انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قیمت فن فریجیدر

قیمت فن فریجیدر

#1
[عکس: %D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DB%8C%D8...%D9%87.jpg]در یخچال های امروزی از فن های مختلفی استفاده می شود. این فن ها به عنوان سیستم تنفسی یخچال به حساب می آیند. تعمیر و یا تعویض فن یخچال فریجیدر از آن جهت حائز اهمیت است که در صورت خرابی این قطعه یخچال عملیات سرما سازی را به درستی انجام نخواهد داد.عملکرد یخچال های جدید به دلیل وجود برد های پیشرفته و منحصر به فرد برای هر برند پیچیده استو تعمیرات هر قطعه از این یخچال های نیازمند داشتن دانش و تجربه ی کافی است پس حتی اگر در زمینه ی تعمیر و یا تعویض فن یخچال فریجیدر اطلاعات کافی ندارید دست به این کار نزنید. چون کنترل کننده ی فن یخچال فریجیدر برد آن است فهمیدن مشکل اصلی یخچال کار سختی است.برای تعمیر یخچال فریزر فریجیدر خود می توانید با شماره ی 22225007 تماس حاصل فرمایید.
علائم خرابی فن یخچال فریجیدر چیست ؟
  • یخچال سرمای کافی ندارد

  • سر و صدای آزار دهنده ی یخچال
انواع فن یخچال فریجیدر
  1. فن داخلی : این فن وظیفه ی تعدیل مناسب دمای داخلی یخچال را دارد. یعنی هوای گرم را به سرد تبدیل می کند و در داخل یخچال به جریان در می آورد.

  2. فن اوپراتور (تبخیر) : گردش هوا در سیم پیچی های یخچال بر عهده این فن است. در هنگام کار کمپرسور اگر صدای ناهنجاری از قسمت فریزر یخچال شنیدید مشکل از این فن است. در این زمان عملکرد خنک سازی یخچال با مشکل مواجه شده و مدت زمان زیادی طول می کشد تا یخچال سرمای کافی داشته باشد.

  3. فن کمپرسور : همانطور که از اسم آن پیداست وظیفه ی این فن خنک کردن کمپرسور است. این فن هوای خنک را در اطراف کویل ها قرار می دهد. در تمامیه برند های یخچال این فن در پشت یخچال واقع شده است.
شناسایی و عیب یابی دقیق برای فن یخچال فریجیدر مستلزم داشتن آگاهی نسبت به این سه فن است.چه زمانی نیاز به تعویض فن یخچال فریجیدر داریم ؟برای اینکه متوجه شوید مشکل از فن است و باید اقدام به تعویض فن یخچال فریجیدر کنید در ابتدا یخچال را از برق بکشید. ولتاژ 220 به فن وصل کنید. اگر فن به درستی شروع به کار کرد که خب مشکل از فن نیست.ولی اگر کار نکرد و ولتاژ صفر را نشان داد باید تعویض شود. پس می توانید برای سرعت بخشیدن به کار از ما به عنوان نمایندگی اصلی فریجیدر کمک بگیرید. مراحل تعویض فن یخچال فریجیدرمرحله اولتمام مواد غذایی داخل یخچال و کشو های آن را در آورده. حال با پیچگوشتی کاور داخل یخچال را باز کنید.[عکس: unnamed-2.jpg][عکس: unnamed.jpg]مرحله دومحال که کاور را باز کردید فن را مشاهده می کنید. توجه داشته باشید که سیم هایی از فن ممکن است به کاور متصل باشند به آرامی آن ها را جدا کنید.[عکس: unnamed-1.jpg]مرحله سومبه راحتی با پیچ گوشتی فن خراب را باز کنید. و سیم های برق سوکتی را از جدا کنید.مرحله چهارمفن جدید را جایگزین فن قبلی کرده و اتصالات را به آن متصل کنید.قیمت فن فریجیدر چقدر است؟[عکس: fan-frigidaire.png]قیمت فن فریجیدر : 275 هزار تومانهمان گونه که می دانید در بیشتر یخچال فریزرهای قدیمی فن وجود ندارد اما امروزه در اکثر یخچال ها 2 یا 3 فن وجود دارد. این فن ها در ولتاژهای متفاوت و قدرت های مختلفی هستند. مثلا در یخچال و فریزر یک فن وظیفه اش خنک نگه داشتن موتور و کندانسور می باشد یا یک فن دیگر کارکردش منتقل کردن سرما درون فریزر می باشد. وقتی فن از کار می افتد موجب اختلال در سرما سازی یخچال می شود و تعمیر یخچال ضروری می شود.
برای خرید فن ابتدا باید از مدل فن قبلی مطمئن شوید و فن جدید را با همان مشخصات سفارش دهید. قیمت فن با توجه به برند و مدل هر یخچالی متفاوت است مثلا قیمت فن 220ولت فلزی یخچال فریزر سامسونگ از 460 هزار تومان شروع می شود. و یا قیمت فن 12vac یخچال فریزر اسنوا 580 هزار تومان می باشد.تعویض فن یخچال فریجیدر توسط نمایندگیما نمایندگی تعمیرات فریجیدر در تهران هستیم پس طبیعی است که به نسبت تعمیرگاه های معمولی هم اطلاعات بیشتر و دقیق تری نسبت به محصولات فریجیدر داریم و هم قیمت های مناسب تری را در نظر گرفته ایم. پس با اطمینان خاطر تعویض فن یخچال فریجیدر و یا هر گونه تعمیرات دیگر را به ما بسپارید.
منبع https://frigidairerepairco.com/frigidair...placement/
پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر 
https://partoclinic.com/
پاسخ

قیمت فن فریجیدر

#2
فن کوئل عبارت است از یک یا چند ردیف کویل مسی و دارای پره آلومینیومی یا مسی که در زیر یا پشت آن یک فن قرار دارد. با استفاده از عبور هوا از میان کویل مسی حاوی آب سرد در تابستان (چیلر) و حاوی آّبگرم در زمستان (بویلر) قادر به تامین هوای خنک و هوای گرم در فصول مختلف سال بطور کلی فن کوئل دارای قسمت های اصلی فن (همراه با موتور) , کویل و بدنه است. همچنین اگر از فن کویل برای سرمایش در تابستان نیز استفاده میشود، برای تخلیه ی آب ناش از تقطیر بخار آب موجود در هوا بروی کویل از یک لوله تخلیه از جنس گالوانیزه استفاده میشود.

فن کویل ها دارای انواع مختلفی مانند فن کوئل زمینی , فن کویل روبروزن, فن کویل بالازن , فن کویل توکار, فن کویل سقفی, فن کویل کاستی, کویل کاستی چهار طرفه ,  کویل دیواری (مانند پنل اسپلیت),  کویل کانالی و... می باشند. علاوه بر ظرفیت و هوادهی , ابعاد,جنس بدنه,جنس فن, قیمت مورد نظر از عوامل تعیین کننده در انتخاب می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان