انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مراحل ارسال بار به ترکیه چگونه است؟

مراحل ارسال بار به ترکیه چگونه است؟

#1
تمامی مراحل ارسال بار به ترکیه

[عکس: %D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8%20%DA%A9%...%D8%AA.jpg]

1 . بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان پیش از حمل اثاثیه به ترکیه
در این مرحله اثاثیه شما مورد بازدید کارشناسی قرار گرفته است و در مورد چگونگی بسته بندی آن ها به شما مشاوره رایگان داده می شود. همچنین مقدار تخمینی هزینه ارسال اثاثیه به ترکیه نیز به شما اعلام میشود.
توجه : حتما پس از بازرسی و پیش از تحویل اثاثیه برای ارسال به ترکیه در خصوص هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه اطمینان حاصل فرمایید. هیچ هزینه پنهان، پوشیده و یا غیرقابل پیش بینی در صورت رعایت اصول بسته بندی وسایل و مراحل قانونی نبایستی به شما تحمیل گردد.
نکته : کارشناسان بایستی به هنگام بازرسی محموله، ضمن تهیه لیست اولیه از لوازم ارسالی با توجه به حساسیت اثاثیه و ارزش کالا، نسبت به تعیین نوع حمل (زمینی، دریایی، هوایی) و همچنین نوع بسته بندی (جعبه چوبی، کارتن، نایلون حبابدار، گونی، صندوق فلزی، پالت و غیره) اقدام کنند.
2 . تخمین سایز کانتینر مورد نیاز برای ارسال اثاثیه به ترکیه
پس از اینکه بار شما مورد بازدید و بررسی قرار گرفت، سایز کانتینری که باید اثاثیه شما داخل آن قرار داده شده و به ترکیه ارسال شود تخمین زده می شود. قابل ذکر است که ابتکار ترابر دو نوع کانتینر 20 فوتی و 40 فوتی برای ارسال اثاثیه منزل به ترکیه در اختیار شما قرار می دهد.
دو نکته :
  • طول انوع کانتینر 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

  • طول انوع کانتینر 40 فوتی 12 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.
همچنین کانتینرهای 20 فوتی HEAVY DUTY تا وزن 26 تن و کانتینر های 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 تن قابل بارگیری اند. در مواردی که به دلیل وزن و یا حجم زیاد محموله امکان بارگیری بار به کانتینرهای معمولی امکان پذیر نباشد هم می توان از کانتینرهای OPEN TOP که از بالا قابل بارگیری هستند و یا از کانتینر های FLAT RACK در سایزهای مختلف استفاده نمود.
3 . انجام امور بسته بندی با کیفیت استاندارد
یکی از مهمترین موارد و حساس ترین مراحل ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت زمینی، مرحله ی بسته بندی اثاثیه منزل برای ارسال به ترکیه است. هرگونه سهل انگاری در انجام بسته بندی و رعایت نکردن استانداردها، سبب آسیب دیدگی لوازم منزل خواهد شد و در نهایت علاوه بر خسارت های وارده، هزینه کرایه حمل پرداخت شده نیز به خسارت های فوق اضافه میگردد.
4 . تهیه لیست بسته بندی
از دیگر موارد ضروری که سهل انگاری در آن موجب ایجاد خسارت و یا هزینه های اضافی میشود، تهیه لیست بسته بندی ست. تمامی لوازم بسته بندی شده باید علاوه بر شماره گذاری به صورت کامل و دقیق در لیست جداگانه، جهت ارائه به گمرک مبدأ آماده گردد.
نکته : نسخه ترجمه لاتین لیست اثاثیه برای ارائه به گمرک مقصد ضروری میباشد.
5 . امور سمپاشی کانتینر و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی
با توجه به قوانین وضع شده برای ترخیص کالا در بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکا، ترکیه و استرالیا؛ تمامی لوازم ارسالی به ویژه بسته بندی های ساخته شده از چوب خام، پالت و سایر مصنوعات چوبی باید در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های مخصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی شود و گواهی سمپاشی (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های معتبر دفع آفات نباتی معتبر و مجاز صادر گردد.
توجه : عدم انجام امور سمپاشی و نداشتن گواهی نامه های معتبر بین المللی منجر به پرداخت جریمه های سنگین در مقصد شده و بعلاوه هزینه قرنطینه و انجام امور سمپاشی نیز به هزینه های فوق اضافه میشود.
در صورت نیاز همچنین تمامی مراحل فوق با هماهنگی این شرکت توسط شرکتهای مجاز و معتبر صورت میگیرد.
6 . بارگیری بار کانتینر و ارسال آن به گمرک غرب تهران و یا سایر گمرک های کشور
در این مرحله اثاثیه منزل را برای ارسال به گمرک ها، درون کانتینر بارگیری کرده و آن را به گمرک غرب تهران می فرستند. درون گمرک کارهایی مانند بازرسی، صدور تگ و … انجام می شود.
7 . انجام تشریفات گمرکی و بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر در گمرک غرب تهران
از کارهای مهمی که درون گمرک تهران برای ارسال اثاثیه به ترکیه انجام می شود، بازرسی اثاثیه و لوازم مخصوصا توسط سگ مواد یاب میباشد. پس از بازرسی اثاثیه، وسایل مجدد درون کانتینر بارگیری شده و کانتینر پلمپ می گردد. این پلمپ تا آخرین مرحله که تحویل بار در مقصد است، باز نمیگردد.
8 . صدور بیمه نامه معتبر بین المللی
در این مرحله بیمه نامه معتبر بین المللی صادر می گردد.
نکته : این بیمه نامه نیز در مرحله اول با توجه به ارزش بار تعیین می شود. یعنی از مشتری پرسیده می شود ارزش ریالی اثاثیه منزل او چقدر میباشد. سپس با توجه به مقدار قیمتی که مشتری اعلام می کند، به ازای هر یک میلیون تومان ارزش، هزار تومان هزینه بیمه در نظر گرفته می شود و با توجه به لیست بسته بندی، بیمه نامه صادر شده و ترجمه می گردد.
9 . صدور بارنامه و تکمیل مدارک مورد نیاز برای ارسال به ترکیه
یکی از مراحل ارسال اثاثیه منزل به ترکیه که بسیار حائز اهمیت میباشد، صدور بارنامه زمینی برای ارسال اثاثیه از راه دریا است. صدور این بارنامه زمینی توسط شرکتی که کانتینر در آن خط قرار دارد انجام میگردد. 

https://fardintejarat.ir/post/1/باربری-ترکیه
پاسخ

مراحل ارسال بار به ترکیه چگونه است؟

#2
ارسال بار به ترکیه به صورت هوایی و زمینی
صادرات و واردات انواع بار و کالاهای تجاری و صنعتی از ایران به ترکیه و بلعکس ، ارسال اثاثیه منزل و لوازم شخصی به تمامی شهر های ترکیه ، بهترین و کاملترین خدمات باربری به ترکیه با کمترین نرخ کرایه ، ارسال نمونه های نمایشگاهی و . . .
ارسال بار به استانبول
ارسال بار با آنتالیا
ارسال بار به آنکارا
ارسال بار به ازمیر
و . . . .
ارسال بار به آنتالیا از جمله خدمات تخصصی در شرکت آنی بار می باشد ( باربری بین المللی هماره با بیمه نامه معتبر )
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت آنی بار تماس حاصل نمایید : 57669-021
https://ani-turkiye.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%B...%8C%D8%A7/
باربری بین المللی آنی بار https://ani-turkiye.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان