکز فروش دوربین دنده عقب خودرو را در اختیار شما قرارداده  تا با خیال راحت یک خرید لذت بخش را تجربه کنید

چه دوربینی بخریم ؟

دوربین دنده عقب خودرو یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعاتی می باشد که امروزه در بسیاری از اتومبیل ها می توانید شاهد استفاده از آن باشید. همچنین برخی از شرکت های تولید کننده اتومبیل نیز استفاده از این قطعه را جزء آپشن های خود می شمارند و شما نیز می توانید در صورت تمایل، بهترین مدل این قطعه را تهیه و آن را در هر قسمتی از اتومبیل تان نصب کنید. این قطعه از یک یا دو  یا چند عدد دوربین تشکیل شده است که می تواند بهترین کارایی را برای شما به ارمغان آورد.
البته در نظر داشته باشید که اصلی ترین کار آن فیلمبرداری از داخل کابین خودرو، عقب و جلو اتومبیل می باشد. دوربین های مذکور از قدرت ضبط بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند تمام جزئیات را با دقت ضبط کرده و شما نیز از طریق تلفن همراه خود اقدام به مشاهده و تماشای این فیلم ها به شکل آنلاین باشید.
امروزه شما می توانید شرکت ها و برندهای بسیار مختلف را مشاهده کنید که هر یک از این برندها به دنبال طراحی و تهیه یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین انواع دوربین اتومبیل هستند و شما می توانید با توجه به ویژگی های هر یک از این برندها، یکی از مناسب ترین و بهترین آن را انتخاب و آن را مورد استفاده قرار دهید


ایجاد سند و مدرک
این ویژگی منحصر به فرد دوربین ماشین شیائومی یکی از دلایلی است که باعث شده میلیون‌ها عدد از آن امروزه در سراسر دنیا به فروش بروند. این دوربین که تمام وقایع را به صورت بلادرنگ ضبط می‌کند، می‌تواند لحظه تصادف شما را به خوبی ثبت کند. در زمان حضور پلیس، شما با استفاده از فیلم این دوربین می‌توانید بی‌گناهی خود را ثابت کنید و از هر گونه ادعای دروغ اشخاص مقابل مبنی بر مقصر بودن شما در تصادف جلوگیری کنید. فیلم این دوربین‌ها معتبرترین سندی است که می‌توانید در دست داشته باشید تا متحمل پرداخت خسارت یک تصادف نشوید.
ثبت رفتار رانندگان بد
گاهی ممکن است که در یک بزرگراه یا خیابان با رانندگانی روبرو شوید که قصد مزاحمت برای شما را دارند. گاهی نیز ممکن است در جریان یک تصادف، یک راننده رفتار بدی با شما داشته باشد. از آن جایی که اثبات این ادعا برای شما سخت‌تر از اثبات مقصر یک تصادف (به دلیل وجود شواهد فیزیکی در تصادف) است، این دوربین رفتار این افراد را ثبت می‌کند و می‌توانید از آن برای ارجاع به مقامات قضایی استفاده کنید.
رفع نگرانی در مورد استفاده دیگران از خودرو
برخی از فرزندان (که معمولا زیر سن قانونی نیز هستند) بدون اجازه والدین اقدام به راندن ماشین می‌کنند. این عمل ممکن است منجر به رخ دادن یک تصادف شود و در صورتی که راننده گواهینامه نداشته باشد یا زیر سن قانونی باشد، مقصر تصادف شناخته می‌شود و جرم مرتکب شده است.


ردیابی و مسیریابی
از آن جایی که برخی از این دستگاه‌ها به GPS متصل هستند، می‌توانید از این قابلیت آن‌ها برای مسیریابی استفاده کنید و به جای توقف‌های مکرر برای پرسیدن آدرس و طی کردن مسیر اشتباه، می‌توانید به راحتی از طریق قابلیت‌های این دستگاه‌ها، مسافرتی بدون دردسر داشته باشید.
ضبط مسیر سفر
برخی از راننده‌ها بسیاری از اوقات در حین سفر با منظره‌های زیبایی روبرو می‌شوند که علاقمند به ضبط و ثبت آن به شکل فیلم یا تصویر هستند. استفاده از دوربین ماشین باعث می‌شود که به راحتی این تصاویر را ثبت کنید.
جلوگیری از سرقت با استفاده از دوربین ماشین
یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت دوربین ماشین، ضبط تصاویر حین سرقت است. بسیاری از سارقان وسایل اتومبیل در تاریکی و در زمانی که هیچکس درون ماشین حضور ندارد، اقدام به کندن و سرقت وسایلی مانند ضبط صوت می‌کنند و از آن جایی که این افراد معمولا در تاریکی دست به چنین اقدامی می‌زنند، متوجه نخواهند شد که این دوربین به شکل مخفی اقدام به ضبط تصویر آن‌ها می‌کند.
همچنین اتصال به گوشی دوربین می‌تواند شما را در همان لحظه، از ورود سارق به اتومبیل آگاه کند. ویژگی تصویربرداری در شب این دوربین‌ها باعث ثبت تصاویری دقیق و بی‌نقص برای از صورت این سارقان می‌شود.



قیمت دوربین ماشین ارزان

هر جای ایران که باشید با وجود اوضاع اقتصادی بوجود اومده تصمیم گیری برای خرید هر آن چیزی که لازم دارید سخت می باشد برای داشتن یک خرید مطمئن چند نکته باید رغایت بشود که از مهم ترین آن های مطابق بودن آن وسیله با استاندارد های جهانی ست و دومی نکته پیدا کردن مراکزی که مثلا در حوزه خودرو انواع لوازم جانبی خودرو را با قیمت های مناسب و ارزان ولی با کیفیت عرضه کنند در همین راستا شرکت استارکومارکت با سابقه چند دهه فعالیت در این حوزه این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده تا بهترین لوازم جانبی خودرو مانند زنون و یا هدلایت و … با قیمت های مناسب خریداری کنیدو از خودرو خود لذت ببرید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان