انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ما راه حل هایی برای صنعت چوب ارائه می دهیم

ما راه حل هایی برای صنعت چوب ارائه می دهیم

#1
ما راه حل های جامع چوب با افزایش ارزش مشتری و رقابت پذیری صنعت چوب ارائه می دهیم. با تمرکز بر روی محصول نهایی ، ما زنجیره ارزش را از جنگل بهینه می کنیم. پیشنهاد ما نه تنها برای محصول مناسب مناسب است ، بلکه دارای دانش تخصصی ، راه حل های لجستیکی کارآمد و راه حل های انبار و فناوری اطلاعات در برخی بازارها است.
محصولات چوبی سازگارما از طریق فن آوری پیشرفته در درجه بندی ورود به سیستم و درجه بندی نهایی ، محصولات متناسب با نیازهای صنایع خاص چوب را ارائه می دهیم.
 درجه بندی مخصوص کفپوش ، لام چسب ، مبلمان ، روکش فلزی ، پنجره و غیره موجود است. میزان رطوبت با توجه به کاربرد نهایی سازگار است و ابعاد برش سفارشی در صورت درخواست در دسترس است. ما همچنین راه حل هایی برای صنایع نیاز به محتوای بالای چوب قلب یا محصولات بدون مرکز در اختیار داریم. با ما تماس بگیرید تا در مورد چگونگی انطباق مواد اولیه خود با نیازهای شما با ما تماس بگیرید.
اجزای صنعتیبه منظور کاهش بیشتر هزینه ها در زنجیره تأمین و ایجاد ارزش برای مشتریان ، ما اجزای چوبی را برای انواع فرآیندهای تولید ارائه می دهیم. این شامل:
 محصولات مفصلی انگشتی در طول ها و کیفیت های خاص برای استفاده های مختلف نهایی
محصولات متصل شده و لمینت فینگر برای صنعت پنجره
محصولات برش خورده ، عمدتا برای صنعت بسته بندی
محصولات استاندارد چوب مثل آینه کنسول و 
 ما طیف گسترده ای از ابعاد و کیفیت استاندارد را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهیم. ضخامت ها از 16 میلی متر تا 75 میلی متر و عرض از 75 میلی متر تا 225 میلی متر است. همه محصولات به صورت کوره خشک شده اند.
زنجیره ارزش مابه طور مداوم ، ما در حال تلاش برای کاهش هزینه های پردازش و زنجیره تامین از جنگل به محصول نهایی هستیم. کار ما برای تهیه محصولاتی که به طور فزاینده ای پردازش می شوند تا متناسب با نیازها و مشخصات خاص مشتریان اولویت دار ما باشد مانند مبلمان و  ، هرگز پایان ندارد. با استفاده از آخرین فن آوری در مرتب سازی ورود به سیستم اشعه X ، اسکن دوربین ، برش دقیق ، اتصال انگشت و چسباندن لاملا ، برای مشتریان خود ارزش ایجاد می کنیم.
آیا کراتین باعث ریزش مو می شود؟ کراتین یک مکمل غذایی و ورزشی محبوب است. شاید خوانده باشید که استفاده از می تواند منجر به ریزش مو شود. اما آیا این درست است؟
 گرچه کراتین به طور مستقیم منجر به ریزش مو نمی شود ، اما ممکن است بر سطح هورمونی تأثیر بگذارد.
 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کراتین ، فواید و عوارض آن ، و آنچه که تحقیقات در مورد ارتباط آن با ریزش مو می گوید ، به مطالعه ادامه دهید.
 آنچه تحقیقات در مورد کراتین و ریزش مو می گوید
 چیزهای زیادی وجود ندارد که نشان دهد مکمل کراتین در واقع باعث ریزش مو می شود. در حقیقت ، بسیاری از شواهد موجود در مورد پیوند ، حکایتی است. این بدان معنی است که از شهادت یا تجربیات شخصی افراد ناشی می شود.
 با این حال ، یک مطالعه کوچک در سال 2009 ، منبع معتبر بازیکنان راگبی در سن دانشگاه ، افزایش سطح هورمون مرتبط با ریزش مو را پس از 3 هفته رژیم مکمل کراتین یا  ، نشان داد. این هورمون دی هیدروتستوسترون (DHT) نام دارد.
 سطح کراتین و دی هیدروتستوسترون (DHT)
 DHT هورمونی است که از هورمون دیگری گرفته شده است که ممکن است با آن آشنا باشید - تستوسترون. DHT همچنین قدرت بیشتری نسبت به تستوسترون دارد.
ارتباط DHT با ریزش مو چگونه است؟فولیکول های مو چرخه زندگی خود را دارند. یک مرحله رشد مو ، یک مرحله استراحت دنبال می شود و پس از آن مو می ریزد.
 DHT می تواند به گیرنده های خاص هورمون در فولیکول های مو متصل شود. این می تواند منجر به چرخه رشد موهای کوتاهتر و همچنین موهایی نازک و کوتاه شود. از آنجا که رشد مو کمتر است ، موهای بیشتری نسبت به جایگزینی آنها می ریزند.
 بعلاوه ، برخی از افراد استعداد ژنتیکی ریزش مو دارند. تغییرات ژنی به نام AR می تواند منجر به افزایش فعالیت گیرنده های هورمونی موجود در فولیکول های مو شود.
 همچنین ، آنزیمی که تستوسترون را به DHT تبدیل می کند ممکن است در افرادی که ریزش مو دارند فعال تر باشد.
 ارتباط کراتین با ریزش مو چگونه است؟
 مطالعه 2009 روی بازیکنان راگبی از یک رژیم مکمل کراتین شامل 7 روز بارگیری کراتین استفاده کرد که در طی آن سطح بالاتری از مکمل داده شد. به دنبال آن یک دوره نگهداری از سطح پایین تری کراتین  انجام شد.
 محققان دریافتند که سطح DHT در طول مدت بارگیری بیش از 50 درصد منبع معتبر افزایش یافته و در طول دوره تعمیر و نگهداری 40 درصد منبع اعتماد بیش از حد پایه باقی مانده است. سطح تستوسترون تغییری نکرد.
 در اینجا لازم به ذکر است که محققان ریزش مو را در شرکت کنندگان در مطالعه ارزیابی نکردند. بنابراین ، ما فقط می توانیم تأثیر را بر روی سطح هورمون در اینجا مشاهده کنیم. که  نیز کم تاثیر نیست.
 افزایش سطح DHT مشاهده شد. از آنجا که سطح DHT در ریزش مو نقش دارد ، این افزایش می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد ، خصوصاً اگر از نظر ژنتیکی مستعد ریزش مو هستید.
 به طور کلی ، تحقیقات بیشتری در مورد اثر کراتین و  بر روی سطح DHT مورد نیاز است. همچنین باید تحقیقات بیشتری انجام شود تا ارزیابی شود آیا افزایش DHT به دلیل مصرف مکمل کراتین برای تقویت ریزش مو کافی است یا خیر.
 


پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان