انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی دکوراسیون فضای اداری مدرن

طراحی دکوراسیون فضای اداری مدرن

#1
همانطور که می دانید در سال های اخیر طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضاهای گوناگون اعم از اداری، تجاری و مسکونی از اهمیت بسزایی در بین افراد مختلف برخوردار گردیده است. دلیل گرایش بی رویه افراد به  فضای موردنظر خود آن است که این امر علاوه بر ایجاد احساس آرامش و راحتی، در نهایت باعث بالا رفتن راندمان کاری و جذب مخاطبین و مشتریان بیشتر در پروژه های اداری می گردد.
برای درک بهتر موضوع در ذیل شاهد تصاویر زیبایی از طراحی و اجرای معماری داخلی یک ساختمان قدیمی در مرکز تهران هستید که کارفرما با توجه به فعالیت خود در زمینه واردات و صادرات خشکبار و آجیل و از طرف دیگر با هدف برقراری روابط گسترده کاری با افراد مختلف اقدام به تغییرات اساسی در فضای داخلی شرکت خود نموده است که نتیجه کار از نظر کارفرما رضایت بخش بوده است.

تیم طراحی با خلاقیت و ایده های ناب خود و از سوی دیگر رفع نیازهای درخواستی کارفرما موفق گردیدند این طراحی داخلی جذاب به سبک مدرن و ساده را اجرا نمایند. با توجه به قدیمی بودن ساختمان و تاکید کارفرما بر حذف هزینه های اضافی و کنترل پروژه از لحاظ مالی، مجری با بضاعت موجود ابتدا سبک مدرن را برای فضای داخلی مجموعه مذکور برگزید و سپس اقدام به رفع معایب موجود در ساختمان پرداخت به طور مثال طراح برای جداسازی برخی از قسمت ها از یکدیگر همچون اتاق مدیریت، کارمندی و کنفرانس با در نظر گرفتن پنجره های کوچک به کار رفته در ساختار اولیه ساختمان و عبور ضعیف نور طبیعی در فضا و در نتیجه جلوگیری از القای حس تاریکی و دلگیری در محیط از پارتیشن شیشه ای تک جداره با شیشه های شفاف 10 میلیمتری سکوریت و حداکثر میزان تردد نور طبیعی محیطی استفاده نموده است. از سوی دیگر با توجه به شرایط حاکم بر دفتر اداری فوق جهت کنترل دید محیطی از پوشش فیلم مات کن بر روی شیشه های پارتیشن فریم لس با طرح های زیبا و متنوع متناسب با هر بخش استفاده گردیده که به کار بردن این محصول با تکنیک عنوان شده بر جذابیت کار افزوده است.
طراحان داخلی در ادامه کار تا 80% از دیوارها، کف و مبلمان و میزهای اداری با رنگ روشن و در برخی از موارد برای تکمیل دیزاین داخلی خود و جلوگیری از طراحی بیش از حد ساده و بی روح و بالا بردن جذابیت کار از رنگ خاکستری و مشکی بهره بردند و همانطور که در عکس های به اشتراک گذاشته شده ذیل مشاهده می نمایید نتیجه کار حرفه ای و با تغییرات اساسی همراه بوده است.
شرکت پیرامید طرح از سال 1380 فعالیت خود را در قالب طراحی و اجرای معماری داخلی انواع پروژه های اداری و تجاری در تمامی نقاط کشور به انجام رسانده است. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و دانش فنی روز دنیا توانسته در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف اداری، تجاری و مسکونی تجارب درخشانی را کسب نماید. سرعت بالا،دقت کافی و تجربه فراوان این مجموعه موجب گردیده است تا در طول بیش از یک دهه نقش بسیار مهمی در تجهیز فضاهای گوناگون ایفا نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان تخصصی ما در مجموعه پیرامید طرح با شماره های 09124398678 – 09121054610 تماس حاصل فرمایید .
پاسخ

طراحی دکوراسیون فضای اداری مدرن

#2
طراحی نمای ساختمان
شرکت الیت توانایی طراحی و اجرای نماهای ساختمانی با رعایت استانداردها و ضوابط شهرداری را دارد.

از جمله مواردی که باید در طراحی نما ساختمان به آن توجه کرد:

زیبایی نمای بیرونی ساختمان

استفاده بهینه از انرژی و جلوگیری از اتلاف آن

ایجاد لایه مقاوم برای بالا بردن عمر ساختمان

برای مشاوره و بازدید رایگان با شماره های 02179481 تماس حاصل فرمایید.
پاسخ

طراحی دکوراسیون فضای اداری مدرن

#3
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، برق و لوازم برقی از جمله ضروری‌ترین نیازهای بشر به شمار می‌آید و طبیعتاً وجود درگاه‌هایی برای هدایت برق نیز به همان اندازه بااهمیت است. به‌طور کلی اجناسی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، فریزر و اجاق همگی برای استفاده نیاز به پریز برق دارند؛ اما به‌طور معمول محیط آشپزخانه امکان قرار دادن تعداد محدودی از پریز برق را به ما می‌دهد و دسترسی به پریز برق همواره با مشکل رو به رو است.
در راستای چنین نیازی کابین نت شاپ به صحنه آمده و انواع پریز توکار را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در کنار سایر خدمات به شما ارائه می‌دهد؛
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان