انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزایا و معایب سمپاشی ساختمان چیست ؟

مزایا و معایب سمپاشی ساختمان چیست ؟

#1
گاهی اوقات حشرات موذی مانند سوسک، موش، ساس و ... وارد خانه می شوند و برای از بین بردن ها آن ها باید از شرکت های سمپاشی کمک گرفت . سمپاشی ساختمان مزایا و معایبی دارد که به شرح زیر می باشد :
مزایای سمپاشی ساختمان :
مهم ترین مزیت سمپاشی ساختمان این است که حشرات و آفات در مدت زمان کمی از بین می روند و سرعت اثر گذاری این روش بسیار بالاست . در نتیجه شما با استفاده از سمپاشی ساختمان خود مطمئن می شوید که دیگر اثری از حشرات نخواهد بود . البته لازم است از استاندارد بودن سم مورد استفاده از شرکت سمپاشی مطمئن شوید . ممکن است برای از بین بردن حشرات موذی در ساختمان پیشنهاداتی مانند مواد گیاهی و یا مواد شیمیایی کم خطر تر و یا تله گذاری توصیه شود، ولی اگر تعداد حشراتی که در ساختمان وجود دارد زیاد باشد احتمال تاثیر گذاری این نوع مبارزه با حشرات کمتر شده و مجبور به استفاده از سمپاشی هستید .
سمپاشی ساختمان در برابر ایجاد آرامشی که برای افراد دارد، روشی کم هزینه است .
معایب سمپاشی ساختمان :
همان طور که همه می دانیم سم های مورد استفاده برای سمپاشی ها از مواد شیمیایی خطرناکی تشکیل شده اند که برای سلامتی مضرند .
با توجه به نوع سم مورد استفاده و حجم سمپاشی، نیاز به تمیز کردن خانه پس از سمپاشی تا روزهای متوالی وجود دارد . در نتیجه کل زمان و برنامه ریزی شما را تا مدتی تحت تاثیر قرار می دهد .
گاهی برای از بین بردن برخی حشرات نیاز به چندین مرتبه سمپاشی دارید و ممکن است روزهایی را در منزل نباشید تا از اثرات سم در امان بمانید .
اگر حیوانات خانگی را در زمان سمپاشی از خانه دور نکنیم ممکن است که در اثر سمپاشی از بین روند .

سمپاشی نگارین تندیس
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان