انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
علت روشن شدن چراغ قرمز فریزر بوش چیست؟

علت روشن شدن چراغ قرمز فریزر بوش چیست؟

#1
Star 
[عکس: cause-of-the-red-light-of-the-Bosch-freezer.png]
 بوش از جمله برند هایی می باشد که در طی سال های اخیر توانسته اعتماد مشتریان زیادی را به خودش جلب کند. از همین رو در بازار وسیله های برقی متفاوتی را با این مارک مشاهده می کنید که یخچال ها یکی از این اقلام هستند، لذا در این مقاله می خواهیم در مورد 
علت روشن شدن چراغ قرمز فریزر بوش صحبت کنیم تا اگر قصد خرید این وسیله را دارید یا مارک وسیله شما بوش می باشد، اطلاعات زیادی داشته باشید و در صورت بروز هر گونه مشکلی نگران نشوید و بدانید که علت رخ دادن این اتفاق چیست. پس با 

 تا انتهای محتوا همراه باشید تا به تمام سوال هایتان پاسخ داده شود.

علت روشن شدن چراغ قرمز فریزر بوش چیست؟

اگر توجه کرده باشید در گذشته یخچال فریزر ها دارای یک چراغ قرمز و 3 چراغ سبز یا نارنجی رنگ بودند. در صورتی که وسیله تان در حالت عادی و شرایطی نرمال بود، این چراغ به رنگ سبز بر روی یخچال دیده می شد. همچنین چراغ نارنجی مربوط به زمان هایی بود که (یخ زدایی) با مشکل رو به رو می شد و چراغ قرمز هم برای مواقعی که سرمای لازم و کافی در یخچال وجود نداشت که طبیعتا با رخ دادن این مورد کارایی و کارکرد وسیله شما با مشکل مواجه می شد.
اما امروزه در فریزر های بوش چراغ قرمزی وجود دارد که می تواند به شکل یک مثلث اخطار باشد که به شما اطلاعاتی را می دهد. این مثلث قرمز رنگ می تواند در سایر برند ها به گونه ای دیگر مانند حالت چشمک زن نشان داده شود. در ادامه قصد داریم دلیل روشن شدن چراغ قرمز را بیان کنیم تا در صورت مشاهده ی آن خیلی سریع اقدام به عیب یابی کنید، در نتیجه تا انتها همرا ما باشید.
چه عواملی می توانند در روشن شدن چراغ قرمز دخیل باشند؟
  1. قطع جریان برق
ممکن است برای ساعت ها برق خانه شما قطع شده باشد که این موضوع باعث می شود تا یخچال سرمای زیادی را از دست بدهد که در نهایت چراغ قرمز دستگاه روشن خواهد شد. در نتیجه اگر شاهد روشن شدن چراغ قرمز بودید بایستی از رفتن برق مطمئن شوید و یخچال فریزرتان را سریعاً خاموش نمایید. سپس مواد غذایی و خوراکی را به بیرون از دستگاه منتقل نموده و تا 12 الی 24 ساعت به یخچال استراحت بدهید. در صورتی که برای مدت زمان کمی برق رفته بود درب دستگاه را تا 24 ساعت فقط در موارد ضروری باز و بسته نمایید، این گونه یخچال به دمای مناسب خواهد رسید و چراغ قرمز خاموش می شود.
  • باز بودن درب یخچال
در برخی از مواقع درب یخچال بر اثر خراب شدن یا ساییدگی لاستیک آن درست بسته نمی شود که این امر هم در از دست دادن سرمای یخچال اثر فراوانی می گذارد. همانطور که بیان کردیم اگر دستگاه سرمای زیادی را از دست بدهد چراغ قرمز روشن خواهد شد.
  • گذاشتن مواد خوراکی با حجم بالا در یخچال
به یاد داشته باشید که از گذاشتن مواد خوراکی و اقلام غذایی با حجم بالا در یخچال فریزرتان باید خودداری نمایید، زیرا این کار از سرمای یخچال کم خواهد کرد و کاهش یافتن سرمای دستگاه موجب روشن شدن چراغ قرمز خواهد شد.
اگر ما را تا انتهای مقاله همراهی کرده باشید قطعا با علت روشن شدن چراغ قرمز فریزر بوش آشنا شده اید و دیگر می دانید، هر چیزی که باعث کاهش یافتن سرمای یخچال می شود در روشن شدن چراغ قرمز نیز نقش دارد. در صورتی که این موارد را مشاهده نمودید، به آن اهمیت بدهید و مشکل را با افراد ماهر و خبره در میان بگذارید
منبع : 


https://respinabch.com/cause-red-light-bosch-freezer/
پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر 
https://partoclinic.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان