انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نظافت راه پله در تهران

نظافت راه پله در تهران

#1
نظافت راه پله امروزه دغدغه ای است برای همه ساختمان ها و به ویژه آپارتمان ها ، راهکار مناسب این است که مدیر ساختمان از طریق تماس با یک شرکت خدماتی و نظافتی درخواست نیروی نظافتچی برای نظافت راه پله ها را داشته باشد . شرکت خدماتی در زمان تعیین شده نظافتچی  را جهت نظافت راه پله به ساختمان و آدرس اعلام شده اعزام می کند .
پاسخ

نظافت راه پله در تهران

#2
امروزه ما در عصری زندگی می‌کنیم که، جوامع مسیر صنعتی شدن خود را یا طی کرده‌اند، یا در حال طی کردن آن هستند. باز جوامعی که این مسیر را طی کرده‌اند، درحال پیشبرد تکنولوژی و ابزار هستند؛ این هم باعث آسان‌تر شدن زندگی بشر و هم کاهش هزینه‌ها می‌شود.  هم به نوبه خود، دراین زمینه با ماشین‌های صنعتی حرفی برای گفتن پیداکرده است.
با افزایش جمعیت و ساختن ساختمان‌هایی که هرروزه نیاز به نظافت و تمیزی دارند، نیروی انسانی توانایی پاسخگویی به این همه حجم از کار را نمی‌تواند داشته باشد. زیرا فرایند نظافت خیلی وقت گیر شده است. این دستگاهای صنعتی با آسانترین روش‌ها، کمک بسزایی در صرفه جویی دروقت و بالابردن کیفیت نظافت کرده‌اند. هم چنین با کمترین آلودگی در سطح مکان‌ها، فرایند نظافت اتفاق افتاده است.شرکت کوشا اندیش شاهکار (کرشا) تولید کننده انواع تجهیزات نظافتی برای نظافت صنعتی است. محصولات شرکت کرشا، کامل تولید داخل بوده. لذا در نسبت با محصولات خارجی از قیمت مناسب‌تر و به صرفه‌تری برخوردار هستند. محصولات شرکت کرشا، از یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش، برخوردار است. 
پاسخ

نظافت راه پله در تهران

#3
با پیشرفت فناوری، بسیاری از اعمالی که انجام آن‌ها همیشه انسان را با دشواری‌های فراوانی روبرو می‌کرد، تغییر کرده‌اند. در این بین، نظافت هم به هیچ عنوان شبیه به گذشته نیست. با مکانیزه شدن فرآیند نظافت، سرعت و دقت این اعمال بسیار بیشتر از گذشته شده است. وسایل زیادی برای مکانیزه کردن عملیات نظافت اختراع شده است، حالا در اوج تاریخ نظافت قرار داریم. یکی از قوی‌ترین و مهم‌ترین ادوات مورد استفاده در فرآیند نظافت محیط‌های وسیع، کف شوی صنعتی یا اسکرابر صنعتی است. مواد شوینده پیشرفته‌تر و موثرتر از همیشه شده‌اند. ادوات نظافتی هم به همین نحو، قدرتمندترین دوران خود را سپری می‌کنند.
کف شوی صنعتی یا اسکرابر صنعتی دستگاهی است که، به منظور رفع آلودگی از کف انواع سطوح، مورد استفاده قرار می‌گیرد. کف شوی صنعتی یا اسکرابر صنعتی ، در واقع جانشین مکانیزه تی و سطل است. این دستگاه همان کار را با سرعت و دقتی بالاتر به انجام می‌رساند. کف شوی صنعتی یا اسکرابر انواع مختلفی دارد و به منظورهای متفاوتی طراحی می‌شود. با این حال، برخی از قسمت‌ها در تمام انواع کف شوی صنعتی مشترک است. تمامی این دستگاه‌ها دارای یک موتور قدرتمند هستند، که می‌تواند با سرعت زیادی برس شوینده را روی سطح بکشد و آلودگی را رفع کند. همچنین منبع نگهداری آب نیز در تمام این دستگاه‌ها یافت می‌شود.
چه برای یک سالن ورزشی، چه برای یک بیمارستان و چه برای هر فضای وسیعی که لازم است به سرعت و با دقتی بالا تمیز شود، کف شوی صنعتی سرنشین‌دار یک گزینه ایده‌ال است. این دستگاه‌ها با سرعتی بالا سطح را از هر نوع آلودگی پاک می‌کنند و بلافاصله پس از شستشو هم، آب کثیف موجود را به درون دستگاه می‌کشند. به این ترتیب، سطح با سرعتی بسیار بالا خشک شده و تمام محیط قابل استفاده خواهد بود. این مزیت برای بسیاری از اماکن پر رفت و آمد مانند ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها و ادارات بسیار مهم است.

شرکت کوشا اندیش شاهکار ( کرشا ) تولید کننده انواع تجهیزات نظافتی از جمله [i]کف شوی صنعتی یا اسکرابر صنعتی[/i] است
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان