انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع ارور یخچال فریجیدر

انواع ارور یخچال فریجیدر

#1
[عکس: Untitled-1.jpg]در این مقاله با هم به بررسی انواع ارور یخچال فریجیدر می پردازیم. یخچال های مختلف فریجیدر اعم از ساید بای ساید ها و یخچال های معمولی آن همگی از جمله محصولات محبوب در آشپزخانه ها هستند. فریجیدر برای ارتباط بهتر مصرف کننده ها بر روی یخچال های خود پنلی طراحی کرده است که هم میتوان به تنظیمات یخچال دسترسی داشت و هم انواع ارور یخچال فریجیدر را در آن دید.هر ارور در یخچال فریجیدر نشان دهنده ی به وجود آمدن مشکلی در قسمت های مختلف یخچال است. تعمیر یخچال فریجیدر از آن جاییکه این یخچال ها پیچیدگی خاص خود را دارند نیازمند آشنایی کامل با مدل های مختلف آن است. پس حتما در مواجه با ارور یخچال فریجیدر با  تماس بگیرید.نکته ای که در مورد ارورهای یخچال فریجیدر وجود دارد این است که اگر بعد از اینکه ارور را مشاهده کردید یخچال را از برق بکشید ممکن است ارور از صفحه نمایش شما پاک شود. پس اول به بررسی ارور موجود بپردازید.
انواع ارور یخچال فریجیدر[عکس: Capture.jpg]ارور OP در یخچال و فریزر فریجیدراین ارور نشان دهنده ی این است که سنسور دمای فریزر و یا یخچال باز است.راه حل :یخچال را از برق کشیده و اتصالات بین سنسور دمای فریزر و برد را بررسی کنید. اگر اتصالی کنده شده است آن را مجددا متصل کنید. اگر مشکل بر طرف نشد باید سنسور دما را تعویض کنید. برای این کار میتوانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.
ارور SH یخچال و فریزر فریجیدراین ارور بدین معناست که اتصال سنسور دمای یخچال کوتاه شده. اگر این ارور در بخش یخچال باشد مشکل از سنسور یخچال است و اگر در بخش فریزر باشد مشکل از سنسور فریزر است. به طور کلی این ارور نشان دهنده ی مشکلی در ترمیستور (سنسور دمای یخچال) و یا برد الکتریکی آن است.راه حل :با تعویض سنسور دما و یا برد یخچال و فریزر میتوانید این ارور را بر طرف کنید.ارور SY EF یخچال فریجیدرخرابی مدار فن اواپراتور باعث بروز این مشکل خواهد شد.راه حل :اتصال بین فن و برد الکتریکی را بررسی کنید. برای این کار باید یخچال را اول از همه از برق بکشید اگر تمامیه اتصالات به برد و فن درست بودند باید فن اپراتور دستگاه خود را تعویض کنید. اگر باز هم مشکل تداوم داشت در نهایت باید برد الکتریکی دستگاه عوض شود.خطای SY CE در یخچال فریجیدرارور قطع شدن ارتباط برد اصلی با رابط کاربریراه حل :سیم کشی بین برد و رابط کاربری را بررسی کنید. یخچال را از برق جدا کرده و اتصالات سیم را بین رابط کاربر و برد کنترل الکترونیکی بررسی کنید. اگر اتصالات سیم کشی اشکالی ندارد ، صفحه کنترل الکترونیکی را جایگزین کنید. اگر مشکل ادامه داشت ، رابط کاربری را جایگزین کنید.ارور SY CF یخچال فریجیدراین ارور به قطع بودن رابط کاربری با برد الکتریکی دستگاه اشاره دارد.راه حل :سیم کشی و اتصالات برد را با رابط کاربری چک کنید. اگر همه چیز درست بود در نهایت با تعویض برد خطا بر طرف میشود.
در صورت نیاز میتوانید با شماره ی 021-22225007 تماس بگیرید ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.ارور 4 در یخچال فریجیدراین ارور حاکی از آن است که یخچال و برد کنترل آن چرخه را طی می کنند اما اتصال دمپر را تشخیص نمی دهند.در این مورد باید دمپر هوا را بررسی کنید .خطا 5Y EF یخچال فریجیدرخرابی فن اوپراتور باعث میشود این ارور را مشاهده کنید. سیم کشی بین فن اواپراتور و صفحه کنترل را بررسی کنید. اگر همه چیز درست بود با تعویض فن و یا برد مشکل برطرف میشود.ارور EF فریجیدراین ارور هم مربوط به فن اپراتور است. ارتباط بین این دو قطعه را بررسی کنید. در نهایت ممکن است مجبور به تعویض فن و یا برد باشید.ارور 5y CF یخچال فریجیدراین ارور هم مانند ارور SY CF می باشد.
منبع https://frigidairerepairco.com/
پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر 
https://partoclinic.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان