انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گلس بردها چقدر قوی هستند؟

گلس بردها چقدر قوی هستند؟

#1
وایت بردهای شیشه ای یکی از خلاقانه ترین محصولات موجود در بازار هستند؛ آن ها براق ، تمیز و آسان برای استفاده هستند و یک سطح عالی برای ماژیک های وایت برد، ماژیک های دائمی  و… ارائه می دهند. گلس بردها با شیشه های تمپر شدهساخته شده اند که به طور معمول تا ده برابر بیشتر از شیشه های معمولی تقویت شده و استقامت دارند.
با وجود اینکه گلس بردها از جنس شیشه های گرمادیده ساخته می شود، اما باز هم برخی از مردم نگران شکستن این نوع وایت برد شیشه ای هستند زیرا اکثر مردم علاقه دارند در صورت خرید یک گلس برد، از سرمایه گذاری خود محافظت کنند علاوه بر این خطرات جانبی آن را در صورت شکستن در نظر میگیرند.
 
[عکس: piccweb1-700x492.jpg]
 
مسلما چیزی که در ذهن همگی ما راجع به مصنوعات شیشه ای وجود دارد این است که شیشه شکننده است و اگر مراقب آن نباشیم، و ضربه های محکمی به آن وارد شود از بین می رود. شکستن مصنوعات شیشه ای احتمالی است که به ذهن هر فردی خطور می کند. اما در مورد وایت برد شیشه ای داستان فرق می کند. باید خاطر نشان کینم وقتی به شیشه فکر می کنید، بهتر است انواع مختلف آن را در نظر بگیرید، زیرا انواع شیشه های چند لایه ، شیشه های گرما دیده و انواع ترکیب های شیشه های تقویت شده ، سخت شده و با ایمنی بالا در بازار وجود دارند.
وایت بردهای شیشه ای از یک فرایند گسترده گرمایشی ، خنک کننده و شیمیایی ساخته شده است که باعث می شود آن ها ده برابر بیشتر از یک صفحه شیشه معمولی مقاوم باشند. فرایند های شیمیایی در واقع آرایش شیشه را تغییر می دهند، بنابراین حتی اگر در بدترین شرایط اتفاقی بیفتد که موجب شکستن وایت برد شیشه ای شود، سطح آن به جای اینکه به قسمت های بزرگ و خطرناکی تقسیم شود، به سنگریزه های کوچک خرد شده تبدیل می شود.
 
[عکس: piccweb2-700x700.jpg]
 
شیشه های تمپر شده چطور درست می شوند؟
شیشه ی گرما دیده در حدود چهار برابر قویتر از شیشه “معمولی” یا آنیل شده است. و بر خلاف شیشه های آنیل ، که می تواند در صورت شکسته شدن در قسمت های فشرده شده شکسته شود ، شکستگی در شیشه های گرما دیده آن را  به قطعات کوچک و نسبتاً بی ضرر متلاشی می کند.
در نتیجه ، از شیشه های گرما دیده  در محیط هایی استفاده می شود که ایمنی انسان مسئله ی مهمی است. ابزار های کاربردی مانند پنجره های جانبی و عقب در وسایل نقلیه ، وایت برد های شیشه ای، درب های ورودی ، محوطه های دوش و وان ، زمین مخصوص راکتبال ، مبلمان پاسیو، اجاق های مایکروویو و چراغ های جلویی از این نوع هستند.
برای تهیه شیشه ی گرما دیده برای فرآیند معتدل ، ابتدا باید به اندازه دلخواه برش داده شود. (کاهش قدرت یا خرابی محصول ممکن است در صورت انجام هرگونه عملیات ساختگی ، مانند خاکریز یا لبه ، بعد از عملیات حرارتی انجام شود.) سپس شیشه برای هر گونه مسئله ای که می تواند در هر مرحله در هنگام خنک شدن باعث شکستگی شوند ، بررسی می شود. در مرحله بعد ، شیشه یک فرآیند عملیات حرارتی را آغاز می کند. سپس شیشه تحت یک فرآیند خنک کننده با فشار بالا تحت عنوان “خاموش شدن” قرار می گیرد.
 
[عکس: piccweb3-700x475.jpg]
 
طول عمر این نوع تخته ها
تخته وایت برد های شیشه ای بسیار بادوام هستند و در شرایط عادی و یا با ضربه های اتفاقی حتی یک ترک هم بر نمیدارند. نه تنها خود تخته ها بسیار قوی هستند، بلکه بست هایی که تخته ها را در جای خود محکم می کنند نیز بسیار مقاوم هستند. علاوه بر این عمر مفید وایت برد های شیشه ای چندین سال است. زیرا علاوه بر استحکام و عمر بالای آن با توجه به قابلیت خاص این نوع تخته ها هیچ نوع لکه ای بر اثر نوشتن های پی در پی توسط ماژیک های وایت برد بر روی آن ها باقی نخواهد ماند.
اگر از مشکلاتی که در عرض زمان کوتاهی برای وایت برد های معمولی پیش می آید خسته شده اید، باید بدانید که تخته های شیشه ای هرگز این مشکلات را ندارند. آنها هرگز خش بر نمیدارد، در برابر انواع ماژیک ها مقاوم می باشند و هرگز محو نشده و یا تغییر رنگ نمی دهند. همانطور که گفته شد از آنجایی که تخته های شیشه ای از شیشه ای با دوام ساخته شده اند ، می توانند چندین دهه دوام بیاورند.
شما حتی می توانید یک صفحه شیشه ای سفارشی با ظاهری که دقیقا مورد نیاز دفتر کار شماست تهیه کنید. گزینه های مختلفی برای هماهنگی این نوع تخته ها با دکور محل مورد نظرتان وجود دارد،  می توانید از یک وایت برد شیشه ای روشن و یا رنگی و یا یک تخته سیاه یا سفید سنتی تر استفاده کرد. حتی می توانید از تخته سفید شیشه مغناطیسی انتخاب کنید ، تا بیشترین استفاده را از تخته داشته باشید.
جهت مشاهده محصولات و گلس برد های آیتک برد می توانید وارد لینک شوید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان