انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزایای ثبت شرکت در عمان

مزایای ثبت شرکت در عمان

#1
ثبت شرکت در عمان به دلیل ثبات سیاسی و اقتصادی این کشور دارای شرایط مطلوبی در منطقه می باشد و معاملات تجاری در عمان به سهولت انجام می شود. شرایط برای سرمایه گذاران در عمان به نحوی طراحی شده است که کارآفرینان بدون هیچ مشکلی از راه دور کار می کنند و در واقع قانونگذاران کشور عمان همواره در تلاش هستند در یک محیط دوستانه به تجارت و کسب و کار بپردازند.

بطور کلی کشور عمان سیاست های بسیار مناسبی را برای جذب سرمایه گذاران خارجی اتخاذ از جمله ایرانیان نموده است که برخی از آنها عبارتند از:

با ثبت شرکت در یکی از مناطق آزاد عمان (در ادامه این مناطق را بطور کامل معرفی خواهیم کرد) شما به مدت 50 سال از پرداخت مالیات معاف خواهید بود.
امکان افتتاح حساب برای افراد خارجی با ثبت شرکت در عمان.
در این کشور سیاست هایی اتخاذ شده است تا امکان تامین نیروی انسانی و یا حتی محل کار با هزینه مناسب برای سرمایه گذاران فراهم گردد.
از دیگر مزایای ثبت شرکت در عمان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در عمان
افتتاح حساب بانکی بین المللی
اتباع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس GCC مجاز به مالکیت 100 درصد ثبت شرکت در عمان می باشند.
عمان دارای سه منطقه آزاد تجاری برای ثبت شرکت در این کشور و چندین ناحیه صنعتی است که به شرکت های خارجی، حق مالکیت خارجی، تا 50 سال معافیت مالیاتی، حمایت های ویژه زیرساختی ارائه می دهد.
ثبت شرکت در عمان با مسئولیت محدود LLC متحمل پرداخت مالیات تکلیفی، سود سهام، اموال یا مالیات بر ارزش افزوده نمی باشد.
عمان مایل به تکرار موفقیت دبی است و به ادامه آزاد سازی و رشد 7% برای آینده قابل پیش بینی پرداخته است.
مخارج دولتی نمایانگر 32% از کل تولید داخلی این کشور است. اخذ قراردادهای دولتی می تواند فوق العاده پرسود باشد. شرکت های خارجی مجری قراردادهای دولتی می تواند 100% مالکیت خارجی داشته باشند.
هزینه های نیروی کار و هزینه های ثانونی از قبیل دفترکار کمتر از دوبی می باشد.
در صورتی که مایل به ثبت شرکت در عمان هستید، مجموعه فکر برتر با سالها تجربه در زمینه ثبت شرکت های داخلی و خارجی می تواند امور ثبت شرکت در عمان را برای شما به انجام برساند. کارشناسان خبره ما در این مجموعه این خدمات را با حداقل قیمت و بالاترین کیفیت به شما ارائه می نمایند. توجه داشته باشید که هزینه ثبت شرکت در عمان توسط موسسه حقوقی فکر برتر با کفیل 90 میلیون تومان می باشد، در صورتی که در حالت عادی برای متقاضیان، بالای 400 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. بنابراین این فرصت را برای راه اندازی این کسب و کار بین المللی از دست ندهید."

ثبت شرکت در مناطق آزاد عمان:
چنانچه اشاره گردید متقاضیان می توانند شرکت خود را در مناطق آزاد عمان نیز به ثبت برسانند. کشور عمان دارای چندین منطقه آزاد تجاری و صنعتی است. برخی از این مناطق در حال حاضر فعال شده اند و برخی دیگر نیز در برنامه های توسعه دولت عمان قرار دارند.
منطقه آزاد صحار
منطقه آزاد مسندم
منطقه آزاد المزیونه
منطقه آزاد ریسوت
منطقه آزاد صلاله

در کشور عمان نیز مانند سایر کشورها دولت از کسب و کارها و شرکت هایی که در مناطق آزاد تاسیس می شوند حمایت ویژه ای می نماید. علاوه بر بخشودگی مالیات که بدان اشاره گردید، بانک توسعه صادرات عمان، صادرات کالا از این کشور را حمایت می نماید. در واقع در زمینه صادرات هم عمان تنها کشور حوزه خلیج فارس است که بیمه های اعتباری صادرات اعطا می کند. همچنین در این منطقه امکان تأمین اعتبار برای صادرات با بهره های مناسب و عادلانه نیز وجود دارد و ارائه پوشش بیمه صادرات به تولیدکنندگان برای مقابله با مخاطرات احتمالی و کمک به تولیدکنندگان برای اخذ وام از بانک های تجاری با نرخ سوبسیددار نیز انجام می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان