انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش شارژ پرفکت مانی

آموزش شارژ پرفکت مانی

#1
آموزش شارژ پرفکت مانی
همانطور که در بالا نیز گفتیم برای شارژ حساب پرفکت مانی دو روش وجود دارد. روش اول اینکه کارت شارژ ووچر پرفکت مانی تهیه کنید که علاوه بر مزیت هایی که دارد اطلاعات حسابتان را نیز فاش نمی کند. و روش دیگر اینکه این کار را به صرافی های معتبر واگذار کنید.
ما به شما توصیه می کنیم که به هر شرکتی اعتماد نکنید و اعتبار ان شرکت را نیز در نظر بگیرید و همچنین کارمزد آن ها را نیز با هم مقایسه کنید و سعی کنید پایین ترین نرخ کارمزد را با بالاترین سرعت عمل انتخاب کنید.
۱. شارژ ووچر پرفکت مانی با ووچر (کارت شارژ)
در مرحله اول باید وارد حساب کاربری خود شوید و از منویی که در بالا نمایش داده می شود روی گزینه “Deposit” کلیک کنید.
در این مرحله گزنیه “e-Voucher” را انتخاب کنید.
در مرحله بعد باید دقت زیادی داشته باشید. کارت شارژی را که تهیه کرده اید یک شماره منحصر به فرد و یک کد فعالسازی دارد. این اطلاعات را به عمراه یک تایپ کد امنیتیف در قسمت های مربوطه وارد کنید و در آخر نیز روی دکمه “Activation” کلیک کنید.
در مرحله آخر تنها لازم است حسابی را که می خواهید شارژ کنید را انتخاب کنید. و به همین راحتی شما حساب پرفکت مانی تان را شارژ می کنید.
در مرحله آخر تنها لازم است حسابی را که می خواهید شارژ کنید را انتخاب کنید. و به همین راحتی شما حساب پرفکت مانی تان را شارژ می کنید.
۲. شارژ پرفکت مانی توسط شرکت ها و صرافی ها
شرکت ها و صرافی های ارائه دهنده خدمات ارزی زیادی هستند خدمات شارژ در حساب پرفکت مانی را ارائه می دهند. از اینکه برای این کار اول مانی را انتخاب کرده اسد بسیار خوشحالیم. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه این خدمات را برای شما انجام می دهند. با کیلیک بر روی چت آنلاین می توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا تمام راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان