انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی محصولات برند ایرانی تسکو TSCO

معرفی محصولات برند ایرانی تسکو TSCO

#1
توسن سیستم شرق با نام تجاری تسکو، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های داخلی در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل است که در این زمینه، خود را بزرگ‌ترین نیز می‌داند. شرکت توسن سیستم شرق ، فعالیت خودش رو در سال 1381 شروع کرد. کیفیت ساخت مناسب، ظاهر زیبا، آگاه بودن از نیاز بازار و کاربران ایرانی و در عین حال قیمت پایین از اصلی ترین برجستگی های این برند ایرانی هستند.
محصولات تسکو TSCO ساخت کجاست؟
 
[عکس: 1.jpg]
در پاسخ به سوال اینکه محصولات تسکو ساخت کجاست؟ باید بدانید که محصولات این شرکت یا کاملا ایرانی هستند و یا اینکه چینی هستند. محصولاتی که تولید و ساخت آنها در داخل کشور به صرفه نمی باشد؛ در چین تولید می شود. شما با بررسی برچسب محصولات می توانید متوجه شوید که یک محصول ایرانی یا چینی خریداری کرده اید.
تسکو در ابتدا به عرضه محصولات جانبی کامپیوتر در بازار شناخته می شد اما با گذشت زمان و احساس نیاز بازار، امروزه علاوه بر حضور تخصصی در بازار لوازم جانبی موبایل در راستای رفع نیاز کالایی تمام محصولات حوزه آی تی ایران ، در حرکت است.
tsco با عرضه محصولات در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر ، موس و کییورد تسکو، هدفون، اسپیکر رومیزی، کول پد و فنک خنک کننده ، دسته بازی، منبع تغذیه، کیس، کیف هارد، انواع کابل و … .حوزه لوازم جانبی موبایل، کابل و شارژر، پاوربانک، هندزفری بی سیم و سیم دار، دانگل بلوتوث، ریکورد صدا، چراغ مطالعه و … .کابل و تجهیرات شبکه، کارت شبکه، صوتی و تصویری مثل ساندبار و سیستم های صوتی، اندروید باکس و دیگر محصولات توانسته تا سبد کالایی متنوعی از انواع محصولات را گردآوری و به فروش برساند. در پایین به چند مدل از محصولات تسکو اشاره میکنیم:
 
موس و کیبورد تسکو TSCO
 
محصول «TKM7106» شرکت «تسکو» شامل یک ماوس و یک کیبورد بی‌سیم است. کیبورد این مجموعه که از طراحی ساده و زیبایی برخوردار است، مجهز به ۱۰ کلید میانبر مالتی‌مدیا و کلیدهایی با طول عمر بیش از ۱۰ میلیون بار ضربه است. ماوس TKM7106 دارای طراحی ارگونومیک و کلیدهای روان است.
پیشنهاد می شود برای خرید موس تسکو به فروشگاه اینترنتی پلازا مراجعه کنید.


هدفون تسکوTSCO
 

شرکت تسکو محصول جدیدی را تحت عنوان 5322 روانه بازار کرده است که درواقع یک هدفون بی‌سیم با قابلیت‌های فراوان است. این هدفون شرکت تسکو از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده موسیقی شما متصل می‌شود و صدایی دلنشین و دوستداشتنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.



اسپیکر رومیزی تسکوTSCO
 

اسپیکر رومیزی وسیله‌ای کوچک و در عین حال کاربردی است که میتواند به سادگی کیفیت صدای دستگاه کامپیوتری شما را افزایش دهد و تجربه‌ای بسیار دلنشین‌ تر نسبت به قبل برای شما رقم بزند. اسپیکر دو تکه TS 2062 محصولی از کمپانی تسکو است که از ظاهر زیبایی و ساده ای برخوردار است.



کول پد (دستگاه خنک کننده )تسکوTSCO
 
پایه خنک‌کننده‌ی «تسکو» مدل «TCLP 3100» یکی از قوی‌ترین کول‌پدهاست و چهار عدد فن دارد. در این پایه دو عدد فن با قطر 125 میلی‌متری به کار رفته و 2 عدد فن کوچک‌تر با قطر 70 میلی‌متر هم در آن وجود دارد. این مدل از پایه خنک‌کننده‌های تسکو 39 سانتی‌متر طول دارد. عرض آن 28 سانتی‌متر و ضخامت پایه هم 2.8 سانتی‌متر است.


دسته بازی تسکوTSCO
 
بازی کردن یکی از لذت‌های تکرار نشدنی است. شرکت «تسکو» (TSCO) دسته‌ بازی «TG 135W» را با طراحی ارگونومیک، برای بازی معرفی و عرضه کرده‌است. دسته بازی تسکو مدل «TG 135W» دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 400 میلی‌آمپر ساعت است که در مدت زمان 3 ساعت شارژ شده و پس از شارژ کامل امکان استفاده به مدت 6 تا 8 ساعت را به شما می‌دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان